bertocello
Die hard MF'er
Gisteren nog wel. Politie op de motor ligt wel op vinkenslag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gisteren nog wel. Politie op de motor ligt wel op vinkenslag.
Afgelopen weekend de Integra in de Eifel uitgelaten. Ik wist niet goed wat ik kon verwachten, maar wat heb ik genoten. De Integra is een allemans vriend waarmee je alle kanten uitkan. Vooraf een hoog scherm met een airreflector erop gemonteerd, hiermee ben je gevrijwaard van elk ongewenst geluid/ wind. Door de Eifel naar Luxemburg en via de Ardenne weer terug. Nu weer het sportschermpje erop
Top.
MishBekijk bijlage 1520329
Normaal rijd ik met Tomtom en soms met telefoon Waze...ik eens kijken naar die app...bedankt voor de tipIk rij met Kurviger, zeer goede app op mijn telefoon. Ik had het gewoon moeten zien en nadenken... Bekijk bijlage 1521169
ThxJep, er bestaat een gratis versie. De betaalde kost eenmalig 10 euro. Super leuke rondritjes en je komt op plakken waar Google maps in ieder geval niet komt. Het is even doorkrijgen hoe het werkt, hier kom je wel uit.
Mag de pret niet drukken. Fantastisch weekend gehad! Ik heb even gewacht met nieuwe banden voor de Integra, wilde eerst een lange tocht rijden. Heb diverse keren mijn buddy aangepast, nu naar volle tevredenheid. Grootste voordeel is de hoe onderbeen t.o.v. bovenbeen. Daarnaast zuinig en een automaat. De Adv-X vind ik zelf nog mooier, alleen ook een klappie duurder. Dit is prima voor mij.
Over reizen gesproken. Momenteel plan ik een motortocht met als keerpunt Slovenië (de reis is het doel). Laat er morgen een paar nieuwe Pirelli Angel GT II's omheen leggen en heb een koffersetje besteld (SHAD SH23). Via Zwitserland en noord Italië is de bedoeling. Vertrek ergens rond de 22 juli.
Natuurlijk houden het is een heerlijk ding en jij hebt je zadel vervangen dus is de lange zit veel beter voor je achterwerkdat is voor mij het enigste wat een beetje tegenvalt aan de integraen dat bochten werk gaat bij mij prima eigenlijk weinig last van soms denk ik wel eens dat ik op het randje zit en gaat hij zonder problemen gewoon doormorgen gaat hij voor een grote beurt 24000km waarvan de kosten rond de €500 liggenNa de Eifeltocht en de goede ervaringen met betrekking tot zithouding had ik besloten om de Integra 750 te houden. Het is werkelijk een alleskunner, vandaar de Michelins vervangen door een vers setje banden. Ik ben uitgekomen op de Bridgestone BT 023 vanwege zijn toer eigenschappen. Ben geen bochtenridder, overigens is de Integra m.i. daar ook geen held in, maar wel lekker doorrijden. Ook met regen en slechtweer. Voor 320,- helemaal compleet
Eerst de befaamde 100 km rustig afleggen, dan de ervaringen opdoen.
Bekijk bijlage 1527924
Hallo, toevallig is mijn aandrijfketting nu ook wel op zijn einde en ga deze binnenkort vervangen. Een filmpje van hoe dat moet is hier (Italiaans) te vinden. In mijn optiek hoeft de uitlaat er niet vanaf om het achterwiel eruit te halen. In plaats van een pendrijver kun je ook een haakse slijper gebruiken om de oude ketting open te maken. Als nieuwe ketting kun je er een kiezen met een kettingslot (visje), zo veel vermogen heeft de Integra niet dat er een eindloze ketting op moet.Hoi zijn er mensen die ervaring hebben met het zelf vervangen van de ketting en tandwielen van de nc750DCT Integra 2018 is het een moeilijke klus heb je speciaal gereedschap nodig en wat zijn de kosten?
Ben gisteren weer thuisgekomen. Via België, Luxemburg en Frankrijk grotendeels over de snelweg naar Basel gereden en vanaf daar bochtenrijke etappes via Zwitserland, noord Italië (Dolomieten), Slovenië, Oostenrijk, Duitsland naar Tsjechië. Van daaraf weer grotendeels snelweg in een streep naar huis. Moe maar voldaan. In 9 dagen 4000 km afgeraffeld. Meestal overnacht op de camping en een aantal keren in een pension.Wuuuawww! Wat een mooi vooruitzicht zeg
Dan heb een mooie reis gemaakt zegje hebt lekker doorgereden en hoe is het met je zit vlak gegaan na zoveel kilometersBen gisteren weer thuisgekomen. Ben via België, Luxemburg en Frankrijk grotendeels over de snelweg naar Basel gereden en vanaf daar bochtenrijke etappes via Zwitserland, noord Italië (Dolomieten), Slovenië, Oostenrijk, Duitsland en Tsjechië. Van daaraf weer grotendeels snelweg in een streep naar huis. Moe maar voldaan. In 9 dagen 4000 km afgeraffeld. Meestal overnacht op de camping en een aantal keren in een pension.
Bekijk bijlage 1528871
Bedankt mv250raidDuidelijk filmpje ook al verstaat ik er niks van het is duidelijk, en ja Ik ga zeker het ketting set bestellen bij louis met het gereedschap erbij dat is bij afname van een ketting set in de aanbieding deze klus moet wel lukken in 2u verwacht ikHallo, toevallig is mijn aandrijfketting nu ook wel op zijn einde en ga deze binnenkort vervangen. Een filmpje van hoe dat moet is hier (Italiaans) te vinden. In mijn optiek hoeft de uitlaat er niet vanaf om het achterwiel eruit te halen. In plaats van een pendrijver kun je ook een haakse slijper gebruiken om de oude ketting open te maken. Als nieuwe ketting kun je er een kiezen met een kettingslot (visje), zo veel vermogen heeft de Integra niet dat er een eindloze ketting op moet.
Voor iets meer dan € 100 heb je een complete kettingset bij bijvoorbeeld Louis.
Op de foto zie je dat ik een kussentje op mijn zadel heb liggen. Die is van Airhawk (Cruiser medium). Kan ik de hele dag mee rijden. Alleen de lange snelwegetappes zijn een uitzondering vanwege constant dezelfde zithouding.hoe is het met je zit vlak gegaan na zoveel kilometers
Hoi zijn er mensen die ervaring hebben met het zelf vervangen van de ketting en tandwielen van de nc750DCT Integra 2018 is het een moeilijke klus heb je speciaal gereedschap nodig en wat zijn de kosten?
Zo set compleet vervangen in 2,5 uur goed zelf te doenHoi zijn er mensen die ervaring hebben met het zelf vervangen van de ketting en tandwielen van de nc750DCT Integra 2018 is het een moeilijke klus heb je speciaal gereedschap nodig en wat zijn de kosten?