Honda Hornet Forum Part 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nu een seizoen gereden met mn 900, bevalt prima!

Grotefoto-XLDHOXIW.jpg
 
Vet hoor! Goed kontje ook, door die lage uitlaat.
Zitten de richtingaanwijzers in het achterlicht?

Mijn beestje staat nu bij de garage voor nieuwe banden en remmen. Om nog even op het onderwerp terug te komen, ik laat het liefst alles door de lokale motorzaak doen. Het is een fijn adres waar je altijd voor alles en nog wat langs kan gaan. Zo'n zaak gun ik klandizie, en een eerlijke marge. Natuurlijk wil ik kleine dingetjes ook zelf kunnen doen, daar krijg je dan ook weer kostenbesparende tips en trics voor, van diezelfde motorzaak. win/win
 
Beste horneteers, sinds vorige maand heb ik ook een hornet, eentje uit 2007 met Abs.
Nou wil ik hem nog wel een beetje aanpassen en vroeg ik me af of er mensen op dit forum zijn met onderdelen van lacomoto?? Vooral de tailfairing en de underseat vind ik tof!
5-0-honda-hornet-2007-2010-05.jpg
 
[img=400,275,1]http://www.lacomoto.com/gallery/10-honda-hornet-2007-2010/5-0-honda-hornet-2007-2010-05.jpg[/img]

;)

Ziet er inderdaad mooi uit. Nog nooit van dat merk gehoord. Wel leuk spul :Y
Ben alleen wel benieuwd waar je achterlicht dan blijft :P
 
Laatst bewerkt:
Zeker leuk spul, misschien dat ik in de winter wat ga bestellen en wat moois in elkaar ga zetten. Als het goed is kun je hem bestellen met een achterlicht in de underseat. :):)

Weten jullie nog andere sites met spullen als deze?
 
[afbeelding]

;)

Ziet er inderdaad mooi uit. Nog nooit van dat merk gehoord. Wel leuk spul :Y
Ben alleen wel benieuwd waar je achterlicht dan blijft :P

Inderdaad nogal mooi *D dat is nog eens strak afgewerkt.

U vraagt, wij draaien :+ bij zo'n achterkant hoort dit setje gewoon, dan is alles strak weggewerkt en toch goed zichtbaar en legaal :Y

achterlicht-knipperlichtset-blaze.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb er ook naar zitten kijken, lacomoto spul is alleen niet in nederland te bestellen. ook niet direct van lacomoto site af volgens mij.

wel redelijk prijzig allemaal, heb zelf ook aan zitten denken voor de tail set en belly pan
 
Heb er ook naar zitten kijken, lacomoto spul is alleen niet in nederland te bestellen. ook niet direct van lacomoto site af volgens mij.

wel redelijk prijzig allemaal, heb zelf ook aan zitten denken voor de tail set en belly pan

Prijzig? :? Ze zijn absoluut niet duur, ik weet alleen niet welke kwaliteit ze leveren, dus of het duurkoop is durf ik niet te zeggen. Ze rekenen € 200,- ex btw voor een carbon hugger, dat kost een Ermax hugger in ABS.

Je moet er dan alleen rekening mee houden dat je bij Ermax top kwaliteit krijgt, waar je er rekening mee moet houden dat het mogelijk is dat Laco niet alleen lagere prijs rekent maar ook mindere kwaliteit levert en je moet gaan buigen, schuren en vijlen om het op zijn plek te krijgen. Plus natuurlijk dat het polyester is en geen ABS, en je het in kleur moet laten spuiten.
Het hoeft niet zo te zijn, maar vaak hangt aan een lagere prijs ook lagere kwaliteit.
 
Ik vind het echt een lelijk ding die uitlaat of ligt dat aan de foto's / aan mij?
edit; of is het een dubbele? dan vind ik het misschien wel gaaf :p
Julew,

Degene die hier te koop staat is een enkele voor Hornet 600
De dubbele DPM Blast op een Hornet 900 ziet er zo uit :
358422085250149.jpg

359422086545145.jpg


Smaken verschillen gelukkig, anders zou het maar saai zijn & reden we allemaal met dezelfde motor hé...
 
Wat zijn de nadelen van polyester dan? Vergeleken met abs bijvoorbeeld? In kleur spuiten wil ik dan wss toch zelf gaan doen, weet iemand waar je de oem honda verf kan bestellen? Ik heb de goudkleurige Hornet!
 
Even de (Honda) kleur code opzoeken van je fiets, kans dat het op je frame staat d.m.v. sticker (althans dat is zo bij oudere modellen) en dan kan je eventueel HIER bestellen.
 
Wat zijn de nadelen van polyester dan? Vergeleken met abs bijvoorbeeld? In kleur spuiten wil ik dan wss toch zelf gaan doen, weet iemand waar je de oem honda verf kan bestellen? Ik heb de goudkleurige Hornet!

ABS is veel flexibeler (lees; breekt minder snel) en blijft dat ook langere tijd. Daarnaast worden veel polyester spatborden aan de binnenkant niet afgewerkt, wat minder mooi is, terwijl ABS van zichzelf netter is doordat het uit een mal komt.

ABS wordt via spuitgieten vormgegeven, wat een mooier, strakker product geeft met meer vormvrijheid. Het is in alle opzichten hoogwaardiger, maar daardoor wel wat duurder.
 
Ik vind het echt een lelijk ding die uitlaat of ligt dat aan de foto's / aan mij?
edit; of is het een dubbele? dan vind ik het misschien wel gaaf :p

Ik heb hem enkel gedeeld omdat ik weet dat het een gewilde en weinig aangeboden uitlaat voor de Hornet is :Y
 
Bedankt voor het delen ;) Ik wist niet dat het een gewilde uitlaat was, op de 900 heeft het wel wat maar op m'n 600 zet ik toch liever een akrapovic achtig apparaat :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan