Honda Innova 125i / De 2009 Honda cub

Haha. Levensgevaarlijk met zo'n kleintje tussen je benen. Als je een keer hard moet remmen issie weg. :)

Maar bedankt voor het posten. De Innova is echt een aanwinst.
 
Qua veiligheid geef ik je gelijk. Maar die voetjes oo de midden console, hij kan never nooit met zijn voetjes aan de grond maar leert toch al rijden. Ik vind het wel een bijzondere foto.
 
Ja zo rijd ik weleens naar het zwembad maar ik blijf het eng vinden..

Ik heb geen paypal dus het blijft bij de foto kijken..
 
Inmiddels heeft de Innova 125i zo'n 9500km op de teller. Bulletproof!

Zo nu en dan een offroad-tochtje wordt niet geschuwd. Hier een aantal foto's van het meest recente avontuur.

20190816_115658.jpg


20190816_115807.jpg


20190816_115844.jpg


20190816_125215.jpg


20191013_102953.jpg
 
leuke fotos, vorige maand op het punt gestaan om er eentje te kopen in Duitsland voor 1800 maar toch maar niet gedaan.
 
Elke cent waard! ;)

Ik hoop dat de CT 125 naar Nederland komt.
Dat is de cross-variant van de Super Cub 125
 
Super cool. Veel Japanse trial ct90's gezien en dit lijkt best aardig. Alleen jammer dat hij geen kickstarter heeft.
 
Geen kickstarter?? Scherpe blik.. dat was mij nog niet opgevallen. Ineens wordt mijn achting van het apparaat iets aangetast ;)
Zelfs mijn Innova heeft een kickstarter..
 
Nee. Die heeft ze allebei, net als de honda innova 125i
Wordt wel een toppertje hoor, ik ga er zeker eentje aanschaffen. Beetje duur in de aankoop maar dat ding gaat een leven lang mee.. en dan nog rijdt ie vrolijk verder ;)
 
Bekijk bijlage 1493821
Bekijk bijlage 1493822
Bekijk bijlage 1493823
CT125 答えは、自然の中にある。 en google

met kickstarter btw, meende eigenlijk ergens gelezen te hebben dat deze geen elec. starter zou hebben (lijkt mij vreemd)

Ik hoop het niet. De retro Yamaha SR400 heeft ook geen elektrische starter om het zo authentiek mogelijk te houden. Retro's zijn leuk, maar dan wel met de gemakken van nu. :Y

Edit: Heeft dus wél een elektrische starter. Zie deze video op 3:51 minuten.

 
Laatst bewerkt:
  • Wow
Waarderingen: GPS9
Dit wordt optisch een retro van de ct90/110 maar is qua ontwerp een werkpaard.. kun je probleemloos de wereld mee rond. Luchtfilter als een snorkel, grotere brandstoftank, het motortje heeft ook weinig last van laag octaan benzine door de lage compressieverhouding.. echt wel tof.
 
Goed nieuws, na 3 jaar zoeken heb ik eindelijk een mooie Honda Innova uit 2009 kunnen reserveren. Aanstaande donderdag ga ik hem bekijken in Duitsland en misschien ook kopen. Ik heb al meerdere keren achter het net gevist. Laten we hopen dat dit avontuur de moeite waard is 👍👍
 
Succes, houd er rekening mee dat Duitsland voor een groot deel in lockdown is hè.. misschien even een goed excuus achter de hand houden om er te zijn..?
 
Laatst bewerkt:
Top, leuk
Hier vind je ze vrijwel niet
Ook keuren lukt voorlopig niet, maar ach, je wacht al 3 jaar, dus een paar maand extra overleef je ook wel
 
Top, leuk
Hier vind je ze vrijwel niet
Ook keuren lukt voorlopig niet, maar ach, je wacht al 3 jaar, dus een paar maand extra overleef je ook wel

Ja dat is zeker, weinig verkocht net als de WAVE. Nu had ik ook wel erg hoge eisen dus dat maakte de spoeling ook nog dunner. Degene waar ik nu naar ga kijken had alles wat ik wilde, een lage km stand, de juiste kleur, origineel, topkoffer, onderhoudsboekjes, papieren, toolset, binnen gestald etc. Ik ga niet te vroeg juichen, eerst maar eens kijken :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan