Honda Hornet Forum Part 18, Zomer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar leven de Horneteers...
Geen idee hoe up to date bovenstaande link is (zo niet, flink updaten lijkt me??)... Maar wellicht sowieso idee om in OP te zetten (als die er al in staat... dan heb ik niets gezegt...)
 
Iemand hier op dit forum heeft het (aan)gemaakt, ene Erik volgens de site... (zou niet weten welke Nickname hierbij hoort..). Hij zal denk ik dus ook de pagina moeten updaten.
 
Wie woont er trouwens in de buurt van Valkenswaard ?? Kunnen we een keer alvast klein tourtje doen....! Ken daar ook errug leuke terrasjes !!!

Hi Rene,

Ik woon in Breda niet al te ver dan ^^

Beste mensen vakantiegeld is binnen dat betekent motoruitgave !
Ik wil graag een andere uitlaat/ demper kopen iets met diep geluid zowel stationair als rijdend enige ideen en prijzen ?

p.s: Aanwezig \m/ ^^ \m/
 
Laatst bewerkt:
Beste mensen vakantiegeld is binnen dat betekent motoruitgave !
Ik wil graag een andere uitlaat/ demper kopen iets met diep geluid zowel stationair als rijdend enige ideen en prijzen ?

p.s: Aanwezig \m/ ^^ \m/
MIVV suono of x cone. Suono geeft ook met killer nog veel herrie. Xcone weet ik niet.
 
Ja ik weet dus niet hoe breed dat ding is. Wel behoorlijk breed met die spiegels zo... Wellicht pak ik morgen wel even een meetlat en zal ik het eens opmeten...
Zojuist opgemeten, kom op 74cm van puntje tot puntje.
76cm zal dus ook wel moeten passen, 84cm wordt een flinke gok denk ik...
 
Hi Rene,

Ik woon in Breda niet al te ver dan ^^

Beste mensen vakantiegeld is binnen dat betekent motoruitgave !
Ik wil graag een andere uitlaat/ demper kopen iets met diep geluid zowel stationair als rijdend enige ideen en prijzen ?

p.s: Aanwezig \m/ ^^ \m/
Voor diep geluid denk ik dat je het bij een Laser Deeptone moet zoeken of een Mivv x-cone of oval sport. Zou vooral heel youtube afstruinen en hopen dat er redelijk geluid bij de filmpjes zit...
 
Rene1972 schreef op 31 mei 2013 @ 10:31:
heb net de zaak gebeld, zeggen dat t duurder is (30 eurie) en moeilijker (2 pins, of 3 pins?) etc. etc.
dus ik krijg m'n weerstandjes toch binnenkort.


het is wel duurder, maar ergens vind ik weerstandjes zo'n gepruts je gaat stroom omzetten in warmte, om een knipperlicht beter te laten knipperen, en als je de verkeerde weerstanden hebt hang je alsnog... met een relais knippert hij altijd en altijd op de juiste snelheid, onafhankelijk van de knipperlichten die je monteert.
Minder bedrading, geen kans op schade aan frame of kappen door de hitte.

3- of 4-pins is de enige uitdaging i.d.d. De meeste Honda's hebben 3-pins, behalve de CBR600RR 05>, de CBR1000RR 06>, CB1000R en de Hornet/CBR600F 2011>
Hornet (afaik) 1998-2010 3-pins
Hornet 2011>, CBR600F 2011> 4-pins
Afaik zit het hem in de alarmlichten: geen alarmlichten = 3-pins, alarmlichten = 4-pins, maar pin () me daar niet op vast, ik heb nog geen tijd gehad om het uit te zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben het met Michiel eens. Gewoon lekker je bedrading orgineel houden en niet gaan kloten. Gewoon effe een paar euro meer besteden en je hebt het meteen goed!
 
het is wel duurder, maar ergens vind ik weerstandjes zo'n gepruts je gaat stroom omzetten in warmte, om een knipperlicht beter te laten knipperen, en als je de verkeerde weerstanden hebt hang je alsnog... met een relais knippert hij altijd en altijd op de juiste snelheid, onafhankelijk van de knipperlichten die je monteert.
Minder bedrading, geen kans op schade aan frame of kappen door de hitte.

3- of 4-pins is de enige uitdaging i.d.d. De meeste Honda's hebben 3-pins, behalve de CBR600RR 05>, de CBR1000RR 06>, CB1000R en de Hornet/CBR600F 2011>
Hornet (afaik) 1998-2010 3-pins
Hornet 2011>, CBR600F 2011> 4-pins
Afaik zit het hem in de alarmlichten: geen alarmlichten = 3-pins, alarmlichten = 4-pins, maar pin () me daar niet op vast, ik heb nog geen tijd gehad om het uit te zoeken.

:^

En als bonus krijg je erbij dat je je knippers kunt bedienen zonder dat het contact aan staat. 8-)
 
Hi Rene,

Ik woon in Breda niet al te ver dan ^^

Beste mensen vakantiegeld is binnen dat betekent motoruitgave !
Ik wil graag een andere uitlaat/ demper kopen iets met diep geluid zowel stationair als rijdend enige ideen en prijzen ?

p.s: Aanwezig \m/ ^^ \m/

Ik heb een Laser duotone slipon titanium en ik moet zeggen, ben erg tevreden over t geluid. hard genoeg en met een super mooie diepe grom!
En voor de Ooster-buurtjes heeft ie een e-keur en ook nog met Db killer geleverd :-)
En gelukkig wordt de Laser met een losse "Laser" sticker geleverd. mooie blanco pijp voor mij dus, zonder onzinnige reclame :-) "like it clean".
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan