Honda Hornet Forum Part 17, Waar het verder gaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier in zuid-oost brabant is het lekker, hele ochtend al zonnetje.
 
He Gijs, zou je mijn foto in de OP willen vervangen voor deze?

dank u

rimg0130.JPG
 
Henk, geef niet zoveel om carbon, dit is titanium. En hij is pas 2 maanden oud ! Heb hem er nieuw onder gezet, vind dit wel een mooie sportdemper, niet te opzichtig en niet te lawaaierig, anders krijgen we in het buitenland problemen !
 
Henk, geef niet zoveel om carbon, dit is titanium. En hij is pas 2 maanden oud ! Heb hem er nieuw onder gezet, vind dit wel een mooie sportdemper, niet te opzichtig en niet te lawaaierig, anders krijgen we in het buitenland problemen !

Oke no problem, had hem nog liggen dus dacht vraag eens.
 
Ben er ook weer bij :)

Helaas zal de hornet na mijn vakantie wel vies minder aandacht gaan krijgen B|

Ga naast mijn werk nog een opleiding doen :X
 
Nieuwe horneteer stelt zich voor:

580960_4115306374906_491710282_n.jpg


Bij aankoop zaten de muv uitlaten er al op en waren er al kleine knippers en een ander voortandwiel gemonteerd.

Sinds dit seizoen voor het eerst flink wat kilometers gemaakt op de Hornet en hier nog wat aanpassingen aan toegevoegd: een bar end spiegel voor beter zicht (met alleen een bar end spiegel links zie je al meer dan met de 2 originele spiegels en het ziet er ook nog beter uit), staalomvlochten remleidingen aan de voorkant en vanmorgen de laatste en beste mod tot dusver: hyperpro progressieve voorvorkveren bij MVS laten monteren en de voorpoten 5 mm verder door de kroonplaat uit laten steken. Je vraagt je af waarom honda voor dat geld niet standaard al progressieve voorvorkveren monteert, wat een enorm verschil....samen met het 16" voorwiel begint het zelfs op een sportieve motor te lijken.
Meteen een tank leeg gereden over de dijkweggetjes in het land van maas en waal en een stukje Duitsland meegepikt. Ik had eigenlijk verwacht dat door het verder laten uitsteken van de vorkpoten de voorkant boven de 200 wat minder stabiel zou zijn maar dit is niet het geval. *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan