Potdomme kerel, dat ziet er wel heel gelikt uit zeg.
Mooie machine hoor.
Ik neem aan dat jij net als ik op mijn Grom 4 versnellingen hebt?
Steek jij en ook net a,s ik alleen maar Euro 98 peut in, want dat verdient zo'n machine wel.
De styling van jouw machine doet me heel erg veel denken aan een Honda Grom van de eerste generatie.
Je hebt er in elk geval wel een blikvanger aan zeg en dat wordt genieten voor je.
Vr gr
Heb zelf pas zo'n 50 kilometer met de M5 gereden (alleen naar de keuring en terug) en daarvoor Euro 98 getankt. Heb daar wel mijn vraagtekens bij met een motorblokje met 1 op 9 en een beetje compressieverhouding. Zou met 95 ook met gemak moeten kunnen.
De M5 is een evolutie op de M3 van Motrac die ook wel als Skyteam Urban M3 verkocht wordt. Dat is een 100% kloon van de eerste generatie Grom. De M5 is veel meer Supermotard.
Op mijn M5 hebben ze het hoge voorspatbord vervangen door een laag voorspatbord. Heb het hoge spatbord er wel bij. Zet ik misschien nog wel een keer terug.
M5 stickers op de tank en zijschildjes waren door de vorige eigenaar al gedeeltelijk verwijderd toen ik hem kocht. Heb zelf de KTM stickers en de 125 stickers op de zijschildjes aangebracht.
Mijn Motrac M5 heeft ook 4 versnellingen met 1-N-2-3-4 als schakelpatroon maar een 5 bak met kortere versnellingen zouden hem goed doen. Stap van 3 naar 4 is te groot. Ik ga het achtertandwiel vervangen door een 36 tands exemplaar om dat wat te verbeteren.
Het geluid van de M5 zonder dB-killer is echt vet. Lijkt helemaal geen 125je maar een veel zwaardere viertakt.
Zal nog wel een videoclip plaatsen later....