Honda Monkey 125

Chrome beugel vanuit Japan laten komen. Handige handgreep om de Monkey te verzetten. Staat nog leuk ook ;)

9F7F1C39-4A75-4F41-BD2A-5C570214281D.jpeg
 
Achterspatbord ingekort met behoud van kentekenplaatverlichting. Moet alleen nog iets maken om de kentekenplaat schuin te zetten.


D64F28FC-8DC5-4862-80B0-D557F58B7F37.jpeg
 
Leuk om een topic te vinden met andere aap-liefhebbers. Was al een tijdje aan het meekijken, maar nu net pas een account aangemaakt 😊

Heb nu ongeveer een jaar een gele aap, maar ben nog geen andere tegengekomen. In welke regio rijden jullie?

1618230161194.png
 
Leuk om een topic te vinden met andere aap-liefhebbers. Was al een tijdje aan het meekijken, maar nu net pas een account aangemaakt 😊

Heb nu ongeveer een jaar een gele aap, maar ben nog geen andere tegengekomen. In welke regio rijden jullie?

Bekijk bijlage 1618309
Een Vriend van mij heeft ook een Gele woont in Burgerveen ( Schiphol ) Ik woon in Haarlem en heb een MSX rijden vaak een ritje .maar je ziet ze niet veel .
 
Dat is beiden best in de buurt. Rij regelmatig het rondje Heemskerk -> Haarlem -> Zandvoort -> Noordwijk -> Leiden, al kwam ik er vorig jaar achter dat dat niet verstandig is om te doen als de bollenvelden in bloei staan |(

Hoop jullie een keer tegen te komen!
 
Klinkt goed!
Met de oplopende temperaturen begint het al weer te kriebelen om een stukje te touren.

@louisrr
Welke beugel is dat die je geplaatst hebt? Ziet er goed uit
 
Klinkt goed!
Met de oplopende temperaturen begint het al weer te kriebelen om een stukje te touren.

@louisrr
Welke beugel is dat die je geplaatst hebt? Ziet er goed uit
Dit was de enige beugel die niet aan de bovenste bouten van de schokdempers vastgemaakt wordt maar onzichtbaar onder de buddySeat.
 
Vandaag nog rondje gereden. Rijd echt beter. Combinatie van 14 tands tandwiel en akra uitlaat maakt echt wel verschil. Donderdag naar Hyperpro, zwaardere veren achter laten monteren. Als eerste stap naar betere wegligging.
 
Ik ben nog steeds benieuwd wat de uitlaat van takegawa doet met vermogen en topsnelheid. Dit is een uitlaat als origineel maar dan zonder de katalysator. Wie heeft hier ervaring mee?
 
Mijn ervaring met uitlaten met of zonder katalysator bij hetzelfde blokje (Honda Innova) is dat het helemaal niets uitmaakt. Bij de goedkope, chinese varianten verlies je er mogelijk zelfs wat koppel door. Het ziet er vaak iets beter uit, het geeft wat meer geluid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan