Honda Hornet S 2003 ter overname aangeboden

Status
Niet open voor verdere reacties.

JPD

MF veteraan
12 mei 2005
28.216
235
Wegens de aanstaande aankoop van een CBF1000 bied ik MF-ers de kans mijn Hornet S over te nemen.

Het bouwjaar is 2003 ik heb de motor vorig jaar gekocht met 4000 KM op de teller en zo'n 11500 KM gereden, de KM-stand is nu dus 16000, de banden(BT020) zitten er zo'n 1500 KM op. De vraagprijs is €5000,-

200505022.jpg

200505024.jpg

200505025.jpg

200505026.jpg
 
Laatst bewerkt:
Chips JPD veel te vroeg man ;( ;(
Ben nog hard aan 't sparen.
Mooie fiets, zou mij ook wel wat lijken.
Veel succes met de verkoop *O*
 
Hallo hier ben ik weer.... hoe kan ik persoonlijk je aanspreken..wat moet ik dan aanklikken hier...doe het nu zo... maar jij hebt mij ook gevonden en hoe vind ik die van jou....

Frouwke :]
 
Hallo hier ben ik weer.... hoe kan ik persoonlijk je aanspreken..wat moet ik dan aanklikken hier...doe het nu zo... maar jij hebt mij ook gevonden en hoe vind ik die van jou....

Frouwke :]
Als je op dit
full
knopje drukt zie je vaak een e-mail adres *O*
 
Tja het is jammer, blauwe zijn veel populairder ;)

JPD bij de helm van beer ging het hard nadat de bijbehorende blote vrouw gepost was, misschien voor jou motor ook een idee :?

*kick* ;)
_O-

een foto van mijzelf gaat zeker niet helpen.......

kan de hornet natuurlijk wel ff photoshoppen, is ie zo blauw ;)
 
ff

*O* kicken *O*

:W

O ja een vraagprijs is bedoeld om de onderhandelingen te starten :X O-)
 
Hmmzzz niemand enige belangstelling -O- ......

Het inclusief MF-sticker hoor *O*
 
Waarom ruil je niet gewoon in voor CBF 1000???
Dat zal er uiteindelijk ook wel van komen, maar ik vind het leuker de motor zelf te verkopen, zeker omdat de nieuwe eigenaar de motor dan voor een veel lagere prijs kan krijgen.
 
Dat zal er uiteindelijk ook wel van komen, maar ik vind het leuker de motor zelf te verkopen, zeker omdat de nieuwe eigenaar de motor dan voor een veel lagere prijs kan krijgen.


En jpd korting kan krijgen omdat hij zonder inruilmotor komt als hij bij een dealer de 1000 aanshaft...
Bovendien zal de dealer hem niet (veel) meer geven dan 4000 euro voor de 600.
 
En jpd korting kan krijgen omdat hij zonder inruilmotor komt als hij bij een dealer de 1000 aanshaft...
Bovendien zal de dealer hem niet (veel) meer geven dan 4000 euro voor de 600.
Dus weet iedereen wat hij ongeveer moet bieden om mij blij te maken *O*

Tis niet zo moeilijk toch :?
 
Het eerste bod is binnen *O* .....en afgewezen -O-
 
Had je mijn mail met belangstelling voor je fiets wel gelezen :) ? gr. zon
 
Had je mijn mail met belangstelling voor je fiets wel gelezen :) ? gr. zon
Nee dat had ik nog niet want ik kan overdag niet bij MF en niet bij mijn persoonlijke mailbox ;(

Maar je hebt over een paar minuten een reactie.

:W
 
tjah... mooie fiets...nog steeds, maar je.. ze wil nog steeds niet zoveel uitgeven voor haar eerste fiets... -O-

toch een kickje :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan