Honda MSX125

Nee. Als mensen daar oren naar hebben mogen ze je persoonlijk benaderen, maar het is niet de bedoeling dat je het MSX topic gaat gebruiken om users weg te trekken naar een app groepje..
 
Nee. Als mensen daar oren naar hebben mogen ze je persoonlijk benaderen, maar het is niet de bedoeling dat je het MSX topic gaat gebruiken om users weg te trekken naar een app groepje..
Gelijk heb je daar in . dat zag je ook in 2020 lekker een Meeting doen achter de rug om van de Topic .
 
Ik zeg toch ook dat mensen je persoonlijk mogen benaderen als ze lid willen worden?
 
Gelijk heb je daar in . dat zag je ook in 2020 lekker een Meeting doen achter de rug om van de Topic .
Ik voel me nou toch wel aangesproken, afgelopen jaren heb ik verschillende ritjes georganiseerd voor het forum met wisselend (veelal weinig) animo vanuit het forum. Toen het laatste ritje van vorig jaar te laat gedeeld wegens drukte in de persoonlijke sfeer en eerder genoemd weinig animo, en dan krijg je dergelijke reacties? Het staat ieder vrij ook een rit te organiseren en ik moedig het gebruik van een app náást het forum ook zeker aan als we daardoor vaker met wat grommetjes kunnen rijden. Dat niet iedereen bij elkaar in de buurt woont en we qua afstand enigszins beperkt zijn door de top van de msx moge duidelijk zijn, maar om daar dan het predikaat "achter de rug om" aan te hangen is m.i. niet fair.

Nou, pak van m'n hart :P

Eerder genoemde drukte is helaas niet afgenomen maar desondanks ben ik wel voornemens dit jaar nogmaals een poging te wagen voor een leuke tourrit en uiteraard plaats ik die dan ook hier.
 
@RoelofJH Die rit kan je hier echt niet plaatsen achter de rug van de appgroep om, foei :+
Of iedereen legt even zijn maandverbandje weer recht in z’n string en laat het gewoon gaan.
 
@RoelofJH Die rit kan je hier echt niet plaatsen achter de rug van de appgroep om, foei :+
Of iedereen legt even zijn maandverbandje weer recht in z’n string en laat het gewoon gaan.

Als jij dan t jeukpoeder van je tampon haalt.....


Royal zijn opmerking is vrij duidelijk, het is nogal vreemd om hier linkjes naar andere media te plaatsen.
Je loopt ook niet café A binnen om na 3 gezellige uurtjes alle aanwezigen luidkeels oproepen naar café B te gaan.
 
Als jij dan t jeukpoeder van je tampon haalt.....


Royal zijn opmerking is vrij duidelijk, het is nogal vreemd om hier linkjes naar andere media te plaatsen.
Je loopt ook niet café A binnen om na 3 gezellige uurtjes alle aanwezigen luidkeels oproepen naar café B te gaan.
In mijn omgeving is café A helemaal niet bang voor concurrent café B. Want die weet dat als hij/zij de gasten vriendelijk behandeld ze altijd gewoon terugkomen. Iets met een waard en hoe hij zijn gasten vertrouwd.
 
.
Netiquette, ongeschreven regels...
Even eerst navraag doen, dan pas linkjes plaatsen bij toestemming.. simpel toch.?
Het kan prima naast elkaar vermoedelijk...
Maar er is dus helemaal geen linkje geplaatst... :) Enkel navraag of daar behoefte aan was. Precies volgens de netiquette.
 
In mijn omgeving is café A helemaal niet bang voor concurrent café B. Want die weet dat als hij/zij de gasten vriendelijk behandeld ze altijd gewoon terugkomen. Iets met een waard en hoe hij zijn gasten vertrouwd.

De Crew heeft duidelijk gemaakt wat ze duidelijk wil maken.
Jij heb ook nog weer een keer duidelijk gemaakt wat je duidelijk wilt maken.
Zou je nu weer on-topic willen blijven aub ?
 
MSX_offroad.jpeg


Zo, klaar om in de sneeuw te spelen (die er niet meer ligt)
 
Wat een joekel van een uitlaat _O-

Hoe bevalt die achterbrug icm de standaard schokdemper?
Ehhhh, prima denk ik, heb er gisteren een klein rondje mee gereden, maar met nieuwe knobbelbanden had ik er weinig behoefte aan om op nat wegdek echt mn best te doen. Achterbrug beweegt iig lekker soepel.
Haha, Mivv-uitlaat? Universele er op gemonteerd?
Grootste goedkope aliexpress demper die ik kon vinden, met nog een DB-killer in de ingaande pijp gefrommeld.
Zal deze week mn originele weer eens open maken en er een extra tuutje in duwen, kan die weer terug, is ie hopelijk een stuk stiller.
Overigens valt ie qua formaat wel mee, hij steekt 4-5cm uit voorbij het knipperlicht, maja groothoeklens.
 
Grootste goedkope aliexpress demper die ik kon vinden, met nog een DB-killer in de ingaande pijp gefrommeld.
Zal deze week mn originele weer eens open maken en er een extra tuutje in duwen, kan die weer terug, is ie hopelijk een stuk stiller.
Overigens valt ie qua formaat wel mee, hij steekt 4-5cm uit voorbij het knipperlicht, maja groothoeklens.
Die Chinezen kopiëren ook alles. :') Dit keer een Mivv Suono. Dacht dat ze alleen Alipovic maakten.
 
Het ding is van alu, weegt minder dan niks.
De 186cc kit helpt dan wel weer *D

Had het ding gisteren overigens op de weegschaal gezet, 98kg met minstens halfvolle tank.
 
MSX18.jpg

Frotten 1, gewoon ouderwets met bandenlichters en zeepsop dr op geduwd.

MSX19.jpg

Frotten 2, zooi dr uit gesloopt

MSX20.jpg

Frotten 3, wat zooi weer terug geduwd.

MSX21.jpg

Frotten 4, moet nog wel 1 leiding een keer wat veranderen (die kan 15cm korter), maar goed, het zit.
 
Vandaag het blok onder handen genomen, het is weer een verse nu☺️

IMG_20210131_145806.jpg

Tis net m'n oude MTX.
Andere tandwielen in de bak en verstevigde spanner, spanstift was wel ingesleten. Nog wachten op de nieuwe distributie ketting, vond 't een mooi moment nu het open ligt na 18dkm. IMG_20210131_210240.jpg

Versterkte Koppelings veren ook maar gemonteerd, 't was maar een slap ding.
IMG_20210131_210344.jpg

Binnenkort verder met nieuwe dubbele klep veren monteren in de cilinderkop:)

En uitvogelen wat voor cilinder erop komt. :z
 
Hoe was de distributieketting er aan toe na 18kkm? Ik zit op een vergelijkbaar kilometrage en twijfel af en toe of ik hem begin te horen. Zit eigenlijk niet te wachten op het blokje uit elkaar halen, maar ben bang dat ik er niet onderuit kom
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan