honda magna 1984

als ik je foto's zo bekijk lijkt het daar te zitten inderdaad, ik zie daar ook het schakelrelais en wat andere componenten.. anders even je accu weghalen en dan de kabelboom volgen.

ik zou het jezelf niet te moeilijk maken en die plaat eraf halen trouwens.. vroeg of laat moet die er toch af.. wat als je onderweg pech krijgt en/of je moet een zekering vervangen?

je kunt hem dan demontabel maken dmv moeren oid.
 
ok dank jullie wel maar wat moet ik zoeken onder die plaat
zit er iets van een zekering kast waar een aantal zekeringen inzitten
of zijn de kabels gewoon allemaal apart gezekerd met een kabelzekering

plaat eraf halen zal niet meevallen zit rondom gelast
dus dat gaat hem denk ik niet worden
 
doet alle verlichting het niet of een gedeelte? kan anders ook in de schakelaar(s) zitten oid.

de zekeringen (glaszekering) zitten in een klein zekeringkastje.
maar de zekeringen gaan doorgaans niet zonder reden kapot natuurlijk :+ .

Wat betreft die plaat, gewoon de haakse slijper erin zetten :9
is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar het geeft veel meer ruimte/overzicht en bewegingsvrijheid en dit soort reparaties gaan dan heel eenvoudig.
verder vind ik hem er leuk uitzien trouwens :)
 
alle verlichting werkt niet meer op het remlicht na
we hebben toen een nieuwe + kabel vanaf de koplamp getrokken
naar achteren alles werkte perfect gewoonlicht achterlicht remlicht ketekenplaat
maar na een stukje rijden hellemaal niks meer als ik nu een nieuwe draad pak vanaf de
accu rechtstreeks naar de plus van het achterlicht werkt alles weer snap er niks van ook voorwerk dan weer .
 
sja dat is lastig te beoordelen.. kan van alles zijn, loszittende stekker tot draadbreuk.
ik heb bij mijn magna ook problemen gehad met de bedrading.. ben daar behoorlijk druk mee geweest :/ voordeel is wel dat ik er bij mij er relatief makkelijk bij kan(vandaar mijn opmerkingen over die plaat).

zou sowieso de zekeringkast opzoeken en nakijken, daarnaast zou ik opletten met het aanleggen van ongezekerde(?) draden.
 
ok we gaan zoizo met een zekering werken maar wat voor kleur en afm heeft het kastje wat
ik zoek dan weet niet waar ik na zoek.
 
ok we gaan zoizo met een zekering werken maar wat voor kleur en afm heeft het kastje wat
ik zoek dan weet niet waar ik na zoek.
Regel eerst eens een werkplaatshandboek.

Want als je al niet weet hoe een onderdeel er uit moet zien die je moet gaan zoeken, wordt het een lastige klus.
 
heb je gelijk in maar degene die ik heb staat het niet in

als jij me kan vertellen waar ik die kan krijgen zijn we al een stuk verder.
 
heb trouwens nog een paar vragen

wil de cardan olie nakijken waar zit die dop en wat moet erin
heb ook problemen met de km teller kabel heb hem erop gezet
maar werkt niet is hier een foefje voor
 
heb trouwens nog een paar vragen

wil de cardan olie nakijken waar zit die dop en wat moet erin
heb ook problemen met de km teller kabel heb hem erop gezet
maar werkt niet is hier een foefje voor

Niet 100% geschikt voor jouw motor omdat dit werkplaatshandboek voor een VF750 1983 is VF750C Shop Manual maar voor het meeste normale onderhoud voldoet ie wel. (link van deze site Stew's Super Magna Restoration Project )

Ik denk dat je de Final Drive bedoelt waarvan je de olie wilt controleren? http://www.cantonmg.com/stewsplace/...-Lubrication/Chapter02-10-FinalDrivesmall.jpg (De olie van de cardan as zit in de demper, maar dat is wel iets meer werk om te vervangen).
 
Laatst bewerkt:
heb trouwens nog een paar vragen

wil de cardan olie nakijken waar zit die dop en wat moet erin
heb ook problemen met de km teller kabel heb hem erop gezet
maar werkt niet is hier een foefje voor
Man man man......

Regel eerst een manual.

:)

Links staan er al :)

Even opzoeken, lezen, en voila :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan