Honda NSR125/250 rijders topic

En zit het blok er weer terug onder?? :P :P


Bij mij is het kwa NSR dingen voorlopig ff rustig...... oorzaak ff geen geld om daaraan uit te geven ;( Maar ik heb al wel een paar mooie plannen })
 
Was door een spijker heen gereden met mijn gloednieuwe achterband !
Gelukkig heb ik nog een nieuwe bt090 liggen die erop kan.
Kut bouwvakkers!
 
564946_502280106483132_1744282642_n.jpg


zo vandaag weer verder gesleuteld aan de nsr
 
zo vandaag bij de motorzaak geweest powervalves afgesteld en weer voor de 1ste keer gestart na de revisie klinkt lekker weer zon rokende 2takt :9~

nu nog ff inrijden alleen ff wachten op beter weer
 
Na een lange tijd ben ik ook weer aan de NSR begonnen. De carbu's zijn al ultrasoon gereinigd en weer in elkaar gestoken.

Voor de rest is er nog niet veel gebeurd maar beetje bij beetje komt het goed :P

Ik vroeg me trouwens af of er hier iemand iets van repair manual van MC21 heeft?
 
ja heb origenele onderdelenboek,workshopmanual en owners manual in het japans ;) :+

plaatjes kijken belangrijkste info is er uit te halen aanhaal momenten en speling etc
 
Ja ik heb er een. Ik heb hem gekocht via nsr world.
Een aanrader aangezien hij in het engels vertaald is.
 
Heb nog nieuwe ongebruikte NGK Racing bougies R5184 met warmte graad -10- voor gebruik bij een aangepast motorconfiguratie dan standaard af-fabriek (BR9ECM).
Passen ook op Aprilia RS250/RGV250.

Deze type bougie wordt niet aangeraden te gebruiken op de type MC28 ivm mogelijke storing op de electronische PGM-IV kast.

Ook nog nieuwe NGK bougies van voorgeschreven type BR9ECM direct beschikbaar.

Bij interesse, dan het beste even een mailtje sturen.
 
Laatst bewerkt:
Mannen, ondanks dat het motorseizoen met al deze regen en kou ver weg lijkt, is het wellicht aardig om een weer s een NSR-rit te plannen...

Lijkt me heerlijk om weer eens in de blauwe walm van iemand anders te rijden... *O*
 
eerst maar eens kijken of mijn nsr weer wil vonken op beide cilinders geen vonk dus eerst maar eens pickup nakijken en anders vermoped ik de cdi -O-
 
zo bougies vervangen vonkt weer op bij de cilinder,neutraal lampje wat het niet deed is ook weer spontaan beginnen te werken

vandaag ff gewassen

1080912_609043602473448_1773063257_n.jpg


stuurdemper erop zit nu boven langs ipv onderlangs zoals op de foto

1080545_608092175901924_1585875095_n.jpg
 
Nice *D

Ik ben gister nog ff met de NSR weze spelen. En vanavond op de RVF weg geweest maar de NSR is toch echt een leuker stuk speelgoed dan de RVF :P Daarin tegen is de RVF natuurlijk wel weer een stukkie praktischer :)
 
ach vtr is ook praktischer nsr is leuker en ligter en bijde hebben een ding gemeen ze zijn niet geschikt om lekker legale snelheden mee te rijden O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan