Honda Integra scooter-motor

Iemand een tip om de tomtom aan een geschakelde plus te verbinden, gisteren poging gedaan zijkap te verwijderen maar dat is nog even wat meer uitzoekwerk. Onder het stuurkapje is ook geen spanning weg te halen en wil het niet rechtstreeks op de accu aansluiten.
Ik heb mijn navigatie en dashcam voer en achter via de 12v plug in het gereedschap vakje met een dubbele usb plug aangesloten dus contact aan de rest ook dus 👍🏻
 
Inmiddels aangesloten via de plus van de remschakelaar. Alles werkt nu naar behoren, kapje van de honda aangepast zodat e TT past, kan alleen niet draaien met navigatie maar ach reed altijd al zo. Hugger van Ali paste niet op zoek naar wat anders wat betaalbaar is. Mogelijk zadel iets aan laten passen want die ophoging gaat vervelend doen na een langere rit. Zal eerdaags even een foto posten van het geheel.
 
Beste mensen, ivm beginnenende artrose zet ik mijn geliefde alleskunner in de etalage. Ik ga op zoek naar een lichtere motorscooter. Advertentie staat hier op het forum en op MP. Ruil is bespreekbaar. Mish
 

Bijlagen

  • IMG_20220510_201908.jpg
    IMG_20220510_201908.jpg
    416,1 KB · Weergaven: 74
Dat is vervelend Mish, sterkte en succes met de verkoop.
Mijn moeder kreeg dat ook toen ze 57 was, gelukkig heb ik daar nu met 61 geen last van.
Groet.
 
Beste mensen, ivm beginnenende artrose zet ik mijn geliefde alleskunner in de etalage. Ik ga op zoek naar een lichtere motorscooter. Advertentie staat hier op het forum en op MP. Ruil is bespreekbaar. Mish
Dat is balen man, het is een mooie scoot. Wat voor lichtere scooter wil je gaan rijden, terug naar de Beverly?
 
Ja, is vervelend. Gelukkig geen directe noodzaak hoor. Het zit gewoon in de handeling(en). Ik kijk rustig even rond en kijk naar een 150 cc waarmee de 100 km gehaald kan worden. Denk ik...😎👍🌻. Gr. Michel
 
Klote mish :(

Waar heb je moeite mee dan aangezien je een lichtere wil?
Op bok zetten? Manouvreren?
ja.... goede vraag, heb versleten rug maar rijd :] nog steeds
alhoewel afhankelijk is van de dag. Pijn 🥺 gaat nooit weg maar laat mijn niet zomaar van
een motor afzetten.
Probleem met opstappen en afstappen qua balans maar ach.... moet ook elke dag [helaas] nog aan het
aangepast werk dus ik blijft lekker 🏍️ torren, niet veel in het jaar...... maar ik rijd wel.
OOk elke dag op scooter SH 125 naar het werk. Dus....
 
Beste mensen, ivm beginnenende artrose zet ik mijn geliefde alleskunner in de etalage. Ik ga op zoek naar een lichtere motorscooter. Advertentie staat hier op het forum en op MP. Ruil is bespreekbaar. Mish
Klote man!!!!! Ik weet wat je bedoelt. Mijnes weegt ook 225 KG en dat speelt ook een rol.
Sterkte en blijft rijden!!!!
 
Beste collega rijders, ik ben nieuw hier en heb sinds zaterdag een Integra.
En er is gelijk een vraag over het op/in bouwen van mijn navigatie.
Heeft iemand hier ervaring mee of suggesties, alles is welkom.
 
ligt eraan welke navigatie, ik heb de tt 550 op het stuur gemaakt. Speciale kap van Honda vervangt de glimmende afdekkap, de kap is in weze gemaakt voor Garmin navi houders. Maar beetje pielen en creatief bezig zijn voor alles geschikt te maken
 

Bijlagen

  • 7213C6E8-FAF3-408A-9493-CB85195DEF4F.jpeg
    7213C6E8-FAF3-408A-9493-CB85195DEF4F.jpeg
    158,4 KB · Weergaven: 29
Laatst bewerkt:
Ik heb de Shad 3p beugels aangeschaft samen met de SH23 zijkoffers. (Koffers overgenomen) nu krijg ik de koffers niet vergrendeld op de beugels, heb het idee dat ik iets mis. Tazz ik weet dat jij ook deze hebt kun je mij een foto geven van de eindstop op de beugel en een inkijk van de vergrendeling op de koffer.
 
Ik heb de Shad 3p beugels aangeschaft samen met de SH23 zijkoffers. (Koffers overgenomen) nu krijg ik de koffers niet vergrendeld op de beugels, heb het idee dat ik iets mis. Tazz ik weet dat jij ook deze hebt kun je mij een foto geven van de eindstop op de beugel en een inkijk van de vergrendeling op de koffer.
Hoi Fred ik ga morgen voor je kijken ben net thuis zie je berichtje nu pas. Gr. Bram
 
Inmiddels de sh23 sluitblokken ontvangen en zojuist gemonteerd, is een mooi systeem en vrij snel uit te wisselen.
moet er zelf nog even naar kijken en ik denk dat ik mijn vakantie nog wat moet fine tunen en afstellen zodat de bevestiging boutjes wat verder van het plaatwerk afstaan of wat kortere met een dopmoer.
Is in het geheel maar minimaal breder dan de spiegels, zal wel vreemd zijn 1e keer door file.
 

Bijlagen

  • 333232C7-54AA-443D-B8D5-518DBC4AAD07.jpeg
    333232C7-54AA-443D-B8D5-518DBC4AAD07.jpeg
    321,2 KB · Weergaven: 22
  • 1539BCD7-4F12-4578-86DF-3C3A8FE0BFB0.jpeg
    1539BCD7-4F12-4578-86DF-3C3A8FE0BFB0.jpeg
    209,2 KB · Weergaven: 26
  • F4544723-7A1D-462F-ADDD-EA6F452A743F.jpeg
    F4544723-7A1D-462F-ADDD-EA6F452A743F.jpeg
    257,9 KB · Weergaven: 30
  • BB3FF290-E57D-4706-8F9B-B21736ABBDD3.jpeg
    BB3FF290-E57D-4706-8F9B-B21736ABBDD3.jpeg
    105,6 KB · Weergaven: 27
Inmiddels de sh23 sluitblokken ontvangen en zojuist gemonteerd, is een mooi systeem en vrij snel uit te wisselen.
moet er zelf nog even naar kijken en ik denk dat ik mijn vakantie nog wat moet fine tunen en afstellen zodat de bevestiging boutjes wat verder van het plaatwerk afstaan of wat kortere met een dopmoer.
Is in het geheel maar minimaal breder dan de spiegels, zal wel vreemd zijn 1e keer door file.
Ziet er netjes uit denk zelfs beter dan bij mij en tussen de file door is wel ff goed opletten ivm de breedte 🫣
 
Vandaag mijn achter schokbreker laten vervangen op advies voor een Hyperpro bij de Boer motoren in Bleiswijk, wat een verschil met het origineel, ik heb nog nooit zo strak met m’n Honda gereden, en een top service zonder poeha.
 
Beste mensen, ivm beginnenende artrose zet ik mijn geliefde alleskunner in de etalage. Ik ga op zoek naar een lichtere motorscooter. Advertentie staat hier op het forum en op MP. Ruil is bespreekbaar.

Beste mensen, ivm beginnenende artrose zet ik mijn geliefde alleskunner in de etalage. Ik ga op zoek naar een lichtere motorscooter. Advertentie staat hier op het forum en op MP. Ruil is bespreekbaar. Mish
Sterkte!, hele dikke 750! Kun jij mij wat vertellen over de bev 350. Heb je ve problemen gehad in de tijd dat je mee reed. Zijn blijkbaar wel betrouwbaare dingen.? Ik heb zelf ook eentje die heeft nu 11.000km
 
Ja, de Beverly heeft mij ook wel in de steek gelaten. Vandaar dat ik voor een SH350 ben gegaan. Wel leuke dingen hoor, maar niet bullet proof.... :)
 
Ja, de Beverly heeft mij ook wel in de steek gelaten. Vandaar dat ik voor een SH350 ben gegaan. Wel leuke dingen hoor, maar niet bullet proof.... :)
Oke oke maar zeker niet slecht dus. Wel redelijk betrouwbaar ik ga denk ik overstappen om t-max
 
Wil je betrouwbaarheid zou ik je adviseren om bij dit draadje te blijven:) Ik weet niet of de T-Max deze betrouwbaarheid je zal opleveren?
 
Terug
Bovenaan Onderaan