Honda Hornet 2006 met 12500KM

freggel80

MF'er
30 dec 2007
161
0
Noordwijkerhout
Bij deze wil ik mijn Hornet die echt in smetteloze staat is aanbieden aan een liefhebber.

Het is een Hornet van model 2006 maar bouwjaar eind 2005.
Heeft net zijn 12.000 beurt gehad
Staat altijd binnen (warm in het souterrain onder mijn huis).
Er zit een vrij nieuwe Acrapocic onder met een catvervanger (origineel erbij)
Ander tandwiel achter om echt van zijn plek te gaan (origineel erbij)

De motor is echt alleen bereden als een liefhebbers machine en er komt ook zeker weer een andere motor voor in de plaats.

Ik ben de 2e eigenaar en heb hem sinds begin 2007 in mijn bezit.

doe een goed bod of eventueel een motor om in te ruilen die naar mijn zin is mag ook

Houdt er rekening mee dat biedingen onder de 5000 euro zo ie zo geen zin hebben, hij hoeft niet weg maar ik zou wel weer eens wat anders willen gaan rijden als het zo uikomt.

Mailen mag altijd naar: freggel@quicknet.nl
Bellen is ook prima naar: 0641810744

Vriendelijke motorgroeten Mark!
full
 
voordat ik me bandit gekocht had ook op zoek geweest naar een hornet zijn echt mooie motoren. Vindt vooral de spitse achterkant mooi :9~ als ik de centen had zou ik hem er zo bij kopen :Y succes met de verkoop van deze mooie :]
 
Toch! tis niet echt de tijd maar hij mag als je em wil kopen gewoon de hele winter nog bij mij warm binnen staan hoor voor niks! doe een aanbetaling en betaal en haal em op vant voorjaar.

iemand die hier iets aan heeft?
 
Zkr mooie motorfiets jammer dat ik eind ditjaar pas avd examen mag doen en het geld nog niet bij elkaar heb anders had ik wel intresse gehad!, succes met de verkoop
 
He brentspar,

Ik weet niet wat de staat en de km stand en de kleur is maar is best een leuk ding om 1 seizoen mee te rijden denk ik, heel wat anders.

Als hij in goede staat is en niet meer als 35000 gelopen heeft wil ik er nog wel aan beginnen, dan zal je moeten denken aan een +/- 3000 euro bijleg voor de hornet.

Heb je er interesse in en lijkt dit je ongeveer wat dan hoor ik het graag mvg. Mark
 
Hi Freggel,

Bedankt voor je interesse maar ik denk niet dat we daar uit gaan komen. Ik zoek een wat praktischer machine (qua zithouding) en een Hornet zou op zich in zo'n plaatje kunnen passen. Ben echter zelf ook zuinig op mijn motor en vind het (afgezien van een fiks leeftijdsverschil, zo eerlijk ben ik wel) gat als eerste bod al veel te groot.

Anyway, toch bedankt voor je reactie! *D Een YZF is inderdaad "iets heel anders" dan een Hornet. :)

Overigens, heb hem zelf hier ook staan op het forum, check deze link.

Yamaha YZF1000R (Thunderace)

Succes met je verkoop!
 
Blijft een mooi ding en een fijne motor.
Heb laatst mn monster verkocht en een hornet gekocht echt een lekker geil motortje!
 
Nou ik geef em nog maar een schop, net van de week de nieuwe accu erin gezet en aan de druppellader gehangen en hij staat uiteraard nog steeds warm binnen bij een graad of 18!!
 
voor het nieuwe jaar nog maar een kickie, iedereen die dit leest in ieder geval de beste motorwensen voor het nieuwe jaar en op spies jongens!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan