Honda Hornet Forum Deel 21

Ik kan opgelucht ademhalen; na het vervangen van de kettingset is de aandrijving weer fluisterstil. Dan zijn het dus toch de licht gekromde tandjes van het voorste kettingwiel geweest.
Wel zonde om daarmee ook een ketting te vervangen die nog niet halverwege zijn levensduur was, maar goed. Het 'probleem' is weg en daar gaat het om.
 
Mooi dat het opgelost is.
Met een verse set kan je in ieder geval weer even door :]
 
Dames en Heren,

Ik sta op het punt om een Hornet uit 2000 te kopen. Deze heeft een topkuip, maar ik heb hem liever naked. Kan dit eenvoudig worden opgebouwd? En is er hier misschien iemand opzoek naar een topkuip om zijn naked om te bouwen? (dan kunnen we misschien het e.e.a. omruilen).

Groeten,
Fruhling
 
Dames en Heren,

Ik sta op het punt om een Hornet uit 2000 te kopen. Deze heeft een topkuip, maar ik heb hem liever naked. Kan dit eenvoudig worden opgebouwd? En is er hier misschien iemand opzoek naar een topkuip om zijn naked om te bouwen? (dan kunnen we misschien het e.e.a. omruilen).

Groeten,
Fruhling

Pagina terug bied Robing79 zijn naked Hornet 600 te koop aan. Misschien iets voor jou?
 
Ja, ik heb interesse in een linker kuip deel, en misschien nog wel meer interesse in de beugel waar je de kuip op monteerd.
Rij nu al een jaar rond met verbogen beugel en gescheurde kuip.
 
Ik ben bezig met led knipperlichten ter vervanging van die grote lompe lichten op de '08 versie.
Zijn er meer die ze vervangen hebben? En hebben jullie adapterplaatjes oid gebruikt? Om het gat wat daarna overblijft dicht te maken?
 
Ik heb led knipperlichten icm een Baracuda kentekenplaathouder. Voordeel bij mij was dat de kentekenplaathouder er al op zat en de vorige lampjes kapot gingen. Dus met de garantie led lampen op laten zetten + nieuwe aansluiting wat voor led nodig is. Led werkt namelijk niet met weerstand.
 
De knoop is doorgehakt: ondanks dat de BT020's nog ruim profiel hebben gaan ze de prullenbak in. Met de buien van afgelopen dagen weer de nodige slip- en slingerpartijen gehad ben ik het zat. MPR4 zijn in bestelling
 
Ik heb led knipperlichten icm een Baracuda kentekenplaathouder. Voordeel bij mij was dat de kentekenplaathouder er al op zat en de vorige lampjes kapot gingen. Dus met de garantie led lampen op laten zetten + nieuwe aansluiting wat voor led nodig is. Led werkt namelijk niet met weerstand.

Klopt. Daar heb je een ander relais voor nodig wat je zo kunt omwisselen met het standaard relais. Dat heb ik al klaar liggen. Voor de achterkant zou het aanpassen van de kentekenplaathouder ook nog een optie zijn, voor moet ik dan toch iets van een adapter set / afdekplaatje hebben
 
De knoop is doorgehakt: ondanks dat de BT020's nog ruim profiel hebben gaan ze de prullenbak in. Met de buien van afgelopen dagen weer de nodige slip- en slingerpartijen gehad ben ik het zat. MPR4 zijn in bestelling


Blijft een persoonlijke keuze he, banden :Y

Ik Ben erg tevreden van de s20 evo's
 
Ik ben bezig met led knipperlichten ter vervanging van die grote lompe lichten op de '08 versie.
Zijn er meer die ze vervangen hebben? En hebben jullie adapterplaatjes oid gebruikt? Om het gat wat daarna overblijft dicht te maken?
Ik heb ledknippers van Rizoma er op gezet (2012 versie, maar zal geen verschil zijn). Ik heb ze gewoon in het bestaande (voorste) gat van het ophangrubber opgehangen. Flinke schijf aan de achterkant en met een moertje klem je het netjes vast.
Vervolgens heb je nog een tweede gat over. Daar heb ik netjes een zwart boutje in gedraaid, M5 of M6. Past perfect, en je ziet er niks van. :P
 
Die is ook de helft minder :9


Weet waar je aan begint... Nieuwe banden, nieuwe filters en accu om nog maar te zwijgen over de 'inwendige' staat van de motor. Het kan je goed geld gaan kosten... Dit is geen ordinair verkooppraatje, je mag en moet het helemaal zelf weten. Goedkoop blijft toch vaak duurkoop. :/
 
Blijft een persoonlijke keuze he, banden :Y

Ik Ben erg tevreden van de s20 evo's

Dat klopt, ik weet ook zeker dat de s20 beter is dan de bt020. Heb op de firbelade jaren met michelins gereden. Ik ben nu benieuwd wat de michelins onder hornet doen
 
Dat klopt, ik weet ook zeker dat de s20 beter is dan de bt020. Heb op de firbelade jaren met michelins gereden. Ik ben nu benieuwd wat de michelins onder hornet doen

Heb met de pp 2ct gereden op de Hornet en had er niks dan lof over.

Beter in de regen dan mijn bridgestones :Y

Enkel maar veranderd omdat ze te warm werden en gingen smeren tijdens een circuit dag ;)
 
Heb met de pp 2ct gereden op de Hornet en had er niks dan lof over.

Beter in de regen dan mijn bridgestones :Y

Enkel maar veranderd omdat ze te warm werden en gingen smeren tijdens een circuit dag ;)

Ai...dat heb ik ook gehad met de pp2ct. Was op zandvoort...
 
Ik twijfel maar ik neig toch naar de rode striping. Wat is jullie mening?

8uitpkgkf1c5c.jpg

66fodtisnd1fb.jpg

cnmhtbejfedh8.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan