Honda MSX125

nog mensen die hun msx verlengd hebben? rijdt veel stabieler nu en ziet er best leuk uit vind ik
20201012_201227.jpg
 
Haha, ik ben geen voorstander van stretch kits maar fijn dat het bevalt :t
Lijkt me in de bochten dan weer minder lekker, maar ik zou toch wel een keer verschil willen voelen
 
Haha, ik ben geen voorstander van stretch kits maar fijn dat het bevalt :t
Lijkt me in de bochten dan weer minder lekker, maar ik zou toch wel een keer verschil willen voelen
Ik vind hem persoonlijk fijner door de bochten gaan nu. Enige nadeel is dat we in Belgie vanaf volgend jaar naar de keuring moeten dus dan moet alles er terug vanaf.
 
Ik ga dinsdag mijn honda msx ophalen deze is nog helemaal standaard

Heeft iemand nog spiegels en een ander stuur liggen ?

Wat zijn nog de must haves ?
Groeten !
 
Ik ga dinsdag mijn honda msx ophalen deze is nog helemaal standaard

Heeft iemand nog spiegels en een ander stuur liggen ?

Wat zijn nog de must haves ?
Groeten !
Eventjes iets teruglezen, zelfde vraag is een paar dagen geleden ook gepost

Veel plezier ermee! Steeds meer rijders hier *O*Fotootje? Regio?
 
Vandaag Zon dus kriebels nog ff de MSX uitlaten Haarlem ijmuiden Zandvoort Noordwijk en over Sassenheim weer naar Haarlem dus best
veel Km . voor mijn kleine Vriend .. Brrrrrrrr laatste stuk bewolkt best koud . staat weer lekker warm naast zijn Grote Broer
 
Ik ga op de pc even terug lezen !
Nop ali remhendels besteld ben heel benieuwd.

Kom uit nieuwegein, heb ook een foto bijgevoegd van de msx 💪🏼


uitlaat wil ik ook veranderen ivm het gewicht van de standaard pijp.
maar wil geen mega hard geluid iemand tips en wat moet er nog meer afgesteld worden dan ?
 

Bijlagen

  • 66A28854-8FAB-4EE8-A456-C648CAFB2EC0.jpeg
    66A28854-8FAB-4EE8-A456-C648CAFB2EC0.jpeg
    2,5 MB · Weergaven: 24
Knappe stickerset! Valt lekker op :P
Akrapovic is met de db-killer erin erg beschaafd. Even bij Bolski rondsnuffelen? (uitlaatstore.nl) Kan een hoop leveren en heeft ook veel te koop voor de msx. Kan me niet voorstellen dat een legale demper met Db-killer veel herrie maakt.

Bij alleen demper hoef je niks te laten stellen, bij demper + bocht (+ andere inlaat) gaat 'ie te arm lopen en moet 'ie afgesteld worden. Desondanks rijden er veel mensen zonder aanpassing rond, maar op eigen risico natuurlijk :X
 
soms op aliexpres zie je door de bomen het bos niet meer.

Misschien makkelijk als er hier wat linkjes geplaatst worden voor mede MSX rijders met wat jullie besteld hebben of het snel aan kwam en wat je er van vind.

gister deze remhendels besteld :

US $4.97 19% OFF|Motorrad CNC aluminium Shorty Einstellbare Bremse Kupplung Hebel Für Honda GROM MSX 125 MSX125 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019|adjuster brake clutch levers|brake clutch leversclutch lever - AliExpress

Ben er erg benieuwd naar.
ik zie als ik nu op de link klik dat het veel duurder is geworden ik heb ze gister besteld en heb 11 euro betaald incl verzendkosten misschien op de app op je telefoon heb je meer korting ??
 
ik zie als ik nu op de link klik dat het veel duurder is geworden ik heb ze gister besteld en heb 11 euro betaald incl verzendkosten misschien op de app op je telefoon heb je meer korting ??
Voor dat geld kan je geen fatsoenlijke spullen maken...
En cosmetische verandering á la, maar met remmen ga ik niet gokken

Ik heb mijn remhendels bij Tyga gekocht
 
Zijn er hier mensen die hun MSX/GROM omgebouwd hebben naar carburateur? Ik zag dat een kaal 2e hands MSX blok eigenlijk helemaal niet zo duur is (in de prijsrange van een nieuw bamiblok).
Dat lijkt mij een stuk harder en betrouwbaarder lopen dan een standaard 125cc bamiblok, leuk om onder m'n bami Monkey te knopen.
 
Hier zover ik weet niet, @N-rijder heeft de nodige aanpassingen gedaan, maar geen carburateurs. Op het Amerikaanse forum is er wel wat te vinden, maar waarom zou je dat willen? Injectie is 100x makkelijker
 
Idd, dat ombouwen naar injectie is geen doen. In principe kan je gewoon een bamiontsteking erop gooien met een passend spruitstuk en carburateur. Alleen kan ik zo snel geen spruitstukken vinden bij de bekende webshops
 
Omdat ie een bamihonda heeft 🤣

Helaas maar waar.
Ik heb het oprecht overwogen om een carburateur erop te zetten gelijk met de big bore kit, net als het ombouwen met een 250cc motorblok, maar vanwege tijd/prioriteit en geld niet gedaan. Ik heb veel plezier met de bami Honda waar sowieso al teveel geld in zit.

Ik heb eens gesproken met Tommy Davis die een carburateur erop gezet heeft. Hij heeft de conversion ook online gezet.
Het schijnt dat de 125 blokjes moeilijk af te stellen zijn en eigenlijk direct verzuipen als je er zelf een carburateur op zet. Hij rade het aan om het met een grotere cilinderinhoud.
 
Michelin citygrip bandjes er onder gezet en wat een verschil niet normaal.

ook heb ik een 14t voortandwiel erop gezet rijd veel leuker ! Alleen km per uur klopt van geen kant meer ben bang dat de kilometer teller totaal dus ook niet meer klopt

hoe kan dit verholpen worden ?



ook heeft iemand misschien nog performance parts over ?
 
Hallo Allemaal,

Ik wil ook gaan voor de MSX125 na jaren racemotoren en ander zwaar materiaal te hebben gereden. Ik kijk al bijna 3 jaar naar deze motor en heb de knoop doorgehakt. Ik wil er ook 1. Nu nog het juiste model (ik wil een SF-model hebben) en dan wil ik hem gaan customizen naar mijn wens. Heeft iemand enig idee waar ik kappensets kan kopen en dan helemaal degene die je op deze foto ziet?

Bij voorbaat dank! En ik hou jullie op de hoogte als ik wat gevonden heb..:)
Bekijk bijlage 1561662
 

Bijlagen

  • 2016_MORIWAKI_04.jpg
    2016_MORIWAKI_04.jpg
    88,6 KB · Weergaven: 12
  • 2016_MORIWAKI_05.jpg
    2016_MORIWAKI_05.jpg
    82,1 KB · Weergaven: 12
  • 1477274115353563004.jpg
    1477274115353563004.jpg
    59,5 KB · Weergaven: 13
Hebben jullie ook een paddock stand? Zo ja, welke? Ik kan me voorstellen dat de meeste veel te groot zijn voor een MSX🤔.
De ketting smeren is nu best een dingetje....
 
Terug
Bovenaan Onderaan