Honda motordealers

Biggest four

MF veteraan
19 feb 2003
1.184
116
Ik was gisteren bij mijn kleine Honda dealer in het Noorden des lands. Ik zag amper nieuwe Honda's in de showroom. Uit navraag bleek dat hij geen Honda dealer meer is, maar slechts een servicepunt. Er blijven zo niet veel Honda dealers over, alleen de grotere. Jammer dat dit zo gaat, de kleine dealer waar je zelf nog in de werkplaats mag kijken, verdwijnt meer en meer. Vinden jullie dit ook jammer of juichen jullie dit toe?
 
Het is zeker bij Honda een trend.

Honda legt nogal strenge regels op aan de dealers en daardoor zijn velen afgehaakt. Honda valt echt negatief op volgens mij.
Er zijn alleen nog maar een aantal grote dealers inderdaad.

Kawasaki dealers zijn er volgens mij wel meer van gekomen, die zijn wat vriendelijker in het opleggen van regels.
Zo heeft elk merk zijn regels voor dealers. (ook bij auto's)
 
Het is zeker bij Honda een trend.

Honda legt nogal strenge regels op aan de dealers en daardoor zijn velen afgehaakt. Honda valt echt negatief op volgens mij.
Er zijn alleen nog maar een aantal grote dealers inderdaad.

Kawasaki dealers zijn er volgens mij wel meer van gekomen, die zijn wat vriendelijker in het opleggen van regels.
Zo heeft elk merk zijn regels voor dealers. (ook bij auto's)
Honda is echt niet de enige firma die dat doet,zo doen oa BMW en Ducati dat ook,de andere merken hebben de exclusief dealers.
 
Superstore, blitse dealers en bijbehorende uitstraling.…vorig jaar met mijn Honda bij de ducati dealer…. _O-

Ach, en verder ben ik niet interessant voor hun met mijn oude 888…. 8-)

Ik breng mijn oude motorfietsen naar een lokale motorzaak voor onderhoud, die verstand heeft van oude motoren. Ik hoef niet zonodig die glazen paleizen te sponsoren.

Als je nieuw koopt moet je daar onderhoud laten plegen ivm garantie. Als je 20k daar neertelt dan lijkt me dat verder ook geen probleem.


D43BFB51-3843-430E-B62C-E884D83476DE.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan