Arthur, je hebt een persoonlijk bericht.Die is mooi en groot genoeg waar heb je die besteld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Arthur, je hebt een persoonlijk bericht.Die is mooi en groot genoeg waar heb je die besteld
Na een week rijden met een nieuw ketting set ben ik heel erg tevreden met het geluid van de ketting Je hoort gewoon nikswat een enorm verschil met het originele set dat is gewoon bagger vergeleken met de DID setZo set compleet vervangen in 2,5 uur goed zelf te doen
Ik kan precies bevestigen wat je zegt. De motor loopt op de een of andere manier mooier. Ik heb de ketting bij 23.000 km vervangen.Na een week rijden met een nieuw ketting set ben ik heel erg tevreden met het geluid van de ketting Je hoort gewoon nikswat een enorm verschil met het originele set dat is gewoon bagger vergeleken met de DID set
Tja als je merkt dat je te kort komt dan moet je gaan nadenken, had je dit tekort ook in de stand manueel? Wat heb je op het oog of ga je eerst nog rond kijken?Ik kan precies bevestigen wat je zegt. De motor loopt op de een of andere manier mooier. Ik heb de ketting bij 23.000 km vervangen.
Een bericht van een andere orde: Ik heb de Integra ingeruild. Tijdens mijn rit naar Slovenië kwam ik toch wat beperkingen tegen die me wat begonnen te storen:
- het vermogen in de bergen, even vlot bergop inhalen is er niet altijd bij
- de eenvoudige voorvork die bij onverharde wegen tekortkoming heeft
- het gemis van een cruise control
In Nederland heb ik verder absoluut geen klagen over de NC en er een hoop plezier aan beleefd maar er breekt voor mij een tijd aan dat ik veel grote reizen wil gaan maken.
Ik heb veel de manueel gebruikt. Maar zoals gezegd, het "probleem" speelde alleen als je vlotte auto's bergop wilde inhalen. Dat haalt de lol van het passen rijden er wel wat vanaf. Vanaf eind deze maand ga ik iets heeel anders rijden, ik zal de DCT wel missen:had je dit tekort ook in de stand manueel? Wat heb je op het oog of ga je eerst nog rond kijken?
Ik heb veel de manueel gebruikt. Maar zoals gezegd, het "probleem" speelde alleen als je vlotte auto's bergop wilde inhalen. Dat haalt de lol van het passen rijden er wel wat vanaf. Vanaf eind deze maand ga ik iets heeel anders rijden, ik zal de DCT wel missen:
Bekijk bijlage 1535101
Ook heel gaaf veel plezier en veilige kilometers
KTM 790 Adventure R
Hoi de neus ik zou voor de integra kiezen dit ivm de bescherming van je benen en lijf bij afstanden van 60km ik 185 lang rij het hele jaar door en dan merk je dat het weer een stuk minder invloed heeft op benen en lijf alles blijft droog en dat is echt Lekkerrrrrr ik heb zelf wel een scherm wat hoger is gemonteerd met verstelbare scherm verhogerHoi Allen,
Ik ben voor mijn woon werkroute ( die steeds meer max 60km wordt ) aan het overwegen over te stappen op een NC750X DCT of een NC750 Integra.
Daar ik 1,90 lang ben vroeg ik me af of hoe de lange mens hier in dit topic op de Integra zit.
Moeten er aanpassingen gedaan worden om hem te kunnen rijden en zo ja welke ?
sorry voor de fout met de km en ja eerst passen en uit proberen dat moet je altijd doen en dan kan je verder kijken.Hoi Tazz,
Dank voor je reactie. 185 cm collega rijders zitten dus niet klem met de knieeen en lekker uit de wind met een verstelbaar scherm.
Is genoteerd.
Mijn voorkeur gaat idd ook uit naar de betere bescherming van de Integra daar ik over de boeren landweggetjes woonwerk rij van vorst tot vorst en dan vang je nogal eens wat rommel op . Maar ik wil eerst zeker weten dat ik niet klem kom te zitten met mijn knieen en zo wel wat de lange rijders daar voor oplossingen voor bedacht hebben.
De snelheid is trouwens max 60km p/uur op mijn woonwerk route Niet de afstand.
Een gemiddeld brandstofverbruik van 1:34 is dan haalbaar.De snelheid is trouwens max 60km p/uur
sorry voor de fout met de km
Een gemiddeld brandstofverbruik van 1:34 is dan haalbaar.
Dan zal je ook blij verrast worden van de werkplaatsrekeningen, die van de Integra liggen duidelijk lager dan de BMW 1150GSA. Over onderhoud gesproken. Officieel moet de klepspeling om de 24.000 km worden gecontroleerd. Mijn dealer (ten Kate) zegt echter dat dat veel te vroeg is. In geen enkele Honda NC moest de speling worden gecorrigeerd. Ik weet niet wanneer ze wel gaan controleren. Ga ik ook niet meer meemaken omdat ik de Integra heb ingeruild.WOW! ik doe nu 1:15 met de 1150GSA.
Yep met 60 km per uur moet dat lukken ik rij enkele reis 33km waarvan 13 km 80km weg 20km snelweg mijn zie Verbruik en snelweg =115 km/pu ipv 100km/puGeen enkel probleem. Ik ben blij met je reactie.
WOW! ik doe nu 1:15 met de 1150GSA.
Ola, met je knieen zal je geen problemen ervaren. Ben zelf 1,93 en pas er prima tussen. De Integra 700 is een stuk kleiner, die zal ik niet nemen. Heb zelf ook een hoog scherm gekocht, nu gebruik ik het standaard scherm met een reflector ruitje.
Verder is het een toffe machine, ik gebruik hem ook voor ww verkeer 50 km enkele reis. Daarnaast regelmatig ritjes, een geweldige alleskunner.
Mish
Zie mijn post van afgelopen woensdag. Ik was alleen op pad en weeg < 80kg, als ik dan auto's wilde inhalen tussen 2 haarspeldbochten in, ging dat meestal in de tweede versnelling en moest ik, door de 54 pk, soms wel even geduld uitoefenen. Met iemand achterop, en dito bagage, hou er dan rekening mee dat je best wel een tijdje moet wachten eer er zich een inhaalgelegenheid voordoet. Een tanktas past overigens ook niet...Is inhalen van auto`s / campers makkelijk dan makkelijk te doen met de Integra ?
Met iemand achterop, en dito bagage, hou er dan rekening mee dat je best wel een tijdje moet wachten eer er zich een inhaalgelegenheid voordoet.
OK ! Hoop gevende info voor mijn lange benen. De 700 valt dus af.
Je hebt geen zadel modificatie hoeven doen aan de 750 begrijp ik ( steunpunt in onderrug naar achteren / zadel verhogen ) ?
Ik heb nog een extra vraag aan alle rijders ( met partner ) : Ik ben vaak in de alpen te vinden tijdens mijn motorvakanties en ik vroeg me af wat de ervaringen zijn met de Integra bergopwaarts met passagier ( 55KG ) en bagage in zijkoffers en topkoffer.
Is inhalen van auto`s / campers dan makkelijk te doen met de Integra ?