Honda Hornet Meeting 2015!

welke dag?!

  • 9 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 16 mei

    Stemmen: 1 6,3%
  • 23 mei

    Stemmen: 3 18,8%
  • kan allemaal

    Stemmen: 12 75,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Er komt waarschijnlijk ook een collega van me mee rijden, wel een ECHTE introducee met een 600 Hornet ;)

Meteren was het verzamelen toch? Gewoon maar weer half 11 doen?
 
Nice dat t zondag weer gaat gebeuren. Ik zelf heb m net als Brembi ook al anderhalf x gereden maar zou zo aansluiten als ik niet nog wat opdrachten heb af te ronden dit weekend. Was er anders weer graag bij geweest want die dijkjes rijden beter in t zonnetje.
Wens jullie iig veel plezier en zie jullie weer bij de volgende bijeenkomst in t voorjaar wellicht!
 
Meeting is op ???. Verzamelen tegen half 11. Verwachten rond een uurtje of 11 te gaan rijden.

Verzamelpunt;
Shell Kalenberg
Rijksstraatweg 72A
Meteren

Vlak naast de Shell is een kleine parkeerplaats, lijkt me handig om hier te ontmoeten dan. Dit word het start/eindpunt van de route, kan iedereen mooi de tank volgooien voor vertrek/bij terugkomst.

's ochtends hier een bakkie koffie doen, ff de blaas legen voor 't vertrek etc


Voor diegene met navigatie de route is hier te downloaden!

De Hornet rondzwerm route downloads:
tomtom: https://db.tt/O44aEHgA
garmin: https://db.tt/2ots776y
 
Top, ben er ook bij. Eerste meeting ooit, en eerste keer rijden in een groep, whoopwhoop!
Kan ik ergens aanhaken, mensen die vanuit omgeving Haarlem/Amsterdam vetrekken?
 
Als het kan wil ik ook nog wel mee rijden. Heb nu een paar maanden mijn rijbewijs en heb als eerste motor een mooie hornet, alleen wel teruggevoerd naar 35kw. Moet vanuit Ermelo komen dus als er meer vanuit die richting komen rijdt ik graag een stukje mee. (Plaats foto's wel even in het honda hornet topic.)
 
Top dat jullie morgen de rit gaan maken. Ik kan zelf helaas niet, hoop er met de volgende absoluut weer bij te zijn!

Hopen dat die volgend jaar niet verregend!
 
Oei, een rit van 130km...dat ga ik niet redden, moet begin van de middag weer elders zijn. Jammer....better next time. Veel plezier in ieder geval, het wordt mooi weer!
 
Mannen,
Hier nog een sjaak afhaak.
Ivm wat narigheid in de familie zit ik al de halve nacht in het ziekenhuis.
En een rit rijden in een groep met 2 uurtjes slaap lijkt me geen heel goed idee.
Ik wens jullie veel plezier!
 
En weer thuis aan de koffie,was een fijne dag lekker weer en lekkere bamie
met loempia gehad.

Bedankt allemaal en tot volgend jaar.

Joeps
full
 
Matig dat je er niet bij kon zijn Jordy, zeker gezien de omstandigheden.

Was een mooie ervaring! Roerganger Marc voorop, en een bescheiden zwerm Hornets goed op snelheid er achteraan. Zal binnenkort eens kijken of het filmen een beetje gelukt is.
 
Mooi om te horen dat er toch nog een paar van jullie zijn samengekomen! Met z'n hoevelen waren jullie ?

Nog opmerkingen over de route verder? Wat anders kan eventueel?
 
7 motoren, 8 personen.

Route was op zich prima, laatste anderhalf uur vond ik wel iets te veel op en af qua wegen en relatief veel bewoonde wereld :P Maar verder prima hoor, qua lengte ook leuk :)
 
7 motoren, 8 personen.

Route was op zich prima, laatste anderhalf uur vond ik wel iets te veel op en af qua wegen en relatief veel bewoonde wereld :P Maar verder prima hoor, qua lengte ook leuk :)

Ja toch wel dus, had ik zelf ook wel toen ik m had gereden. Zat er aan te twijfelen om hem nog eventueel aan te passen. zal er een volgende keer rekening mee houden :)

Mooi groepje iig, kan je wel wat vlotter doorrijden dan als je met een grotere groep bent tbh.
 
Ja ach soms moet je gewoon rijden en proberen ;)
Was inderdaad wel fijn om wat vlotter te kunnen rijden.
Dacht ook dat we vorig jaar al zeiden dat als er weer 12/15 man komt, we beter in twee groepen konden gaan rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan