Ik rij af en toe op deze en misschien koop ik er in de toekomst nog wel eentje als het bevalt. Dit soort bedragen kan ik prima bij elkaar sparenDus je blijft zoeken, heb je er nog steeds geen voor jezelf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik rij af en toe op deze en misschien koop ik er in de toekomst nog wel eentje als het bevalt. Dit soort bedragen kan ik prima bij elkaar sparenDus je blijft zoeken, heb je er nog steeds geen voor jezelf
Wat gaaf, Jatmoos. Gefeliciteerd.
Is het kenteken registreren nog een gedoe?
Ja dat vond ik ook. 2 weken eerder was zelfs mogelijk (De RDW keurt alleen van MA-VRIJ, ik kan alleen op vrijdag) en ik wil er ook geen honderd kilometer voor rijden. Ja dus 26 juni is prima. Ik heb het ééndags-kentekenbewijs al ontvangen. In de bijlage kun je zien hoe dat er uit ziet. Je moet dan zelf even een kenteken maken met die combinatie en dan mag je naar de RDW rijden. (in mijn geval met een lichte omweg haha)Dat vind ik,gezien de omstandigheden nog knap vlot
Ja invoeren heb ik al een keer eerder gedaan met een Tmax500 in 2007 die ik weer verkocht heb in 2009. Een CVO is een certificaat van overeenstemming. Een A4-tje met allerlei gegevens van de motor zoals gewicht en kW en typegoedkeuring. In Nederland zit er er niet standaard bij als je hem koopt maar is wel opvraagbaar bij de dealer. In Belgie en Duitsland zit dit er nog wel bij als je (nieuw) een motor koopt. In principe is kentekenbewijs deel 1 voldoende maar een CVO vergemakkelijkt het proces. Ik zal wel eens een foto maken van de mijne na 26 juni.Mooi man. Goed bezig. Ziet er van de voorkant nog ongeschonden uit. Succes met invoeren maar zo te lezen heb je dat helemaal in de hand. Waar staat CVO voor?
Een CVO is vermoedelijk wat wij in B kennen als het gelijkvormigheidsattest.Ja invoeren heb ik al een keer eerder gedaan met een Tmax500 in 2007 die ik weer verkocht heb in 2009. Een CVO is een certificaat van overeenstemming. Een A4-tje met allerlei gegevens van de motor zoals gewicht en kW en typegoedkeuring. In Nederland zit er er niet standaard bij als je hem koopt maar is wel opvraagbaar bij de dealer. In Belgie en Duitsland zit dit er nog wel bij als je (nieuw) een motor koopt. In principe is kentekenbewijs deel 1 voldoende maar een CVO vergemakkelijkt het proces. Ik zal wel eens een foto maken van de mijne na 26 juni.
Apart hoor, bij mijn nieuwe NMAX van februari 2020 zat er geen gelijkvormigheids-attest. Heb alle papieren bekeken maar niets wat er op lijkt.Heb in 2016 én 2017 een nieuw voertuig in Nederland gekocht en direct in Luxemburg op kenteken gezet. CV zat er gewoon bij bij aflevering, zonder speciale aanvraag.....
Waarschijnlijk heb je een auto zonder kenteken gekocht, en deze in een ander EU land op kenteken, dan is het logisch dat er "iets" bij zit waaruit blijkt wat het voor auto is, een CVO dusHeb in 2016 én 2017 een nieuw voertuig in Nederland gekocht en direct in Luxemburg op kenteken gezet. CV zat er gewoon bij bij aflevering, zonder speciale aanvraag.....
Als het over technische apparaten zoals scooters gaat dan zijn we één Europa inderdaad. Maar Europese wetgeving moet worden vertaald in nationale regelgeving per deelstaat.(...)
In Luxemburg en Duitsland zit er altijd een CV bij een voertuig, hoezo één Europa.........
Dus éénmaal ingeschreven liggen in NL alle basisdocumenten vast. Waarom zou je die dan meeleveren?