Honda nc750s tankbag

Riii

Rookie
20 feb 2020
3
0
Hoihoi,

Ik ben sinds september de gelukkige eigenaar van mijn rode Honda nc750s uit 2015, Nu gaan wij in augustus dit jaar op vakantie en wil ik graag ondanks het al aanwezige handige opbergvak in de tank een tanktas aanschaffen...
Nu zie ik op google wel de speciaal voor de x ontworpen tas voorbij komen, maar ik kan niet echt iets vinden voor de S...
Wel zag ik afbeeldingen voorbij komen van een erop geschroefde beugel om je tas op te bevestigen, maar ik wil iets dat er af kan zonder "schade" achter te laten.

Iemand ervaring? Iemand ideeen?
Ik hoor het graag!
 
Ja, jammer dat die lusjes van de X niet op de S zitten. Ik heb wel eens zitten verzinnen over een tanktas; ik zou dan een magnetische tanktas kopen en aan de binnenkant van de frunkdeksel een paar neodymium magneetjes plaatsen die uitkomen met die van de tas. Wellicht met dubbelzijdig tape zodat ze bij het kopen van een andere tas nog te verplaatsen zouden zijn.

Of dat dit zou werken, geen flauw idee; ik weet niet of die magneten sterk genoeg zijn voor de afstand, en of er een tanktas te krijgen die is precies op de frunkdeksel past enzo. Maar vond het wel leuk verzonnen van mezelf. 😝

Ik heb er tot dusver ook totaal geen behoefte aan gehad, voor extra baggage heb ik een roltas voor achterop. 20 liter in de frunk en 30 liter in de rol, kommie 'n heel end mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: Riii
Deze tankring ben ik ook tegengekomen, echter zie je op de afbeelding schroeven zitten en het lijkt mij niet dat je gaten in je frunkdeksel (heb ik pas geleerd) moet maken om dit te bevestigen. Ik ben dan benieuwd hoe deze gemonteerd worden.
 
Deze tankring ben ik ook tegengekomen, echter zie je op de afbeelding schroeven zitten en het lijkt mij niet dat je gaten in je frunkdeksel (heb ik pas geleerd) moet maken om dit te bevestigen. Ik ben dan benieuwd hoe deze gemonteerd worden.

Als je deze toevallig bedoelt, op de pagina zelf staat: "It is necessary to drill holes in the plastic cover. A template is enclosed. "

Toch wel met schroeven, helaas. Al is de titel wel een beetje misleidend. 😒
 
  • Leuk
Waarderingen: Riii
Terug
Bovenaan Onderaan