Honda Monkey 125

Het treed alleen op (bij mij nu) op hogere snelheid en langere tijd. Even aankijken, en anders oude voor tandwiel er weer op en achterste tandwiel aanpassen. Dan heb je er geen last van, las ik.
Gaat de Monk er fijner van rijden door de nieuwe tandwielverhouding?
 
Ja, voor mijn gevoel wel. Je kunt net iets langer doortrekken in versnellingen en top is iets hoger. Maar alle berichten gelezen hebbend, twijfel ik daar wel een beetje aan. Door een ander tandwiel kan ook de km teller afwijkende waardes geven.
Maar, samenvattend, t voelt wel beter.
Ik ga denk ik ik als ik de ketting moet vervangen terug naar oude 15 tandwiel en iets grotere achter tandwiel.
 
Een Vriend van mij heeft een Gele gekocht Nieuw in 2020 . stuurt mij een foto aan Linkerkant frame zit een las met scheur . komt ook in de USA forum voor leest hij . en gaat wel ff naar een dealer . dus ff kijken . best belangrijk
En hebben jullie het Frame al Gescheckt ? niet belangrijk zeker ? een tandwiel wel
 
Er is een nieuwe Euro 5 Monkey 125 2021 . rijd al in Azie.... heeft ook een 5 bak.
Die wil ik........ maar geen idee of hij naar Nederland komt ??
Weet iemand dit toevallig ??

MvG

P.V.
 
Deze komt ook naar NL en zijn na de zomer leverbaar, iets andere kleuren, iets sterkere motor en een 5 bak.
 
Ja ik heb net gezien op Autoscout dat ze in Duitsland al aangeboden worden, aflevering eind september 2021.

Dus ze komen eraan...... ik had de Nederlandse en Belgische HONDA importeur gemaild vorige week en daar wisten ze NIET of deze naar Europa kwamen ?????????????????????

Pinkpanther
 
Ja Importeren is niet interessant ook niet uit Duitsland, daar is ie net zo duur als hier als je de BPM erbij telt.
Wel interessant voor wat extra;s als je toch toevallig in Azie bent.
Dus het wordt gewoon een nieuwe !!! uit NL

Pinkpanther
 
Hi RO68,

Heb je de nieuwe Monkey al besteld , welke kleuren zijn leverbaar ?
Weet je toevallig ook wat hij kost en wanneer hij geleverd word ??

Pinkpanther
 
De kleuren zijn het zelfde gebleven alleen zijn van alle kleuren de frames en wielen zwart. De prijzen zijn nog niet bekend maar hij zal wel iets duurder zijn geworden en de verwachte levertijd is september.
 
Het tank spuitwerk lijkt ook anders te zijn als voorheen.....en gelukkig een echt oliefilter als ik het goed heb.
Ik hoop dat prijzen niet duurder geworden zijn, ze waren al flink aan de prijs .

Ik heb Honda nog gemaild....... maar daar zeiden ze nog van niets te weten over levering in september ???


MvG

Pinkpanther
 
Hi, Als ik de Huricane Grab bar bestel bij de site uit Japan, komt er dan nog BTW en invoerrechten bij ?
Kost € 43,49 en verzenden ca. € 25,- per ship.


MvG

Pinkpanther
 
Hi, Als ik de Huricane Grab bar bestel bij de site uit Japan, komt er dan nog BTW en invoerrechten bij ?
Kost € 43,49 en verzenden ca. € 25,- per ship.


MvG

Pinkpanther
Ik was in totaal €79,43 kwijt, hij is perfect wat kwaliteit en bevestiging betreft en hij zit niet aan de schokdempers vast, mooier vind ik.



9AAB0D92-5A72-44EC-9612-8A25EA5820C6.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Nog een dingetje: ik heb deze Monkey als 2e motorfiets en wat heb ik er een lol van. Je pakt ‘m zo makkelijk en je bent er met stads gebruik zo snel mee. Het vermogen stelt niet veel voor maar is echt voldoende.
Voor het publiek is het echt een bezienswaardigheid, overal aandacht.
Houding lekker rechtop en een heerlijk comfortabel /breed zadel.
Voor de twijfelaars, gewoon kopen dat ding. Tweedehands zijn ze te duur vind ik, gewoon gaan voor een nieuwe.
Ik begrijp nu dat er toch Euro 5 modellen komen, top!
 
Ondanks dat ik het standaard zwarte achterspatbord ingekort had toch maar een tail tidy besteld, staat toch beter.


C08F3D76-A464-481D-BE95-0D6B2AF9B42B.jpeg
 
Ja mooie beugel, mischien ook bij de dealer te bestellen..... vanaf 1 juli komt bij elk pakket std. btw en handelingskosten ......dus dan zou ik rond de 100 euro uitkomen !!

Ja ik koop een nieuwe.......Monkey....ze blijven duur !!!


MvG

Pinkpanther
 
Wat is duur ….. het is topkwaliteit en uiteindelijk leveren ze gebruikt ook nog een flink bedrag op.
Geen verkeerde investering dus.
 
Vandaag weer getankt en gerekend. 1 op 55!!!! Motortje is blijkbaar ingereden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan