Honda NC 750 X DCT model 2021- 22

Guy5712

MF'er
10 nov 2016
114
4
Tessenderlo
Hallo vrienden, ik heb een NC750 X van 2021, en erg tevreden over de motor, maar erg teleurgesteld in de originele zijkoffers van dit model, ze zijn zeer duur in de aankoop, en laten echt de wensen over betreft de afwerking ervan, sluiten niet even goed, staan aan de zijkanten open, vlekken in het plastiek en ga maar door, nochtans zijn dit erg dure koffers, in vergelijking met Chat, of Givi, maar een mens weet het pas als je ze hebt. als men zulke sets verkoopt aan die prijzen , mag je toch verwachten dat ze perfect zijn, en niet zulke slechte kwaliteit nastreven, Ik verschiet er eigenlijk van dat hierop niet meer reacties terug te vinden zijn,
Graag hoor ik het van mensen die het zelfde of andere opmerkingen hebben omtrent deze materie.
 
Ik heb een bouwjaar 2018 met originele kofferset. Ik ben er wel tevreden over. De zijkoffers sluiten wat lastig, je moet dan even met je duim op een bepaald punt bij het slot drukken, maar dan gaan ze wel goed dicht. De aluminium/plastic sierplaten komen wel wat goedkoop over, maar ze zitten nog steeds op hun plek. Verder zijn de koffers niet erg ruim; in mijn vorige motor (FJR1300) kon ik er een systeemhelm in kwijt, dat kan helaas niet in de Honda zijkoffers. In de topkoffer passen er met een beetje moeite wel twee. Gelukkig was de driedelige kofferset toen in de aanbieding voor 500 euro. Ik voel me dus niet bekocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan