Honda MSX125

misschien geen oplossing op je vraag, maar ik ga sowieso niet ergens heen op de Grom als ik em niet in de gaten kan houden. Dan pak ik mn pekelmotorscooter wel.
Want ook met een schijfremslot til je em met een beetje vent zo weg.
 
:^
Aardvast is tegen gelegenheidsdieven, schijfremslot is voor de verzekering.

Tzt gooi ik een kettingslot aan de zaak neer en leg hem vast een het fietsenhok. Slot blijft mooi daar liggen.
 
Verzekering van het brommertje stelt niks voor, betaal 15,- per maand WA+All risk bij centraal beheer, en die kun je ten alle tijden ook terug zetten naar WA+ dan kost het geloof ik 4,- per maand.
 
Verzekering van het brommertje stelt niks voor, betaal 15,- per maand WA+All risk bij centraal beheer, en die kun je ten alle tijden ook terug zetten naar WA+ dan kost het geloof ik 4,- per maand.
All risk op 4000,- dagwaarde? Misschien het eerste jaar voor nieuwwaarde regeling daarna vind ik het niet boeiend meer.
 
Voor de verzekering is het wel boeiend _O-
Alleen verzekeren wat je niet kan missen.
Dus m.n huis wel.
Brommers motoren niet.
Heb ooit m.n transporter wa extra verzekerd toen ze nog gewild waren in Polen en Romenië.
Er werden er 2 gejat vlakbij ons in de buurt.
Toen dat overgewaaid was meteen verzekering opzeggen en weer gewoon wa.
 
All risk op 4000,- dagwaarde? Misschien het eerste jaar voor nieuwwaarde regeling daarna vind ik het niet boeiend meer.
Volgens mij is het drie jaar nieuwwaarde, of aanschaf prijs bij motorzaak , en particulier dag waarde
Vorig jaar van mijn sokken gereden , had een praktisch nieuwe motor particulier gekocht , kreeg meer terug ( paar duizend ) omdat als ik een vergelijkbare wilde kopen die duurder was dan wat ik er voor betaald had
 
Volgens mij is het drie jaar nieuwwaarde, of aanschaf prijs bij motorzaak , en particulier dag waarde
Vorig jaar van mijn sokken gereden , had een praktisch nieuwe motor particulier gekocht , kreeg meer terug ( paar duizend ) omdat als ik een vergelijkbare wilde kopen die duurder was dan wat ik er voor betaald had
Verschilt per verzekering maar hoor graag waar het 3 jaar is. 2 jaar was in 2004 al heel wat (toen heb ik voor het laatst een nieuwe gekocht)
 
Ik zie het, wel wéér een ander pakket.
WA, WA beperkt casco, WA volledig casco en WA volledig casco + 3 jaar aanschaf/taxatiewaarde

Ik zie dat het prijsverschil in mijn geval dan € 1,59 per maand is dus dat zou over 3 jaar € 57,24 zijn.
€ 15,15 met 3 jaar nieuwwaarderegeling via Combi
€ 15,09 met 3 jaar nieuwwaarderegeling via Unive (pakketkorting)
Hoe dan ook, ongeveer net zo duur als mijn woonwerk auto nu. En dat ding is WA verzekerd.

Maar WA+ is € 4,48. Vind een 10tje per maand in de zak houden wel lekker... maar eens kijken als ik hem daadwerkelijk koop hoe ik er dan in sta.
 
Ik zie het, wel wéér een ander pakket.
WA, WA beperkt casco, WA volledig casco en WA volledig casco + 3 jaar aanschaf/taxatiewaarde

Ik zie dat het prijsverschil in mijn geval dan € 1,59 per maand is dus dat zou over 3 jaar € 57,24 zijn.
€ 15,15 met 3 jaar nieuwwaarderegeling via Combi
€ 15,09 met 3 jaar nieuwwaarderegeling via Unive (pakketkorting)
Hoe dan ook, ongeveer net zo duur als mijn woonwerk auto nu. En dat ding is WA verzekerd.

Maar WA+ is € 4,48. Vind een 10tje per maand in de zak houden wel lekker... maar eens kijken als ik hem daadwerkelijk koop hoe ik er dan in sta.
Tja ik heb mijn fiets voor diefstal verzekerd voor 11€ per maand , nu was die nog iets duurder dan een monkey , dan valt die 4,48 nog mee
Ik denk dat diefstal ook het grootste risico is ( ze zijn als ik de afschrijving van een paar honderd euro per maand zie zijn ze er gewild)
 
Tja ik heb mijn fiets voor diefstal verzekerd voor 11€ per maand , nu was die nog iets duurder dan een monkey , dan valt die 4,48 nog mee
Ik denk dat diefstal ook het grootste risico is ( ze zijn als ik de afschrijving van een paar honderd euro per maand zie zijn ze er gewild)
Hij staat op het werk of thuis. Ben daar niet zo bang voor.
Daarbij woon ik in het oosten, niet in A’dam ofzo.
 
Weet niet hoe jullie dat doen, maar ik doe altijd op/inzittende verzekering erbij, zelfs bij eigenschuld = kleding + gevolgschade/letsel verzekerd
Meest een paar euro/mnd, maar vind het wel prettig
 
Weet niet hoe jullie dat doen, maar ik doe altijd op/inzittende verzekering erbij, zelfs bij eigenschuld = kleding + gevolgschade/letsel verzekerd
Meest een paar euro/mnd, maar vind het wel prettig
Ligt een beetje aan de verzekering. Soms zit er al wat bij in namelijk. En ik rij niet in een goretex pak van 1500,-
 
Weet niet hoe jullie dat doen, maar ik doe altijd op/inzittende verzekering erbij, zelfs bij eigenschuld = kleding + gevolgschade/letsel verzekerd
Meest een paar euro/mnd, maar vind het wel prettig
Ik kan me niet voorstellen dat je daar snel een uitkering van krijgt , net zoiets als mensen denken dateer een heel team van advocaten voor je klaar staat bij een rechtsbijstandsverzekering van 10€ per maand
 
Heb je mooi gedaan Brasser. Zeker een mooie poos mee bezig geweest om hem in deze mooie staat te krijgen.
De stickers zijn ook gaaf. Kan je alle design stickers zelf ontwerpen? Neem aan dat je mallen hebt om te weten dat je de juiste maat hebt of zijn het stickers van de designer uit Turkije? O ja en zijn ze ook voor de 2023 model Grom te krijgen? Echt netjes gedaan hoor.
Nieuwste model staat er nu ook op. Ze doen ook verzoeken, moet je ze even bericht sturen op Whatsapp. dan kan je zelf een design aanleveren en fixen ze dat.

Code: Motorickk ,geeft wat korting, scheelt de verzendkosten.

Screenshot 2023-03-30 at 09.42.49.png
 
Met een maat nog een Grom gescoord. Deze stond een paar weken geleden kort op marktplaats.

De onderdelen komen langzaam aan binnen.

Alles is roestig en vuil, er missen boutjes, koplamp behuizing gescheurd, geen knipperlichten en bedrading, stuur zit veel te laag en er zit een roze ketting op.....

Rijdt dus wel als een zonnetje. Er staat 22.000km op de teller. Straks een vers sticker setje erop en groot onderhoud geven.
Ik zet alles op video, als die online staat zal ik hem delen.

DSC01159.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan