Honda Hornet Forum Part 16, Superwesp die wacht op de lente

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn idd aardig uitlaatjes!
http://www.speedpro.de/wom/wom-onli...xr1000-k5-slipon-xtreme-high-up-2-2-2-33.html

Personlijk vind ik deze het mooiste!
Joephorpoen heeft dus een paar van die barracuda uitlaten.
Welke heeft hij fototje misschien en heb je ook filmpje met de sound?


full

full

full



filmpje met de sound heb ik niet,wel een paar fotoos.
 
2012-08-05%2015.40.21.jpg


Het plezier met mijn Hornet was van korte duur:

Een goede vriend van me is tegen een muurtje gereden (nochtans niet zo hard).
Ik ga hem niet laten maken, er komt een 1000cc in de plaats waarmee ik hoop wat meer koppel te hebben en zo op een "rustigere" manier kan rijden. Beetje meer relax, maar toch hard als het nodig is ;-)

Ik vind het wel heel jammer, mijn mooie moto :-(

Mijn makker komt er gelukkig met een gebroken sleutelbeen en wat diepe vleeswonden vanaf !
 
kan helaas de foto niet zien maar jammer dat je hornet er niet goed is vanaf gekomen
[afbeelding]

Het plezier met mijn Hornet was van korte duur:

Een goede vriend van me is tegen een muurtje gereden (nochtans niet zo hard).
Ik ga hem niet laten maken, er komt een 1000cc in de plaats waarmee ik hoop wat meer koppel te hebben en zo op een "rustigere" manier kan rijden. Beetje meer relax, maar toch hard als het nodig is ;-)

Ik vind het wel heel jammer, mijn mooie moto :-(

Mijn makker komt er gelukkig met een gebroken sleutelbeen en wat diepe vleeswonden vanaf !
 
Kan niemand hier de foto zien?
Nuja, hij is dus gewoon tegen een muurtje geschoven.

Hij kwam rustig afgereden, gaf een beetje gas.
Drukte op de rem maar gaf tegelijk gas. Het voorste wiel begon te schuiven (geen abs), toen nog een beetje meer gas erbij (vermoedelijk met zijn duim) en zo tegen de muur gekomen.
De voorvork zit helemaal naar binnen en de radiator is stuk.
Op zich is hij misschien nog wel te herstellen maar ik ga er voorlopig niet aan beginnen.
Gewoon uitkijken voor iets anders.

Ik ben vooral blij dat de bestuurder zelf niet veel heeft ! (hoewel dat relatief is met een gebroken sleutelbeen)
 
Volgens mij kun je niet direct vanuit een dropbox linken, zelfs als de map publiek is.

Het klinkt als een heel lullig ongeluk, en het klinkt ook alsof die vriend van je niet al te best kan rijden.

Als de voorvork helemaal verbogen is heeft deze waarschijnlijk het meeste van de klap geabsorbeerd, maar het kan toch zijn dat ook het balhoofd beschadigd is. In dat geval is de motor gewoon total-loss.

Succes met de afhandeling!
 
Volgens mij kun je niet direct vanuit een dropbox linken, zelfs als de map publiek is.

Het klinkt als een heel lullig ongeluk, en het klinkt ook alsof die vriend van je niet al te best kan rijden.

Als de voorvork helemaal verbogen is heeft deze waarschijnlijk het meeste van de klap geabsorbeerd, maar het kan toch zijn dat ook het balhoofd beschadigd is. In dat geval is de motor gewoon total-loss.

Succes met de afhandeling!

Ook de buis, onder de tank controleren, die is vaak krom, door dit soort aanrijdingen.
 
Laatst bewerkt:
En nog even :W

Hoe lang zouden we stilletje door kunnen posten voordat een mod 'm op slot gooit :X
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan