Honda Motor Apeldoorn gesloten?

degroot65

Rookie
11 jul 2006
5
0
ik hoorde via via dat motor apeldoorn op 1 augustus gaat sluiten, is er iemand die daar meer over weet?


groet
65
 
Ook motorEibergen, zelfde orgqanisatie, schijnt (geruchten) binnenkort haar deuren te sluiten.

Jammer want ik ben daar alijd super geholpen ;(
 
Ik heb deze week geprobeerd een afspraak te maken voor een beurtje. Mij werd verteld dat ze het te druk hadden om me op de kalender te zetten.

Dat vond ik toen erg vreemd. Als ze inderdaad per augustus gaan sluiten is het al wat logischer :P
 
Dat zou wel erg jammer zijn!
Ik ben er ook altijd prima geholpen :}
Ik vond het juist een voorbeeld voor andere motorzaken, maar ja blijkbaar red je het daar ook niet mee...

Motorzaken worden wel een schaars iets als dat zo doorgaat?

groet,

MvM
 
da's minder, da's immers mijn stammotorzaak, aangezien ik daar mijn motor gekocht heb en dus daar mijn beurten laat doen ....

ps "gesloten" zou het zijn als deze al dicht was :P
 
niets van ze gehoord.. en er staat ook niets op hun site... mag aannemen dat ze me wel even van te voren waarschuwen.. gezien het ook mijn stamzaak is.
Mijn motor niet bij hun gekocht, maar wel bij hun in onderhoud. En als ik iets moet hebben (nieuwe bandjes ofzo) ga ik ook altijd eerst naar hun toe :)
Zou het bijzonder kwalijk vinden als ze dicht zouden gaan B|
 
Apeldoorn gaat dicht en Eibergen gaat door.

Safe apeldoorn wil misschien naar de lokatie van honda apeldoorn. misschien misschien misschien :P
 
Apeldoorn gaat dicht en Eibergen gaat door.

Safe apeldoorn wil misschien naar de lokatie van honda apeldoorn. misschien misschien misschien :P
zeg wil jij wel eens ophouden met dat soort enge dingen te zeggen...
Slaap ik vannacht weer niet van de nachtmerries :X
 
Beste motorliefhebbers.

Hierbij een reactie van de directie Motor Apeldoorn:

Op dit moment zijn wij druk bezig om Motor Apeldoorn te verkopen.
Door de tegenvallende motorverkopen in Nederland hebben we besloten afstand te nemen van Motor Apeldoorn en alleen door te gaan met Motor Eibergen.
Mocht de overname om wat voor redenen dan ook niet plaatsvinden dan gaan wij per 1 augustus sluiten.
Vanaf 20 juli houden wij een totale opheffingsuitverkoop.
Voor onderhoud, reparatie en service kunt u terecht bij Motor Eibergen.
Tel: 0545 477404


Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Motor Apeldoorn
 
Beste motorliefhebbers.

Hierbij een reactie van de directie Motor Apeldoorn:

Op dit moment zijn wij druk bezig om Motor Apeldoorn te verkopen.
Door de tegenvallende motorverkopen in Nederland hebben we besloten afstand te nemen van Motor Apeldoorn en alleen door te gaan met Motor Eibergen.
Mocht de overname om wat voor redenen dan ook niet plaatsvinden dan gaan wij per 1 augustus sluiten.
Vanaf 20 juli houden wij een totale opheffingsuitverkoop.
Voor onderhoud, reparatie en service kunt u terecht bij Motor Eibergen.
Tel: 0545 477404


Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Motor Apeldoorn
-O-
Dank voor het bericht...
;(
 
klote man ;( :r

@fladder: Oscar, gaat wat voor zichzelf beginnen in Vaasen. Medio ooktober is dat van de grond. Dan kun je bij hem terrecht ;)
 
da's mooi voor oscar en voor alle motor liefhebbers..........
een betere monteur ben ik nog niet tegen gekomen :}

gaat hij alleen onderhoud verrichten of komt er ook verkoop bij?

keep up the good work oscar :]


groet

65

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/390125/f9c99ff7523e751485a158aedfdbb73e (65.JPG)​
 
HALLO MOTORLIEFHEBBERS,

Zoals sommigen onder jullie misschien al in de krant hebben gelezen,heeft de heer Brouwer als eigenaar zijn gal gespuwd in de richting van zijn ex-personeelsleden omtrent het sluiten van MOTOR APELDOORN.

Aangezien ik een ex-personeelslid ben weet ik aardig wat over het reilen en zeilen binnen het bedrijf.
Vandaar even deze reactie op het artikel.

Deze beschuldigingen moeten naar mijn mening een dekmantel vormen voor het wanbeleid wat door deze "vrolijke frans" gevoerd werd.
Men komt immers niet meer geloofwaardig over als je luchtkastelen bouwt!!!!!!!!

Ik ga mij niet verder verlagen tot het niveau van de heer Brouwer en ga dus niet in het wilde weg beschuldigingen uiten,maar het is toch een normale zaak als een bedrijf faalt,dat de directie dan de hand in eigen boezem steekt en dus niet de makkelijkstse weg kiest!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bij deze wil ik alle klanten bedanken voor de leuke tijd en reacties en veel motorplezier wensen.
En als er problemen zijn of een normale onderhoudsbeurt nodig is weten jullie vast wel "MOTORSERVICE OSCAR GOOS"in Vaassen te vinden.
 
HALLO MOTORLIEFHEBBERS,

Zoals sommigen onder jullie misschien al in de krant hebben gelezen,heeft de heer Brouwer als eigenaar zijn gal gespuwd in de richting van zijn ex-personeelsleden omtrent het sluiten van MOTOR APELDOORN.

Aangezien ik een ex-personeelslid ben weet ik aardig wat over het reilen en zeilen binnen het bedrijf.
Vandaar even deze reactie op het artikel.

Deze beschuldigingen moeten naar mijn mening een dekmantel vormen voor het wanbeleid wat door deze "vrolijke frans" gevoerd werd.
Men komt immers niet meer geloofwaardig over als je luchtkastelen bouwt!!!!!!!!

Ik ga mij niet verder verlagen tot het niveau van de heer Brouwer en ga dus niet in het wilde weg beschuldigingen uiten,maar het is toch een normale zaak als een bedrijf faalt,dat de directie dan de hand in eigen boezem steekt en dus niet de makkelijkstse weg kiest!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bij deze wil ik alle klanten bedanken voor de leuke tijd en reacties en veel motorplezier wensen.
En als er problemen zijn of een normale onderhoudsbeurt nodig is weten jullie vast wel "MOTORSERVICE OSCAR GOOS"in Vaassen te vinden.


jij ook bedankt mark ;) tot in Vaasen :]
 
Apeldoorn gaat dicht en Eibergen gaat door.

Safe apeldoorn wil misschien naar de lokatie van honda apeldoorn. misschien misschien misschien :P
Dan gaat het idd niet goed met Safe Apeldoorn, het pand van Honda Apeldoorn is nogal wat kleiner!
 
Terug
Bovenaan Onderaan