Honda Nighthawk 650 1983

4 apr 2017
2
0
Ik heb een Nighthawk waar een (groot) aantal onderdelen aan ontbraken. Na eerst alle onderdelen bij elkaar gezocht te hebben ben ik begonnen met opbouwen. Bij het in elkaar zetten van de koplamp hou ik een zwarte vierkante 6-polige stekker over. Iemand enig idee of ik ergens een stekker mis of wordt deze niet gebruikt? Alvast bedankt voor jullie reacties.
 
Heb hier nog een K&N luchtfilter voor een nighthawk liggen. Ook nog wel wat andere spullen maar niet veel meer: oliefilter en digiblokje van cockpit dacht ik.
Mocht je daar wat mee willen let me know :-)
 
Ik heb een Nighthawk waar een (groot) aantal onderdelen aan ontbraken. Na eerst alle onderdelen bij elkaar gezocht te hebben ben ik begonnen met opbouwen. Bij het in elkaar zetten van de koplamp hou ik een zwarte vierkante 6-polige stekker over. Iemand enig idee of ik ergens een stekker mis of wordt deze niet gebruikt? Alvast bedankt voor jullie reacties.
Kun je dat niet afleiden van het elektrisch schema?
 
Allen, bedankt voor jullie reacties. Alles werkt, dat is het gekke. Het 'wiring diagram' dat ik heb is in zwart/wit uit de manual, dus dat is even puzzelen met de kleuren. Ik ga wel even zoeken op het net naar een kleurenschema.
 
Terug
Bovenaan Onderaan