Honda Hornet Forum Part 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben er ook weer bij!

Had hier laatst gevraagd waarom mijn uitlaat zou kunnen roken. Wilde nog ff laten weten wat het nou uiteindelijk was.

Ik rij 25kw (dat vergeet ik regelmatig), en door de ringetjes in de carburateur ofzo, gaat de motor wat rijk lopen ofzo. En doordat ik nogal regelmatig flink optrek (tis ook nooit goed) gaat ie dus roken. Niks ernstigs dus, gelukkig :)

Zal vanmiddag nog wel ff fotootje van mijn schatje plaatsen.

op het terras mag je gelukkig roken, dus niet met de Hornet de kroeg in jij! O-)
 
*O*

Een nieuw topic!

Daar moet natuurlijk een nieuw plaatje bij voor in het starttopic *D

Doet u mij deze maar :]
GroteFoto-AW86N8JS.jpg



Och scheurneusje, dat maakt niks uit, in de korte tijd dat we je kennen weten we allemaal dat jij niet van het klagende type bent, maar eerder een doorzetter. Ik hoop dat je je na de operaties, wat je moet ondergaan weer een stuk beter voelt. het is wel triest, dat je nu door het eigenlijk te zware werk wat je gedaan hebt met de gebakken peren zit. En daaruit kun je ook opmaken dat je altijd een doorzetter geweest bent. Nu ben je in een fase van vallen opstaan en weer doorgaan. En ik weet dat ik namens iedereen hier mag zeggen sterkte, en beterschap. ( En soms is het goed even ergens je ei kwijt te kunnen.)

:$ Volmondig mee eens... Sterkte Scheurneusje...

ah nieuw topic. nieuwe fiets!

[afbeelding]

vandaag aangeschaft! komen nog 2 verse bandjes onder en dan kunnen we los.
wat een heerlijk fiets is dit :]

Nice! Kogel is door de kerk :) Geen verkeerde keuze natuurlijk, de Hornet 900 is en blijft een alleskunner. :]

Een helemaal standaard fiets, wat staat er allemaal op de planning qua modwerk?
Superbike stuurtje is op zijn minst een must, en ook een ander achtertandwieltje biedt wat meer rijplezier.
 
Vraagje! Gisteren schakelde ik op van zijn 2 naar 3(of 3 naar 4). Het voelde al niet lekker. Toen ik gas gaf ging hij ineens vol in de toeren alsof hij in zijn neutraal stond. Het neutraal lampje stond niet aan, dus dat kon het niet zijn. Een 2e keer opschakelen loste het probleem op.

Betekend dit dat ik mij zorgen moet maken om mijn versnellingsbak, of moet ik gewoon beter gaan schakelen?
 
Vraagje! Gisteren schakelde ik op van zijn 2 naar 3(of 3 naar 4). Het voelde al niet lekker. Toen ik gas gaf ging hij ineens vol in de toeren alsof hij in zijn neutraal stond. Het neutraal lampje stond niet aan, dus dat kon het niet zijn. Een 2e keer opschakelen loste het probleem op.

Betekend dit dat ik mij zorgen moet maken om mijn versnellingsbak, of moet ik gewoon beter gaan schakelen?

:^ Valse neutraal, niet trefzeker genoeg geschakeld zou ik het vooralsnog op houden. Kijk even naar de hoogteafstelling van je schakelpookje, misschien staat hij net even iets te hoog om lekker te kunnen opschakelen (je voet iets teveel op moeten tillen).
 
En de foto van Losbol zijn machine toegevoegd.
 
Laatst bewerkt:
:^ Valse neutraal, niet trefzeker genoeg geschakeld zou ik het vooralsnog op houden. Kijk even naar de hoogteafstelling van je schakelpookje, misschien staat hij net even iets te hoog om lekker te kunnen opschakelen (je voet iets teveel op moeten tillen).
Ik hoopte al op dit antwoord. Mijn pookje zit lekker, maar ik maakte waarschijnlijk geen goede beweging.
 
Laatst bewerkt:
gefeliciteerd met je nieuwe brommer.
en denk ook dat je het beste van 2 werelden hebt, het is tenslotte een naked.
ga je ook mee met de tourtocht?

gr steve


ga ik zeker overwegen! :Y paar mooie km's op en neer vanuit Assen

Nice! Kogel is door de kerk :) Geen verkeerde keuze natuurlijk, de Hornet 900 is en blijft een alleskunner. :]

Een helemaal standaard fiets, wat staat er allemaal op de planning qua modwerk?
Superbike stuurtje is op zijn minst een must, en ook een ander achtertandwieltje biedt wat meer rijplezier.

hij is idd vrij standaard, maar zo wil ik hem grotendeels ook houden en heb ik nog wat te doen. er zitten alleen rvs remleidingen op. ToDo, vering aanpassen, Braking remschijven, ander stuur, spiegels, hendels, dempers, powercomander. maar eerst lekker rijden en ebay afstruinen.
ik hoop tegen de winter de meeste onderdelen te hebben gevonden. en kan hij tijdens een kleppencontrole worden afgesteld met de PC en andere dempers.
 
ga ik zeker overwegen! :Y paar mooie km's op en neer vanuit Assenhij is idd vrij standaard, maar zo wil ik hem grotendeels ook houden en heb ik nog wat te doen. er zitten alleen rvs remleidingen op. ToDo, vering aanpassen, Braking remschijven, ander stuur, spiegels, hendels, dempers, powercomander. maar eerst lekker rijden en ebay afstruinen.
ik hoop tegen de winter de meeste onderdelen te hebben gevonden. en kan hij tijdens een kleppencontrole worden afgesteld met de PC en andere dempers.

Kleine tip
PC kan je gerust achterwege laten, gaat je niks opleveren aan vermogen of soepelere loop. Met een set open dempers en BMC of K&N luchtfilter ben je de dipjes al direct kwijt en is de afstelling geheid direct goed. :Y
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding] Je kan die openingspost toch gewoon weer kopiëren, Henk? Of werkt dat niet zo makkelijk hier :+

Als jij het wilt overnemen ga je gang :+ :+ :+ Momentueel heb ik vakantie, en als je goed gelezen had, daar had ik verteld dat diverse dingen op een later tijdstip worden toegevoegd, dat wil zeggen wanneer mij dit uitkomt. En het is niet een kwestie van kopieeren en plakken. Ja de beste stuurlui staan aan wal. Dit soort antwoorden krijg je van mij als je aan het eind een clownengezicht zet. maar voor de rest komt alles wel in orde, maar nu even niet :) :) :) :)
 
Laatst bewerkt:
kan dat stukje van dark hornet weer in de openingspost?

Flaterik heb hem weer toegevoegd, heb wel het condoleance register er niet meer bijgezet, je begrijpt wel waarom. of vind jij dat ie er nog bij moet ? Dan moet je dat even aangeven, dan doe ik dat alsnog.
 
Laatst bewerkt:
Kleine tip
PC kan je gerust achterwege laten, gaat je niks opleveren aan vermogen of soepelere loop. Met een set open dempers en BMC of K&N luchtfilter ben je de dipjes al direct kwijt en is de afstelling geheid direct goed. :Y


o bedankt :} ik had me er nog niet verder in verdiept, maar is iets wat bij al mn racer deed.
scheelt me weer de nodige knaken ;)
 
Als jij het wilt overnemen ga je gang :+ :+ :+ Momentueel heb ik vakantie, en als je goed gelezen had, daar had ik verteld dat diverse dingen op een later tijdstip worden toegevoegd, dat wil zeggen wanneer mij dit uitkomt. En het is niet een kwestie van kopieeren en plakken. Ja de beste stuurlui staan aan wal. Dit soort antwoorden krijg je van mij als je aan het eind een clownengezicht zet. maar voor de rest komt alles wel in orde, maar nu even niet :) :) :) :)

Dan kan wel zo zijn, maar het duurt wel een beetje lang hoor. We zitten al helemaal op pagina 2.
 
Dan kan wel zo zijn, maar het duurt wel een beetje lang hoor. We zitten al helemaal op pagina 2.

Nou zou ik zeggen open een nieuw topic en doe jij het maar. Alles blijft toch altijd staan op bladzijde 1, dat kan helemaal niet anders logischerwijze. Dus bij deze, ga je gang. Dan laten we deze gewoon doodbloeden, simpel zat. Ik laat er wel een slotje opgooien.
 
Laatst bewerkt:
Als jij het wilt overnemen ga je gang :+ :+ :+ Momentueel heb ik vakantie, en als je goed gelezen had, daar had ik verteld dat diverse dingen op een later tijdstip worden toegevoegd, dat wil zeggen wanneer mij dit uitkomt. En het is niet een kwestie van kopieeren en plakken. Ja de beste stuurlui staan aan wal. Dit soort antwoorden krijg je van mij als je aan het eind een clownengezicht zet. maar voor de rest komt alles wel in orde, maar nu even niet :) :) :) :)

Ik heb alles gelezen ;) Hap hap hap :9

wel jammer dat het geen kwestie is van kopiëren/plakken...
 
Nou zou ik zeggen open een nieuw topic en doe jij het maar. Alles blijft toch altijd staan op bladzijde 1, dat kan helemaal niet anders logischerwijze. Dus bij deze, ga je gang. Dan laten we deze gewoon doodbloeden, simpel zat. Ik laat er wel een slotje opgooien.


je eigen niet zo op de kast laten jagen henk
niet goed voor de bloeddruk :+
 
je eigen niet zo op de kast laten jagen henk
niet goed voor de bloeddruk :+

Kan wel zo zijn, maar niemand wilde het hier doen, maar commentaar geven, dat gaat ze wel goed af. Denk er toch serieus over om het hier maar bij te laten.
 
Laatst bewerkt:
Kan wel zo zijn, maar niemand wilde het hier doen, maar commentaar geven, dat gaat ze wel goed af. Denk er toch serieus over om het hier bij te laten.


iedereen zit maar een beetje te geinen.
Het is een forum, alles niet te serieus nemen
 
Vraagje! Gisteren schakelde ik op van zijn 2 naar 3(of 3 naar 4). Het voelde al niet lekker. Toen ik gas gaf ging hij ineens vol in de toeren alsof hij in zijn neutraal stond. Het neutraal lampje stond niet aan, dus dat kon het niet zijn. Een 2e keer opschakelen loste het probleem op.

Betekend dit dat ik mij zorgen moet maken om mijn versnellingsbak, of moet ik gewoon beter gaan schakelen?

Kan aan de versnellingsbak niet liggen, lijkt me sterk, ik heb het ook wel eens, als ik de avond ervoor doorgehaald heb ik het café ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan