Honda Integra scooter-motor

Hallo , ik heb een vraagje die jullie vast weten waar zit de accu van de integra? Mijn man heeft er sinds gister 1 gekocht en wil zijn navigatie gaan aansluiten echter is het dan wel handig om te weten waar de accu zit. Kan natuurlijk eff boekjes gaan door spitten maar ik dacht vragen staat vrij.
Wie helpt mij

Dat zit onder het zadel in de kleine binnen bak voor schotje 3 schroefjes los draaien en je kan erbij
 
Gisteren nieuwe achterband er onder laten monteren een Michelin Road 5 en nu merk ik al verschil in wegligging en comfort en dan ben ik de band nog maar aan het inrijden dat belooft wat:]
 
Op mijn Hornetje laatst ook vers rubber laten monteren. Maar dat scheelt toch wel hoor... weet niet waarom mgoed. Ik heb dan de Pilot Road 4 voor en achter laten doen. Maar eerst wel even rustig aan doen mbt "op ruwen" he ;-)
 
Op mijn Hornetje laatst ook vers rubber laten monteren. Maar dat scheelt toch wel hoor... weet niet waarom mgoed. Ik heb dan de Pilot Road 4 voor en achter laten doen. Maar eerst wel even rustig aan doen mbt "op ruwen" he ;-)
Ja zeker ik hou zo ongeveer 400km aan de eerst 200km zijn gedaan en dat zij geen rijksweg km die tellen niet echt mee :]
 
ik heb voor woon, werk en ook omgeving veel 60 / 80 wegen. Daar gewoon "slingerend" wat heen en weer gesjeest. Weet niet of het de correcte techniek is, maar zo raak je iig nog wat de zijkanten.
 
ik heb voor woon, werk en ook omgeving veel 60 / 80 wegen. Daar gewoon "slingerend" wat heen en weer gesjeest. Weet niet of het de correcte techniek is, maar zo raak je iig nog wat de zijkanten.
Daar gaat het ook om zoveel mogelijk van de band opruwen want 300km snelweg is maar 3cm loop vlak opruwen zonder de zijkanten op te ruwen gewoon rustig aan 60/80 km wegen rijden gaat heel snel.
 
Hallo,
ik heb me net een tweedehands honda NC750d van mei 2016 aangeschaft, mat zwart, met originele HD side and topcases. Hij had nog maar 7000 km op de teller en hij is in showroomstaat, geen krasje te bespeuren, oudere vriendelijke man die enkel bij zonnig weer de motor van stal heeft gehaald. Leuk geluid en na de eerste rijervaringen kan ik alleen maar zeggen dat ik onder de indruk ben..

Ik ben hier nieuw, ik reed vroeger met iets zwaardere motor, maar door knie problemen ben ik genoodzaakt om een scooter te nemen, soit ik vind hem meer motor dan scooter ;) maar dat is subjectief en een andere discussie.

Nu ben ik op zoek naar een aantal zaken voor de motor :
1. ik vind niet zoveel accessoires, zo ben ik op zoek naar valbeugels of iets om de motor te beschermen?
2. handbeschermers of rembeugels om handen beter comfort te geven
3. mudguard voor achterwiel hugger?

tips om online ergens te kopen? Ach ja ik ben van vlaanderen (België)

alvast bedankt voor de input,
groetjes
Footloose


piecesracing.com mooie website leuke dingen
 
piecesracing.com mooie website leuke dingen
Gefeliciteerd met je Honda beste koop die je heb gedaan begrijp je lichamelijk probleem daar heb ik ook last van en met de Honda ben ik super blij het is geen scoot meer motor maar toch de bescherming en comfort van de scoot ff wennen aan het ketting onderhoud verder geen problemen ik rij 12mnd per jaar door en met plezier kan ik je zeggen. Mat zwart heet kunpowder black bij Honda mooie km stand trouwens, hand kappen zijn overal te vinden let op uitslag tussen stuur een ruit ik heb voor het voor en najaar verwarmde handvaten s’winters verwarmde handschoenen zadel en jas de rest is goed beschermd voor de rit van 40min naar m’n werk s’winters. Heel veel veilige kilometers gewenst. Een hugger voor achter is overal te koop prijs verschil zit hem in kleur materiaal en fabrikant.
 
Vanmorgen naar mijn werk kom je buiten en dan is het wat je vaak leest ook voor mij het geval motor gestolen, man wat voel je je dan opeens leeg verrot en boos, nog eens kijken maar het is echt waar een door geknipte? Ketting dat is wat er nog is het is waar mijn Honda nc750d integra is weg. Dan begint het bellen wat een vragen en mails je dan krijg en moet beantwoorden maar goed het is nodig 3.15u later is het klaar alles geregeld ingevuld gekopieerd opgestuurd noem maar op moe een leeg en behoorlijk beroerd dat was mijn gevoel vandaag wat een kl...e dag
 
Ze kunnen godverdomme met hun poten ook nergens vanaf blijven. Ondertussen sta jij met lege handen en is het de vraag of je je motor überhaupt nog terug krijgt. Je staat niet in voor jezelf als je deze kloothommel(s) in je handen zou krijgen. Da's inderdaad een klote dag voor je. Dat mag je gerust hardop zeggen. De nachtmerrie voor ons allemaal.
 
Ja ik sta niet voor mijzelf in bij aantreffen dader(s) maar volgens politie en verzekeraar zijn het geen broekies want art5 sloten verbreken zonder geluid stond achter vast aan de muur voor granit schijfrem slot maar niks helpt helaas😢
 
😢nog 5 nachtjes slapen voordat de verzekering tot uitbetaling over gaat als mijn Honda nc750D integra niet terug gevonden wordt, en ik een andere Honda nc750D integra kan gaan kopen na de diefstal🤔wat een ellende heb je daarvan als je opeens geen vervoer tot je beschikking hebt, fietsen auto’s lenen vervoer regelen etc🤯een hoop papierwerk voor aangifte verzekering etc etc. Ik tel de dagen af om een andere te gaan kopen die ik op het oog heb🤪en weer kan gaan rijden ik moet nog wel diverse spullen aanschaffen die gestolen zijn om toch weer relaxt de winter door te komen😬
 
Allen,
Ik volg dit topic al een poosje en heb vandaag besloten om afscheid te nemen van mijn Beverly 350. Langzamer hand begin ik aan de Integra te wennen, lijkt op het oog de ideale mix tussen een motor en een scooter.
Gewoon benieuwd naar:
In hoeverre ben je tevreden over de Intregra 750?
Al meer bekend over de betrouwbaarheid bekend?
Onderhoudsinterval en hoge kilometrage haalbaar?
Is er nog een grote update geweest zoals in 2016? Wat zijn de wezenlijke verschillen of kan ik gaan uitkijken naar een model vanaf 2014?

Zijn er ook rijders die er juist vanaf willen?

Gr. Michel
 
Laatst bewerkt:
Na een paar uren lezen, ben ik helemaal bij. :) Bedankt voor jullie inbreng. Tazz2, sterkte ermee. Balen dit!

Gedachte om een Integra 750 aan te schaffen is flink toegenomen :)
 
Na een paar uren lezen, ben ik helemaal bij. :) Bedankt voor jullie inbreng. Tazz2, sterkte ermee. Balen dit!

Gedachte om een Integra 750 aan te schaffen is flink toegenomen :)
Ik kan je zeggen het is genieten en nog eens genieten vandaag mijn nieuwe 2e hands integra opgehaald man man wat is het weer fijn om na 3weken weer er op te mogen rijden gelijk ff 120km weg getuft🤪
 
Mooi, zoveel staan er in Nederland niet te koop. Welk jaar en kilometers? Waar heb jij op gelet met aanschaf?
 
Integra.jpg


Nieuwe aanwinst, donderdag ophalen.
 
Mooi, zoveel staan er in Nederland niet te koop. Welk jaar en kilometers? Waar heb jij op gelet met aanschaf?
Er stond er maar een die voor mij voldeed aan mijn wensen niet ouder dan mijn vorige uit 2016 lage kilometer stand 10/15000 en met 1 jaar garantie en de prijs niet meer dan €9000 en daar was er maar 1 van deze is uit 2018 met 13000km bredere ruit handvat verwarming ketting smeer systeem en topkoffer ben er blij mee😜
 

Bijlagen

  • 4E741FDC-F9A7-454B-B7C9-0E61FAC92DEC.jpeg
    4E741FDC-F9A7-454B-B7C9-0E61FAC92DEC.jpeg
    16,3 KB · Weergaven: 13
Terug
Bovenaan Onderaan