Honda Integra scooter-motor

Goedemiddag heb net een mooie integra uit 2016 gekocht krijg is volgende week binnen en er gelijk een mooie uitlaat bij gekocht en lijkt mij leuk en interessant om op deze forumte zitten voor ideen ed.
 
Alleen even kijken hoe ik ereen foto op doe van mijn scooter heb zelf 3 jaar op een kymco new downtown 350i gereden
en wou wat anders kwam ik op deze uit. Wauw wat een verschil dat ik op mijn leeftijd weer verliefd raak 😆
 
Dit is hem
1F3F5264-2BD5-4682-BC59-B659CAE2AF42.jpeg
534BA2EA-6100-43AF-96D7-70D230751CD8.jpeg
534BA2EA-6100-43AF-96D7-70D230751CD8.jpeg
 
De verkoper raadde mij deze uitlaat aan heB er weinig verstand van maar hij is erg mooi vind ik
 

Bijlagen

  • E1A51C54-3747-4031-9FD0-F906F5A8F4DE.jpeg
    E1A51C54-3747-4031-9FD0-F906F5A8F4DE.jpeg
    26,4 KB · Weergaven: 6
🥳gefeliciteerd wat een mooie Integra je zal hem zeker enorm waarderen ondanks dat de KYMCO ook een heerlijk ding is, ik heb zelf de DT300 gereden maar de Integra is toch wel een heel andere fiets en veel en veel mooier en rijdt veel lekkerder😜waarom een andere uitlaat? en vergeet niet je oude ook mee te nemen bij de dealer deze kan je goed verkopen of als je ooit de Integra verkoopt kan je de originele meeleveren of terug plaatsen.
 
🥳gefeliciteerd wat een mooie Integra je zal hem zeker enorm waarderen ondanks dat de KYMCO ook een heerlijk ding is, ik heb zelf de DT300 gereden maar de Integra is toch wel een heel andere fiets en veel en veel mooier en rijdt veel lekkerder😜waarom een andere uitlaat? en vergeet niet je oude ook mee te nemen bij de dealer deze kan je goed verkopen of als je ooit de Integra verkoopt kan je de originele meeleveren of terug plaatsen.
de orginele uitlaat heeft ook wel een goed geluid maar houd wel van lekker scheur geluid😜😜had onder mijn kymco een arrow dat was ook erg mooi
 

Bijlagen

  • 281FA897-1C49-4365-ACC8-78B8D847D1C3.jpeg
    281FA897-1C49-4365-ACC8-78B8D847D1C3.jpeg
    429 KB · Weergaven: 4
Heeft iemand nog tips wbt de integra
Hallo Arthur, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en welkom op het forum. Zelf ben ik, net als Tazz, ook tevreden met de standaard uitlaat. Ik hoop voor je dat de buren de nieuwe uitlaat ook mooi vinden. :X Verder ziet de motor er aardig compleet uit: handvatverwarming, zadel en andere ruit. Als je rijstijl sportief is zou ik de (als ze er nog omheen zitten) originele Bridgestones rap vervangen door een ander type. Ga je bijna recht door de bocht dan kun je de Bridgestones wel oprijden. Waar ik zelf erg over te spreken ben zijn de Michelin Pilot Power of de (mijn huidige) Pirelli Angel GT I/II.
 
Gefeliciteerd Arthur,
Prachtige machine, zal je veel plezier aan beleven. Bijna een compromisloze scooter, een top ding. Geen tips hoor, lekker gaan rijden. Heb zelf ook het zadel veranderd, maar die van jou lijkt nog beter te zitten. Top. Heb vorige week van de dikke beschermede stickers gekocht. Dit helpt tegen het beschadigen en het geeft de voorkant een net iets vlotter aanzicht. Jij hebt al een mooie sticker, overbodig dus. :). Geniet.
Sticker.jpg
 
Hallo Arthur, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en welkom op het forum. Zelf ben ik, net als Tazz, ook tevreden met de standaard uitlaat. Ik hoop voor je dat de buren de nieuwe uitlaat ook mooi vinden. :X Verder ziet de motor er aardig compleet uit: handvatverwarming, zadel en andere ruit. Als je rijstijl sportief is zou ik de (als ze er nog omheen zitten) originele Bridgestones rap vervangen door een ander type. Ga je bijna recht door de bocht dan kun je de Bridgestones wel oprijden. Waar ik zelf erg over te spreken ben zijn de Michelin Pilot Power of de (mijn huidige) Pirelli Angel GT I/II.
Okee zal kijken wat voor een banden zitten bedankt voor de tip
 
Gefeliciteerd Arthur,
Prachtige machine, zal je veel plezier aan beleven. Bijna een compromisloze scooter, een top ding. Geen tips hoor, lekker gaan rijden. Heb zelf ook het zadel veranderd, maar die van jou lijkt nog beter te zitten. Top. Heb vorige week van de dikke beschermede stickers gekocht. Dit helpt tegen het beschadigen en het geeft de voorkant een net iets vlotter aanzicht. Jij hebt al een mooie sticker, overbodig dus. :). Geniet.Bekijk bijlage 1533603
Vind die stickers wel gaaf waar kun je die kopEn en zijn er nog meeR leuke hebbedingetjes 😉☺️
 
Wil graag een topkoffer kopen ter zijner tijd
heeft iemand nog tips wat goede topkoffers zijn zit te zoeken op het web maar zie best wel veel verschillende topkoffers rekken en topkoffers vind de orginele best wel aan de prijs.
bijvoorbaat dank ☺️
 
Gefeliciteerd Arthur,
Prachtige machine, zal je veel plezier aan beleven. Bijna een compromisloze scooter, een top ding. Geen tips hoor, lekker gaan rijden. Heb zelf ook het zadel veranderd, maar die van jou lijkt nog beter te zitten. Top. Heb vorige week van de dikke beschermede stickers gekocht. Dit helpt tegen het beschadigen en het geeft de voorkant een net iets vlotter aanzicht. Jij hebt al een mooie sticker, overbodig dus. :). Geniet.Bekijk bijlage 1533603
Mooie stickers Mish 👌🏻👍🏻
 
Wil graag een topkoffer kopen ter zijner tijd
heeft iemand nog tips wat goede topkoffers zijn zit te zoeken op het web maar zie best wel veel verschillende topkoffers rekken en topkoffers vind de orginele best wel aan de prijs.
bijvoorbaat dank ☺️
Keuze zat eigenlijk te veel het is ook erg persoonlijk en het hangt er vanaf wat je ermee wilt doen. Ik heb dit set van Givi.
BB5D43EB-07A5-4E1C-A943-81E1BB6B3501.jpeg
 
Wil graag een topkoffer kopen ter zijner tijd
heeft iemand nog tips wat goede topkoffers zijn zit te zoeken op het web maar zie best wel veel verschillende topkoffers rekken en topkoffers vind de orginele best wel aan de prijs.
bijvoorbaat dank ☺
Zelf ben ik erg tevreden met mijn SHAD SH40. Het rek en de koffer samen voor ongeveer € 200. Bedenk bij de aanschaf, hoe groter de topkoffer, hoe meer je er in doet. Je kunt ook Kliko's kopen van 50 liter. Die massa zo ver naar achteren (en hoog) komt de stabiliteit van de motor niet ten goede.
shad6194.jpg
 
Jeeeh, heb even goed rondgekeken. Uiteindelijk kwam ik bij dit Italiaans bedrijf uit. Niet perse goedkoop, maar kwalitatief lijkt het goed. Het is dik materiaal en van het sticker soort dat je kan verwijderen om nogmaals opnieuw te plakken zonder dat het schuurt. Per abuis had dit bedrijf midden console stickers toegestuurd. Vervolgens contact gehad en ze hebben mij binnen een paar dagen de juiste kuipstickers toegestuurd zonder dat ik de andere stickers heb hoeven terug te sturen. Mijn 2014 versie krijgt hiermee net dat beetje extra met daarbij ik de voorkant (persoonlijk vind ik dit het minst mooie deel van de Integra) hiermee ophaal.



De koffers staan heel goed bij dit model. Ik vind de basis van de Integra mooi en je kan vervolgens 2 kanten uit. Linksom met wat aanpassingen richting sportmodel ala T-Max, rechtsom met een hoog scherm en koffers richting een toermodel. Wat wil je nog meer :)

Mijn Integra komt uit Duitsland en heeft de laatste 2 updates niet meegemaakt. Mijn dealer attendeerde mij hierop en heeft dit laten uitvoeren. Een update was de kilometerteller. Ik ben van 17.000 km naar 0 km gegaan, hoe mooi is dit :)

Mish
200816 Integra.jpg
 
Leden een vraagje past dit setje ook op mijn integra uit 2016 en is dit een redelijke vraagprijs ?
 

Bijlagen

  • 42A13976-79BE-4481-9663-FAEFE97471E3.jpeg
    42A13976-79BE-4481-9663-FAEFE97471E3.jpeg
    280,3 KB · Weergaven: 6
Zelf ben ik erg tevreden met mijn SHAD SH40. Het rek en de koffer samen voor ongeveer € 200. Bedenk bij de aanschaf, hoe groter de topkoffer, hoe meer je er in doet. Je kunt ook Kliko's kopen van 50 liter. Die massa zo ver naar achteren (en hoog) komt de stabiliteit van de motor niet ten goede.
shad6194.jpg
Die is mooi en groot genoeg waar heb je die besteld 😘
 
Terug
Bovenaan Onderaan