Honda NSR125/250 rijders topic

Helemaal carbon vind ik wel wat overdreven.
Nee denk niet dat ik er ooit een zal kopen. Zoveel gedoe met die dingen.
Denk eerder een RC30 :)

Nog gelukt met de ohlins demper?
 
Ik heb mijn nsr250 verkocht en heb nog een nieuwe imitatie kuip over. Iemand interesse?
Het gaat om een mc-21 SE kuip Wit/rood groen. Ik zou er graag 300 euro voor willen hebben.

Hoi,

Ik heb het ooit wel eens overwogen (originele kuipenset sparen en imitatie kuipjes er op)

Wat is de kwaliteit van dergelijke kuipen eigenlijk?

Ik ben trouwens eindelijk aan mijn nsr begonnen dus iedereen die onderdelen op overschot heeft, ik heb het idee dat ik wel een en ander zal moeten vervangen.
Ben voorlopig vooral op zoek naar een mooie achterbrug en een origineel zwart voorspatbord...
 
Hoezo heb je hem alweer verkocht? Vond je het niks?

Ik vond het een geweldige motor, vooral de historie en de looks. Hij heeft echter al die tijd in de opslag gestaan en nu had ik er ook geen plek meer voor. Soms moet je keuzes maken, helaas.

Mocht de tijd en ruimte nog weer komen dan staat de nsr zeker nog op de verlanglijst.
 
dat is een duc 748 maar die dempers komen van een voxan af en wordt nu dus oas gemaakt op een 748

en onderhoud moest toch tandwiel etc doen en afstellen want 38pk aan het wiel is te weinig :X


ik zal nou weer es ff heengaan maak ik nog een paar foto`s van het blok

Hoi, weet je zo welke Voxan ze van af kwamen? Het zijn geen Voxan dempers iig.
 
Mike#ja heb hem omgedraaid,andere "Ohlins" NSR's hebben hem ook net als jouw...beugeltje tbv frame echter nog bestellen bij de Honda dealer.

Hendrik#Ik heb nog een origineel zwart spatbord liggen denk ik! Zal je even sms-en want me pc staat elders(incl. mail)nu via iPad...
 
Laatst bewerkt:
Mike#ja heb hem omgedraaid,andere "Ohlins" NSR's hebben hem ook net als jouw...beugeltje tbv frame echter nog bestellen bij de Honda dealer.

Hendrik#Ik heb nog een origineel zwart spatbord liggen denk ik! Zal je even sms-en want me pc staat elders(incl. mail)nu via iPad...

Ok dus hij zit nu goed?
 
Jep, ziet er goed uit *D

Zou alleen nog een origineel Ohlins stickertje willen!?

Honda dealer kijkt of het SP beugeltje nog leverbaar is,hoor ik vd week.

ps. @Mike, goudkleurige tandwielen bij Tyga :Y
 
Laatst bewerkt:
@wvtoledo
*Kickstarter heb ik.
*Remschijven ook zijn echter 3,5mm dus ondergrens...

@Hendrik
*kroonplaat heb ik, is echter gespoten...ik denk door Honda? Zie foto
*T-stuk heb ik ook staat echter niet op de foto, nette staat dus origineel matzwart.
 
Laatst bewerkt:
@ Mr. NSR:
- Kick-starter mogelijk interessant, kan je me een prijs en betere foto toesturen op woutervantoledo@hotmail.com? Waar komt ie eigenlijk vanaf? Op de foto lijkt het net alsof hij dat groen/zwart verzinkte is, of is dat optisch bedrog?
- Klinkt met 3.5 meer als uitstel van 2e executie..
 
Vandaag sinds lange tijd weer eens met de NSR hier over de dijken heen geblazen :] :]

Foto-GAPTXGBO-D.jpg
 
Ik zal dinsdag een betere foto maken en doorsturen,deze is inderdaad een beetje raar van kleur.
Kickstarter komt van een NSR250 MC21
 
Laatst bewerkt:
Jep,ziet er goed uit *D

Zou alleen nog een origineel Ohlins stickertje willen!?

Honda dealer kijkt of het SP beugeltje nog leverbaar is,hoor ik vd week.

Heb tevens nog een vraag (aan iedereen)

Ik heb deze achterremklauw (zie link) http://www.geckomotorcycles.co.uk/index.php?act=viewProd&productId=110 ve Honda RS125 maar zou nog een stangetje moeten maken zoals op de foto is te zien en dan bevestigen aan de achterbrug.Nu zou ik niet weten waar,is allemaal maar dun aluminium zo'n MC21 achterbrug :?
Aan het M6 gaatje waar normaal het klemmetje voor de remslangzit lijkt mij te zwak...

Zie nu bij Tyga dit onderdeel Bracket, Rear Brake, 84 mm Brembo Conversion, Silver, MC21 | TYGA-Performance dat zou misschien ook een uitkomst zijn,past zo in de achterbrug en dan geen stangetje nodig...maar wel weer aan andere remklauw,een Brembo 84mm....

ps. @Mike,goudkleurige tandwielen bij Tyga :Y

Ik had ze al gezien. Alle leuke nieuwe dingen zijn alweer uitverkocht zag ik zoals luchtfilterhuis.
 
Nou zal ik dan maar wat plaatsen :)
De tyga bestelling is binnen met de carbon airbox, brembo bracket en nog wat spulletjes voor Jeremy.

Konden we deze twee jaargetijden maar overslaan. Ik haat de herfst en de winter bah!
 
Terug
Bovenaan Onderaan