Honda Hornet Forum Part 17, Waar het verder gaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Popeye,
vraagje,
de zijkappen (tussen zadel en motorblok), heb je die zelf in het zwart gezet?
 
Ik denk dat de zijkappen origineel af fabriek zo zijn. Het ziet er uit alsof de zijkappen niet gespoten zijn maar de kunststof die voor de zijkappen is gebruikt gewoon die kleur heeft, een spuitgietonderdeel met toegevoegde kleurstof.
 
Laatst bewerkt:
Popeye,
vraagje,
de zijkappen (tussen zadel en motorblok), heb je die zelf in het zwart gezet?
De kleur van die zijkappen is afhankelijk van model of bouwjaar!

Dat kun je zien als je diverse Hornet's op 1e pagina bekijkt.... ;)

Tenzij het custom is....
 
Henk jij hebt de PC34 neem ik aan he?
Welke Bara pijp heb je er precies onder liggen?
Verkoop je deze ook los?

Nee laat alles zitten, voor de koper. Ben nu op mijn werk, dus heb de juiste gegevens niet bij de hand, hij koste 439 euro
 
Laatst bewerkt:
Nee laat alles zitten, voor de koper. Ben nu op mijn werk, dus heb de juiste gegevens niet bij de hand, hij koste 439 euro

Of de motor van mij kopen, en dan die van jou verkopen, dan heb je alle extra,s voor een prikje Gijs1991.
 
Laatst bewerkt:
Ik zit aan de 10kkm. Dit weekend even naar de Eifel, en ik mag op zoek naar een dealer voor de 12k beurt!

Maar, nu probeer ik me van harte te herinneren of ik nou een stempelboekje bij m'n Hornet had gekregen... ik krijg juist steeds die van m'n vorige motor voor de geest.

Nou ja, de factuurtjes bewaar ik toch altijd.
 
Heb je 21 inch voorwiel? Dat is wel bijzondere voorwiel! O-) :P Beste Cayman, dat is wel bijzonder voor een 1999, die hebben normaal 16 inch :~)) Maar de kenners begrijpen dat wel, jij niet blijkt :~))



Succes met verkoop van je mooie Hornet! :Y
 
Laatst bewerkt:
Beste Henk,

We proberen d.m.v onze opmerkingen jou met je advertentie te helpen.
Neem dat van ons maar aan! ;)

Verder ziet je advertentie prima uit met je mooie foto's!! :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan