Honda MSX125

Een MSX200 zou ook al fantastisch zijn, ik zou er eentje kopen. :Y

Je kunt zo'n 125cc'tje niet ongestraft opvoeren naar 180cc of zelfs meer (er is ook al een 207cc kit, geloof ik). Dat blokje kan dat helemaal niet aan.
En het vraagt veel aanpassingen als je het toch nog redelijk goed wilt doen, zoals een oliekoeling erop. Dat is ook gauw 250 euro en zo loopt je portemonnee dan leeg. En dan heb ik het nog niet eens over een Power Commander van tegen de 300 euro.
Het is allemaal nog te kort op de markt om iets over de kwaliteit op langere termijn te kunnen zeggen.
 
Ik vroeger met de brommert een warmloper, dat was al niet leuk. 2x zelfs, de eerste keer wist ik niet waardoor het kwam. Olieslangetje uit de cilinder getrild (vraag niet waarom deze los zat). De 2-takt reed op pure benzine. ;)
 
wonderbaarlijk niet Gerdien.

me achterwiel sloeg vast. me reactie daarop was koppeling intrekken.

het liep allemaal goed uit... mijn maat moest uitwijk oefening in het echt uitvoeren.

en ik dacht dat me hart eruit kwam zetten. er reden ook nog auto's achter ons
 
Heftig!
Ik moet er niet aan denken, ik ben nog veel te jong. :+
Dus ook daarom schroef ik niet zomaar een grotere cilinder op mijn MSX. ;)
 
Mocht iemand nog op zoek zijn naar een Msx.. Zoek niet verder en koop mijn Kawasaki KSR :P

Het is dan wel geen Msx maar kwa kwaliteit zeker vergelijkbaar en persoonlijk vind ik hem nog mooier :P

Te koop: Kawasaki KSR 110
 
Hoewel het deels spam is, past het wel een beetje in het topic. Een KSR is niet heel wat anders dan een MSX. Vreemd eigenlijk dat Kawasaki NL niet de KSR125 voor 2015 heeft geleverd (of het komt nog), als tegenhanger van de MSX. De KSR is ook al jaren op de markt en met dit uiterlijk nog voor de MSX er was. Even los van dat de MSX een vervolg is van de Monkey.
 
Spammen is niet cool. :(

Dat het enige sporen van spammen bevat ben ik het mee eens Gerdien. Echter las ik ook dat meerdere mensen interesse hadden in een Honda MSX maar dat zij deze te duur vonden dus vandaar dat ik hem toch gepost heb :P

Nou, naast een msx zou ik ook wel een ksr willen hebben.
Echter vind ik hem nu nog aan de prijzige kant :-(

De prijs is een vraagprijs dus zo lang je het netjes houd is bieden toegestaan. :)
 
Het is zeker een mooi motortje, ik heb dat ding wel eens zien staan bij Nedstore. Daar is vast wel een liefhebber voor.
 
Mijn nieuwe uitlaatje is binnen, een Ixil X55.
Dit is een lage uitlaat, dat vind ik stukken mooier. 8-)

full
 
Laatst bewerkt:
Geluid is mooier dan origineel, maar ook weer niet te luid.
Zal ook iets vermogenswinst opleveren in combinatie met het DNA luchtfilter dat ik heb besteld. Dan gaat ie wat beter ademen. :Y
 
Duurt nog wel een paar weken voordat de uitlaat eronder zit.
Ik wacht nog op de Kitaco cilinder en dan laat ik het in een keer doen.

Zodra de temperatuur boven de 15 graden is plak ik de stickers erop.
Ik heb roze/wit/zwarte stickers. 8-)
 
Wel slim om de uitlaat er dan pas op te zetten, anders blijf je bezig met er op en er af en er op en er af. ;) Stickers zijn ook binnen? Nice!

Volgende week op de Motorbeurs maar het 2015-model bekijken van de MSX.
 
Ik heb de Yoshimura stickerset in roze. Gemaakt door Temao Dax Stickers in Frankrijk. Het is een volledige stickerset.

Ja, op de beurs het 2015 model bekijken. Leuk! :Y
 
DNA luchtfilter is ook binnen, made in Griekenland. Zier er oerdegelijk uit en is uitwasbaar. :)

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan