Honda Monkey 125

Monomuis

MF veteraan
Donateur
11 jul 2001
22.986
1.020
Nederland
Weet iemand of de Brixton Crossfire XS 125 leverbaar is in Nederland? In België wel voor zo'n € 2.200.
Interessant ding. Ik volg de Brixton Facebook groep nu een tijd en ik hoor ze weinig mekkeren over mankementen.

Ik zou die troep niet kopen, betaal dan gewoon meer voor een echte Honda. Ik zag op een Thais YouTube kanaal de Dax en Gorilla voorbij komen. Weet niet of het concepten zijn of eigenbouw, mijn Thais is niet goed. Kan maar zo zijn dat Honda ineens ook met een Dax en Gorilla komt. De Brixton lijkt wat meer op een Gorilla.

p_vervoort

MF'er
14 feb 2013
136
7
Eindhoven
Aanvragen kenteken nieuwe Motor, hoeveel dagen duurt dit normaal als de Motor al bij de dealer binnen is.
Mijn Monkey is vorige week bij de dealer afgeleverd, nu 1 week later nog geen kenteken ???
Ik dacht dat dat maar 2 a 3 dagen duurde ????
Ze hebben mijn legitimatie daarvoor toch niet nodig ???

MvG

Pinkpanther *D

crxje16v

MF'er
5 mrt 2013
75
34
Aanvragen kenteken nieuwe Motor, hoeveel dagen duurt dit normaal als de Motor al bij de dealer binnen is.
Mijn Monkey is vorige week bij de dealer afgeleverd, nu 1 week later nog geen kenteken ???
Ik dacht dat dat maar 2 a 3 dagen duurde ????
Ze hebben mijn legitimatie daarvoor toch niet nodig ???

MvG

Pinkpanther *D
Legitimatie is alleen nodig bij het op naam zetten van het kenteken.
Die van ons stond al op kenteken toen we naar de dealer gingen, en die waren de dag ervoor binnen gekomen.
Zijn hem de dag erna gaan ophalen. , alleen het kenteken op naam zetten en betalen...

p_vervoort

MF'er
14 feb 2013
136
7
Eindhoven
Ok de mijne staat nog bij de dealer, kenteken had ie maandag aangevraagd zei ie......dus ik zou hem dus kunnen laten ophalen en zelf op naam kunnen zetten ?
Het is nogal ver weg naar Ten Kate ....Motoren.

MvG P.V. O-)

crxje16v

MF'er
5 mrt 2013
75
34
Ok de mijne staat nog bij de dealer, kenteken had ie maandag aangevraagd zei ie......dus ik zou hem dus kunnen laten ophalen en zelf op naam kunnen zetten ?
Het is nogal ver weg naar Ten Kate ....Motoren.

MvG P.V. O-)
Volgens mij kan alleen de dealer de 1e keer op naam zetten😏

p_vervoort

MF'er
14 feb 2013
136
7
Eindhoven
Ik heb er nu 24 kilometer opzitten........:}
Rij nu max 65 km/uur ivm inrijden

Vraagje er zitten 2 sleutels bij de monkey........zitten er normaal ook 2 afstandsbedieningen bij voor het alarm.....???
Bij mij zaten er 2 sleutels bij en 1 afstandbediening voor het Alarm !!

Bij mijn supercup had ik wel 2 stuks afstandbedieningskastjes.

Motor loopt OK , alleen lijkt het of de kroonplaat waar het stuur op staat iets schuin staat ?????
Ik schat een mm of 5 schuin.....dit zie je alleen als je erop rijd op een rechte weg.

MvG Pinkpanter

Bovenaan Onderaan