Honda magna 750c loopt moeilijk stationair en knalt

James008

Rookie
4 feb 2023
13
0
Honda magna 750c loopt moeilijk stationair en knalt uit uitlaat, iemand enig idee waar dit aan ligt?
 
Carburateurs reinigen is iets meer dan een paar sproeiers eruit draaien, doorprikken en schoon blazen. Alle onderdelen van de carb moeten er uit..... álle onderdelen. Die maak je allemaal stuk voor stuk schoon.
Elk kanaaltje in de carb spuit je door met carburateurreiniger of remmenreiniger en daarna met perslucht. Het zijn "doorgangen" dus er moet op een andere plek ook weer reiniger uit komen. Membranen controleer je op lekkage, hou ze tegen het licht en rek ze voorzichtig iets op. Vergeet de mengschroef (benzine/lucht) niet, en de vlotternaaldzitting.

Als de fiets dan nog niet loopt kan je in ieder geval de carburateurs uitsluiten, of...... heb je misschien toch nog een kanaaltje over het hoofd gezien? :+ ......dan begin je gewoon weer opnieuw💪🤪
 
Sorry ben nieuw hiermee,
Heb per ongeluk twee keer dit dus aangemaakt.
Mijn super magna na 26 jaar in bezit te hebben verkocht .
Nu heb ik een seven fifty gekocht van 1992 bjr.
Wil hier wat gebruikten originele onderdelen voor hebben zoals chromen motor beugels , voetstepjes, windschermen en rechter spiegel.
Dus als iemand wat heb liggen dan hoor ik het graag

Gr Ruud
 

Bijlagen

  • 20230419_120824.jpg
    20230419_120824.jpg
    392,7 KB · Weergaven: 3
Sorry ben nieuw hiermee,
Heb per ongeluk twee keer dit dus aangemaakt.
Mijn super magna na 26 jaar in bezit te hebben verkocht .
Nu heb ik een seven fifty gekocht van 1992 bjr.
Wil hier wat gebruikten originele onderdelen voor hebben zoals chromen motor beugels , voetstepjes, windschermen en rechter spiegel.
Dus als iemand wat heb liggen dan hoor ik het graag

Gr Ruud
Als je onderdelen te koop zoekt mag je een topic aan maken in de afdeling Te koop gevraagd

Niet een willekeurig topic kapen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan