Honda MSX125

Ik zit ook al een tijdje naar een grom te kijken..... Vind het een enorme fun bike.....

Hoe hard kan zo'n ding nou echt maximaal?
 
B1413280-771B-46E4-A80B-C45E4FF2FC5B.jpeg
 
Nou, loonvoorstel is goedgekeurd, dus nu wachten op contract en na de winter maar eens voor een Grom gaan kijken!
(Heb nu nog een Daihatsu hok staan dus die eerst nog maar ff rijden)

Dat ligt puur aan een paar dingen:

- hoe lang ben je
- hoe zwaar ben je
- hou je van frikandellen
Volgens mij is @lotje95 meer van de blanke dellen :P
 
Nou, loonvoorstel is goedgekeurd, dus nu wachten op contract en na de winter maar eens voor een Grom gaan kijken!
(Heb nu nog een Daihatsu hok staan dus die eerst nog maar ff rijden)


Volgens mij is @lotje95 meer van de blanke dellen :P

En ook nog altijd in 't oosten vh land (als ik me goed herrinner)?

Hier sinds begin vh jaar ook een Grom erbij, nieuw model, die zeer goed bevalt!
 
En ook nog altijd in 't oosten vh land (als ik me goed herrinner)?

Hier sinds begin vh jaar ook een Grom erbij, nieuw model, die zeer goed bevalt!
Klopt, en nu herinner ik me je nick wel vaag maar kan het nog niet linken.

Ik zit qua looks aan de 2e gen te denken. Vind bij de nieuwe die popnagel look niet zo mooi.
 
Vanaf hier ook de allerbeste wensen en een fantastisch brommerseizoen toegewenst
 

Bijlagen

  • 20220822_171405.jpg
    20220822_171405.jpg
    424,3 KB · Weergaven: 12
Ik zit nu in Thailand Pattaya, hier stikt het van de HONDA MSX bikes.....ook diverse waarin groterespaakwielen gemonteerd zijn
ziet er ook niet gek uit.
Ook de Honda Zoomer 125 zie je veel.....en goedkoop 3 maanden oud met 3000 km 1195 euro ...koopje,
Monkey's zie je bijna niet. rijden...... dit is hier ook een erg gewild model.... prijzen gebruikt zijn stuk hoger als van evenoude Msx
ca. 25% duurder ??
 
Beste wensen mede grommers :+

Zijn alle testosteron brommers klaar voor het nieuwe seizoen?
Heb hem van de week groot onderhoud gegeven en een verbeterde oliepomp gemonteerd.

Nadat ik er mee de crossbaan op was geweest wou ik alles even controleren en hoe het er van binnen uit zag. Ik heb hem ook nog maar een paar maanden dus nu heb ik een frisse start.

Ik ben klaar voor het nieuwe seizoen!
 
Ik zit nu in Thailand Pattaya, hier stikt het van de HONDA MSX bikes.....ook diverse waarin groterespaakwielen gemonteerd zijn
ziet er ook niet gek uit.
Ook de Honda Zoomer 125 zie je veel.....en goedkoop 3 maanden oud met 3000 km 1195 euro ...koopje,
Monkey's zie je bijna niet. rijden...... dit is hier ook een erg gewild model.... prijzen gebruikt zijn stuk hoger als van evenoude Msx
ca. 25% duurder ??
Onderdelen zullen ook wel stuk goedkoper zijn daar.
 
Net bij CUB HOUSE Pattaya geweest, ook weinig accesoires SUPER MOOIE bikes HONDA Monkey special editions Honda Cub 125 diverse uitvoeringen
MSX blauw stond er 1 1200 km 2022 nieuwstaat 1195 euro!!!!!
De Nieuwe monkeys kosten in Thailand € 2.600,- euro.....wat worden wij in NL toch opgelicht door HONDA Europe en de NL staat.
Zal binnenkort wat foto;s plaatsen.
 
Net bij CUB HOUSE Pattaya geweest, ook weinig accesoires SUPER MOOIE bikes HONDA Monkey special editions Honda Cub 125 diverse uitvoeringen
MSX blauw stond er 1 1200 km 2022 nieuwstaat 1195 euro!!!!!
De Nieuwe monkeys kosten in Thailand € 2.600,- euro.....wat worden wij in NL toch opgelicht door HONDA Europe en de NL staat.
Zal binnenkort wat foto;s plaatsen.
Wat is een gemiddeld maandsalaris in Thailand eigenlijk?
 
Al gevonden :+

“Volgens de laatste cijfers van het Thaise Statistiekbureau National Statistical Office (NSO) lag het gemiddelde maandsalaris in Thailand op ฿ 12.255,- (Thaise baht) bruto. Dit is omgerekend zo'n € 301,-.”

Nee ik betaal wel gewoon 4500,- voor mn msx😬
 
Terug
Bovenaan Onderaan