Honda Monkey 125

Siara

MF'er
28 sep 2020
248
192
België
Für dabei? Iedereen weet toch dat je de Monkey als enige motor in de garage moet hebben. ;)

Dikke proficiat met de nieuwe aanwinst. Erg mooi hoor.

Siara

MF'er
28 sep 2020
248
192
België
Euhm, de garage staat vol… 😊
Mijn vrouw heeft er ook twee…
Ow, dat verandert de zaak! Als vrouwlief evenveel ruimte krijgt in de garage is het vergeven. *D

Lijkt me ontzettend leuk! Hier krijgen we er maar een stuk of 3 de garage ingepropt momenteel, misschien tijd om de garage eens te herschikken voor de Monkey geleverd wordt bij de dealer. Weet eigenlijk nog niet waar ik hem ga moeten zetten. Een geluk dat ze enkel groots van karakter zijn.

Koekje erbij?

MF veteraan
7 nov 2006
2.455
13
Ow, dat verandert de zaak! Als vrouwlief evenveel ruimte krijgt in de garage is het vergeven. *D

Lijkt me ontzettend leuk! Hier krijgen we er maar een stuk of 3 de garage ingepropt momenteel, misschien tijd om de garage eens te herschikken voor de Monkey geleverd wordt bij de dealer. Weet eigenlijk nog niet waar ik hem ga moeten zetten. Een geluk dat ze enkel groots van karakter zijn.

Dat is een mooie uitspraak! Enkel groots van karakter.

Monomuis

MF veteraan
Donateur
11 jul 2001
23.125
1.155
Nederland
Monkey in maart nieuw gekocht, voor mijn gevoel best vaak op gereden inmiddels 1300 km.
Sinds vorige week start ‘ie niet omdat de accuspanning onder peil staat. Geen probleem, druppellader erop en een paar keer het laden/ontladen traject doorlopen. Komt jullie dit bekend voor? Ik rij over het algemeen korte stukjes en af en toe langere stukken waarbij ook het alarm er af en toe een dagje opstaat.

Zou er zo'n Optimate-stekkertje aan hangen of van een andere druppellader en dan gewoon even wat vaker laden. Het zijn denk ik de korte stukjes, waardoor de accu niet voldoende op kan laden. Of je accu kan niet worden bijgeladen, maar dan zou je dat moeten nameten met draaiende motor. Gelukkig is het geen automaat, dus in principe kan je 'm in de 2e versnelling zo aanlopen, als 'ie te weinig spanning heeft om te starten.

louisrr

MF veteraan
9 dec 2007
1.382
59
Optimate snoertje hangt er al aan ;) en idd , je kan ‘m makkelijk aanlopen , het aapje.

Bovenaan Onderaan