Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb juist wel eens bij terugschakelen dat de bak niet wil. Even de koppeling licht laten aangrijpen en dan gaat 'ie weer.
Opschakelen werkt bij mij altijd perfect. Het is alleen wel zaak om met de punt van je laars direct onder het rubber te zitten. Als ik mijn voet iets scheef of iets te ver naar voren zet, dan wil ik nog wel eens mis schakelen. (dat doe ik dus niet meer. )
Ik merk alleen wel aan het schakelgedrag of de ketting iets gespannen moet worden. Dus, controleer dat eens?
[afbeelding]
Voor de 900
Heb ik deze nog liggen, barracuda met keuring en DB killers.
Alleen een paar gebruikerskrasjes
200,- euroos bij afhalen en bij verzenden + 15,- euro.
Hey allemaal,
1 Hadden jullie een raar gevoel bij de versnellingsbak in het begin?
Soms voel ik dat ik opschakel maar uiteindelijk toch nog in dezelfde versnelling zit. Heel af en toe lijkt het alsof mijn versnellingsbak ratelt/blokkeert (ik kan het gevoel heel moeilijk uitleggen) en dan moet ik heel snel mijn koppeling pakken en nog eens extra opschakelen. Eerst dacht ik dat ik niet hard genoeg omhoog schakelde en toen op het hornet's nest gelezen dat het zachte kleine tikjes moesten zijn, allebei de manieren geprobeert en met zachte tikken werkt het best maar toch heb ik van tijd toch nog het ratelende gevoel in de bak, iemand een gelijkaardig moment aan de hand gehad? wat was de oplossing? schakel ik op de verkeerde manier?
2 Hoe hebben jullie de cat verwijdert? Zelfs met de akra slip on is ze ongelooflijk stil
Mvg,
Grizzly
3. Koppeling?3 kort trekken aan je versnellinghendel (hoeft niet 100% door, als je versnelling maar oppakt)
4 pookje doortikken
Hey, long time no see. Hoe is het met iedereen hier? Dit jaar gelukkig meer bezig geweest met rijden dan op het forum te zitten
Binnenkort weer een weekend naar Luxemburg en nu was ik eigenlijk nog aan het kijken voor een tanktas om mijn regenpak, portemonnee, etc in te kunnen doen.
Iemand ervaring? Ik heb wel eens gelezen dat ze krassen op de tank kunnen geven? Ik ga vanmiddag ook eens bij Louis langs.
Oke,
wellicht vloeken in de kerk, maar ik ben niet echt enthousiast over de Akra's op mijn hornet 900.
Zit er over na te denken om ze te verkopen en voor een ombouw met een sc33 spruitstuk te gaan.
Of een setje mivv cone's.
Wat denken jullie?
En als ik ze zou verkopen, wat zou een reële vraagprijs zijn?
[afbeelding]
Hey, long time no see. Hoe is het met iedereen hier? Dit jaar gelukkig meer bezig geweest met rijden dan op het forum te zitten
Binnenkort weer een weekend naar Luxemburg en nu was ik eigenlijk nog aan het kijken voor een tanktas om mijn regenpak, portemonnee, etc in te kunnen doen.
Iemand ervaring? Ik heb wel eens gelezen dat ze krassen op de tank kunnen geven? Ik ga vanmiddag ook eens bij Louis langs.
3. Koppeling?
Ligt er ook aan of je aan het accelereren bent of gewoon op een vaste snelheid rijdt.
Met pre-druk heb je koppeling toch helemaal niet nodig? En doordrukken gaat dan vanzelf.Ah! Inderdaad. Ik kon er niet op komen op het moment dat ik zat typen
Hallo,
Op dit moment ben k aan t rondtrekken door Duitsland, Luxemburg, België, Frankrijk.
Echter kwam ik er gister achter dat mijn kilometer teller en dus ook de dagteller niet kloppen.
Scheelt ongeveer 10 km. Dus als ik volgens de teller 90km/h rij dan is het dus eigenlijk 100 km/h.
Waar ligt dit aan, en kan ik dit zelf oplossen door iets aan te draaien bijvoorbeeld?
Het gaat om een CB600F van bouwjaar 2002.