Honda Hornet Forum Deel 21

Zonde Hawk, maar de zoektocht naar iets nieuws is altijd wel een leuke.

In mijn zoektocht naar andere dempers kwam ik de Mivv X-cone tegen. Het nadeel is alleen dat ze onder een z1000 vandaan komen. Kan iemand mij vertellen of deze dempers universeel zijn of worden ze specifiek voor een motor model gemaakt?
En weet iemand hoe groot de aansluiting is vanaf de plek waar de originele dempers er af gaan?
 
Hallo allemaal, is er iemand die hier misschien nog het één en ander aan originele onderdelen heeft liggen? Ben op zoek naar een remhevel, kontje, knipperlichten, spiegels en een stuur. Wellicht dat iemand mij hier aan kan helpen. Heb al bij meerdere bedrijven gekeken online maar kom daar niet echt verder. Bedankt alvast! :}
 
Zonde Hawk, maar de zoektocht naar iets nieuws is altijd wel een leuke.
Ik he

Zonde Hawk, maar de zoektocht naar iets nieuws is altijd wel een leuke.

In mijn zoektocht naar andere dempers kwam ik de Mivv X-cone tegen. Het nadeel is alleen dat ze onder een z1000 vandaan komen. Kan iemand mij vertellen of deze dempers universeel zijn of worden ze specifiek voor een motor model gemaakt?
En weet iemand hoe groot de aansluiting is vanaf de plek waar de originele dempers er af gaan?
Ik ga ook mijn caferacer verkopen maar daar komt een klein choppertje voor terug, voor de cb900 misschien een hawk gt, w650 of ik bouw van een cb750 een caferacer
 
Hallo allemaal, is er iemand die hier misschien nog het één en ander aan originele onderdelen heeft liggen? Ben op zoek naar een remhevel, kontje, knipperlichten, spiegels en een stuur. Wellicht dat iemand mij hier aan kan helpen. Heb al bij meerdere bedrijven gekeken online maar kom daar niet echt verder. Bedankt alvast! :}

Hi, ik kan je mogelijks wel helpen, al hangt het er vanaf over welk bouwjaar we spreken natuurlijk?
 
Hallo allemaal, is er iemand die hier misschien nog het één en ander aan originele onderdelen heeft liggen? Ben op zoek naar een remhevel, kontje, knipperlichten, spiegels en een stuur. Wellicht dat iemand mij hier aan kan helpen. Heb al bij meerdere bedrijven gekeken online maar kom daar niet echt verder. Bedankt alvast! :}
Kijk eens bij Boonstra Parts in Ureterp. Veel onderdelen.

Deze set spiegels zag ik op Marktplaats voor € 15,-
 
Hallo allemaal, is er iemand die hier misschien nog het één en ander aan originele onderdelen heeft liggen? Ben op zoek naar een remhevel, kontje, knipperlichten, spiegels en een stuur. Wellicht dat iemand mij hier aan kan helpen. Heb al bij meerdere bedrijven gekeken online maar kom daar niet echt verder. Bedankt alvast! :}
stuur heb ik over incl. bar end weights
 
Hoi, wilde mijn remleiding vervangen ligt het aan mij of zijn ze veel te lang?
 

Bijlagen

  • DSC_1130.JPG
    DSC_1130.JPG
    141 KB · Weergaven: 19
  • DSC_1131.JPG
    DSC_1131.JPG
    159,6 KB · Weergaven: 24
@ThomaSBK

Je hebt de leidingen niet goed doorgevoerd, ze lopen eerst recht omhoog en pas bij de bovenplaat ga je richting je rem pomp.
Jij hebt het nu buiten langs gedaan.

Groet Arthur

p.s. zo te zien geen ABS ?​

 

Bijlagen

  • top.jpg
    top.jpg
    47,7 KB · Weergaven: 17
In plaats van de hele unit vervangen, zou je ook alleen de lamp kunnen vervangen. Ik heb dat ook gedaan en ben zeer tevreden met de lichtopbrengst sinds ik de gloeilamp door deze LED heb vervangen (US $8.57 46% OFF|Hlxg Mini Canbus Lampada H4 H7 Led Auto Koplamp 16000LM 4300K 6000K 8000K Lamp H1 9005 HB3 9006 HB4 H8 H9 H11 Mistlichten Bollen|9006 hb4|led car headlight kitheadlight kit - AliExpress). Sterker nog, je koopt ze als een paar terwijl je er maar 1 nodig hebt (ik heb er dus eentje liggen....)

Ik rijd hier ondertussen anderhalf mee.
Is de H4 voor het 2003 model? heb flink zitten zoeken maar kan niks vinden waarin dit feitelijk wordt weergegeven.
 
Is de H4 voor het 2003 model? heb flink zitten zoeken maar kan niks vinden waarin dit feitelijk wordt weergegeven.
Mijn 2003 Hornet heeft in ieder geval de H4. En omdat je ze per paar koopt (bulk gaat naar auto's) heb ik er nog 1 liggen. Stuur maar een PM als je interesse hebt, dan spreken we wat af.
 
Mijn 2003 Hornet heeft in ieder geval de H4. En omdat je ze per paar koopt (bulk gaat naar auto's) heb ik er nog 1 liggen. Stuur maar een PM als je interesse hebt, dan spreken we wat af.
Kon je die lamp gewoon inpluggen, of moest je nog met de electronica aan de slag?
 
Kon je die lamp gewoon inpluggen, of moest je nog met de electronica aan de slag?
Geen extra electronica nodig, alles zit er gewoon in en bij. Hij is wel wat groter (door het koellichaam) dan een standaard lampje, daardoor is het wel wat pielen om hem op z'n plek te krijgen. Ook even goed draaien om het juiste lichtbeeld te krijgen, maar dat wijst zich eigenlijk vanzelf. Doordat ie ook iets groter is past bij mij de rubber afdichting niet meer, maar twee winters doorrijden heeft nog geen enkel probleem gegeven.

Een heel enkele keer geeft ie iets storing op mijn radio (ik luister via mijn telefoon-radio en mijn oortjes) maar dat is echt maar een enkele keer.
Ik zou dit lichtbeeld nooit meer willen inruilen voor het originele van een haloGEEN lamp!
 
Is er hier iemand die de maten weet van de accu welke er in de Honda cb600 uit 2003 moet? Met het aankomende mooie weer wil ik graag een stukje gaan rijden maar de motor staat braaf warm in de opslag zonder accu omdat deze op was afgelopen seizoen en ik heb natuurlijkgeen maten opgenomen -stom-
 
Laatst bewerkt:
Is er hier iemand die de maten weet van de accu welke er in de Honda cb600 uit 2003 moet? Met het aankomende mooie weer wil ik graag een stukje gaan rijden maar de motor staat braaf warm in de opslag zonder accu omdat deze op was afgelopen seizoen en ik heb natuurlijkgeen maten opgenomen -stom-

dit iets?
 
Ja deze had ik ook gezien, echter zijn dat écht de juiste maten? er worden er zoveel aangeboden verdeeld over diverse sites dat ik het me afvraag en daarom eerst wil checken of het klopt.

*Edit, ik heb die maar gewoon besteld, diverse sites adviseren een accu met die maten.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Von
Ik mijn hornet uit 2007 past best een afwijkende maat volgens mij. Hij zit een soort van vastgebonden met een rubbere riem. een cm hier of daar verschil gaat best passen.
 
In de mijne uit 2009 (PC41) zit een Yuasa YTZ10S, maar geen idee of dat vergelijkbaar is met een 2003 model (qua maten). En zit inderdaad met zo'n rubber dingetje vast (tenminste, dat hoop ik nog steeds, hij is wel eens losgeschoten B|)
 
Goedendag,
iemand die een voorspatbord over heeft (pc34/pc36) of een ander passend model?
Hornet gaat hoogstwaarschijnlijk voor voor enkele caferacer modificaties.
 
Terug
Bovenaan Onderaan