Honda Hornet Forum Deel 21

De gele delen aan de radiator zijn niet-standaard toch? Heb ze nog nooit gezien.
 
De gele delen aan de radiator zijn niet-standaard toch? Heb ze nog nooit gezien.

Nee klopt.. Zijn inderdaad niet standaard.. Weet niet waar ze vandaan komen. Zaten op de motor toen ik hem kocht.. D'r zat ook een dubbele koplamp op.. Die heb ik maar weggehaald omdat ik die bedrading nie kwijt kon en het niet zag zitten om alles in te korten om onder de tank te verbergen...
 
Ik ga niet in het weekend maar de 2 dagen ervoor, dus donderdag heen en vrijdag of zaterdag terug, afhankelijk van hoe de dag verloopt. Misschien doe ik wel een airbnb, zullen er ook vast zijn in de buurt. Als het weer is zoals vandaag dan wordt t vast genieten!

oh, dat gaat mij sowieso niet lukken. niet echt van plan meteen vrije dagen op te maken bij mijn nieuwe werkgever :/
 
vanochtend weer heerlijk stukkie gereden, wel goed koud nog maar 30min binnendoor is nog altijd leuker ipv 15min snelweg. zo'n quickshifter had ik er echt eerder op moeten zetten :]
 
@Mario64 Klopt, maar dan moet je als een malle aan het gas jengelen, een quickshifter gaat wel een stuk soepeler. Daarnaast, ondanks dat met het handje al snel is kun jij niet op tegen de ~80ms van een quickshifter.

Heb zelf ook een (dynojet) quickshifter op de Hornet. Probleem is voornamelijk dat je nu nog sneller te hard gaat rijden. Het is een leuke hebbeding maar ik zou er persoonlijk nooit de nieuwprijs voor neertellen tenzij je het circuit op gaat.
 
t is voornamelijk een leuk ding om erop te hebben idd, voelt gewoon lekker aan om lekker door te trappen bij het rijden :P

voor de circuitdagen is het idd ook fijn om te hebben, daar wil ik er dit jaar meerdere van meepakken als het meezit
 
Laatst bewerkt:
t is voornamelijk een leuk ding om erop te hebben idd, voelt gewoon lekker aan om lekker door te trappen bij het rijden :P

voor de circuitdagen is het idd ook fijn om te hebben, daar wil ik er dit jaar meerdere van meepakken als het meezit


Welk merk quickshifter heb je en op welk model hornet?

Ben ook al een tijdje van plan om eentje te kopen maar weet precies niet goed wat te kopen :N
 
Heb ook die van dynojet, aangesloten op een powercommander 5. hornet model is uit 2010
 
Laatst bewerkt:
Vandaag uitgevonden dat je een 911 Carrera S (met launch control) bij kan houden tot ongeveer 150 km/u. :+ :P
 
Heeft iemand hier interesse in een ombouw voor zijn hornet 900?

CBR 900 bochten met carbon demper .Hornet 900 ombouw
full
 
Hi,

De pijpen vanuit de cilinder zijn bij beide 35mm breed. Echter na de collector gaat die van de fireblade over naar 60 mm.
In dat geval laat ik hem aan mij voorbij gaan. Zoek eigenlijk iets met grotere diameter vanaf de cilinders... })
Bedankt voor de info!
 
Yess, de afgelopen tijd heb ik mijn hele huis verbouwd en dit weekend was er eindelijk weer tijd voor een ritje💪💪.
Zo genoten weer👌.

Voor de verbouwing had ik gelukkig de kleppen gesteld en overig klein onderhoud gepleegd dus er staat weer een mooi seizoen voor de deur!

full

full
 
Vandaag de hornet weer uit de garage getrokken. Vorig jaar klaagde ik over weinig grip bij koude banden en koud asfalt. Vandaag de banden eens goed bekeken, compleet blauw/paars uitgeslagen. Waarschijnlijk vorig jaar te heet geworden. Het zijn BT020 banden voor en achter....nog even nadenken wat te doen.

Heeft iemand ervaring met michelin pilot road 3 of 4 op de hornet?
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de hornet weer uit de garage getrokken. Vorig jaar klaagde ik over weinig grip bij koude banden en koud asfalt. Vandaag de banden eens goed bekeken, compleet blauw/paars uitgeslagen. Waarschijnlijk vorig jaar te heet geworden. Het zijn BT020 banden voor en achter....nog even nadenken wat te doen.

Heeft iemand ervaring met michelin pilot road 3 of 4 op de hornet?

geen road wel pp 2ct achter en pp voor! Ik vond het erg lekker rijden.
zullen vast meer zijn met pr eronder en ervaringen.
 
Vandaag de hornet weer uit de garage getrokken. Vorig jaar klaagde ik over weinig grip bij koude banden en koud asfalt. Vandaag de banden eens goed bekeken, compleet blauw/paars uitgeslagen. Waarschijnlijk vorig jaar te heet geworden. Het zijn BT020 banden voor en achter....nog even nadenken wat te doen.

Heeft iemand ervaring met michelin pilot road 3 of 4 op de hornet?

Pilot road 3 op mijn morinu gehad. Echt geweldige band voor die wat gewoon beetje sportief rijden. Ga je zelf echt de grenzen opzoeken kan je beter de pilot power pakken.
Maar houd het zelf liever bij bridgestone. Op de hornet heb ik de t30 (na3x een s20 versleten te hebben) en de morini s20evo. Doen het alle 2 op beide motoren goed in droog en nat weer
 
Terug
Bovenaan Onderaan