Honda Hornet Meeting 2015!

welke dag?!

  • 9 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 16 mei

    Stemmen: 1 6,3%
  • 23 mei

    Stemmen: 3 18,8%
  • kan allemaal

    Stemmen: 12 75,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Ik meld me last minute af. Regen hier op vertrekpunt en daar houd ik niet van...

Wellicht dat ik morgen wel het zelfde rondje ga rijden...
 
Heren, volgende keer beter! Voor mij met deze bui is het de hele weg tot aan geldermalsen vol in de zeik.

Zomermeeting present!
 
Bij de Shell A2 regent t ook nog maar ik ga door💪🏻 staat hier ook een flinke groep andere motoren die ook niet bang zijn voor wat drup😉 en, na regen komt zonneschijn! ( maar morgen is idd een mooiere dag, maar dan kan ik niet.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben dapper vanuit Utrecht vertrokken. Maar halverwege rechtsomkeer gemaakt omdat ik gewoon echt doorweekt was.

Baal er wel oprecht van, had zin in een leuke rit! Morgen ben ik tot 14u vrij, dus als er dan nog door een paar deelnemers een tweede poging wordt gedaan haak ik het eerste gedeelte graag aan!
 
Laatst bewerkt:
Oh die is fijn,zie nu pas dat het vandaag is, hier schijnt de zon in zuid limburg.
Morgen word een stralende dag, denk dat ik dan de eifel invlieg.
Dan maar de zomer meeting aanwezig zijn.

Groetjes Joep. 8-)
 
Het regen rijden an sich vind ik geen probleem, echter om het nou op te gaan zoeken voor mijn plezier gaat mij te ver :P

Daarnaast moet er gewoon een iets hogere frequentie komen qua meetings, en wil zelf graag nog wel een (lang)weekend naar Duitsland. Zal t.z.t. wel eens een topic daarvoor aanmaken mochten er meer mee willen ;) (uiteraard ondervoorbehoud van goed weer...) :')
 
Laatst bewerkt:
Het regen rijden an sich vind ik geen probleem, echter om het nou op te gaan zoeken voor mijn plezier gaat mij te ver :P

Daarnaast moet er gewoon een iets hogere frequentie komen qua meetings, en wil zelf graag nog wel een (lang)weekend naar Duitsland. Zal t.z.t. wel eens een topic daarvoor aanmaken mochten er meer mee willen ;) (uiteraard ondervoorbehoud van goed weer...) :')

Mee eens. Maar goed weer is idd wel erg belangrijk. We hebben de trip na de lunch afgebroken omdat we te nat geregend waren en te koud hadden. :$
Lang weekend Duitsland lijkt me gaaf.
 
Aardig verregend inderdaad. Leek erop dat de buien er precies boven zijn blijven hangen waar we rond reden. Volgens de buienradar hadden ze moeten afzakken en zou het droog worden, maar helaas niet gebeurd. Tot aan vlak voor de lunch in de regen gereden jammer genoeg. Aardig natgereden bij de mcdonals aangekomen, daar even lekker gegeten met z'n allen en daarna iedereen maar weer z'n eigen weg gegaan. Hoe noordelijker ik weer kwam hoe warmer en droger het werd.

Op naar een nieuwe meeting met warm weer!
 
Bikkels dat jullie alsnog gewoon gegaan zijn. :Y
Ik zeg binnenkort nogmaals in de herkansing!
 
Kijk is aan, toch nog een foto :D

Volgende keer droog/zon en dan gaan we de tocht helemaal afrijden.
Hoogst waarschijnlijk zijn we dan ook met een grotere groep.
De route lijkt me toch wel mooi als het weer er ook naar is.

ps. die warme douche toen ik thuis kwam was zooo fijn.....!!

Morgen maar is de motor poetsen
2n7o8et.jpg
 
Jeetje bikkels !! , als de rit wel top was. En de lokatie voor een ieder niet te ver. Dan zeg ik nogmaals inplannen.
Wat mij betreft voor de zomer nog 1 ste of 2 de weekend juni.
En dan ergens september een afsluit meeting.
Het moet wel in ere blijven .
 
Was mooie route compliment voor degene die hem uitgezocht heeft, zou hem graag alsnog willen uitrijden bij droog en zonnig weer
Was doorweekt toen ik thuis was ....
motor gelijk weer schoon dalijk weer stukkie tuffen met me meis het wordt vandaag
 
Vandaag het zand van de Hornet gespoeld en even netjes droog gereden met dit vervelende weer ;). Ondanks het weer was het leuk de gezichten bij de Hornets te zien gisteren.

Brembi bedankt voor de route en het organiseren!
 
Vandaag met 2 vrienden het eerste deel van de route gereden. Inderdaad erg leuke route!
Wel paar niet zo lekker geplaatste waypoints tegen gekomen. Dus zal binnenkort even de route nalopen en aanpassen zodat hij helemaal top is voor een volgende meeting... ;)
 
Waar ben je dingen tegengekomen dan? Kan zijn dat 't gebeurd is met 't omzetten van garmin naar tomtom. Zelf geen last van gehad namelijk

Vandaag ook maar ff de motor gewassen, wat een bende zat er op de motor -O-
 
Laatst bewerkt:
Zou best gebeurt kunnen zijn met omzetten. TomTom luistert nogal nauw naar de plaats van een waypoint. Net op andere weghelft, inham of even iets verder dan de afslag en hij bouwt er ergens een U-turn in bijvoorbeeld.

Maar goed, ik heb de route nagelopen en wat punten terug gezet en ook een aantal (voor de TomTom in ieder geval) onnodige punten weg gehaald. :)

Download tomtom .itn bestand
 
ben benieuwd. vanaf 16 juni ben ik in Frankrijk, en vanaf 25juli richting de Dolomieten met de motor.
als de meeting buiten mijn vakantie valt ben ik er bij :)
 
Kan die Morini wel zoveel vakantie aan?? :P

Of pak je de Hornet??? (vast niet...);)
 
tuurlijk pak ik de hornet niet voor vakantie naar frankrijk. die heeft niet zoveel grip op frans asfalt :')

en of de morini dat uit houd blijft maar ff afwachten. blijven iets onbetrouwbaardere dingen dan honda's :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan