Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
mwwwwwaaaaahhhhh het is en blijft toch maar een tupperware-brommertje
Op zondag 23 oktober 2005 18:40 schreef Didiot het volgende:Tja, dat zijn nou eenmaal 9 van de 10 motorenmwwwwwaaaaahhhhh het is en blijft toch maar een tupperware-brommertje
Ik geniet nog steeds van mijn NT 650 V Deauville, heb wel met de NT 700 V gereden, hij heeft meer pit maar voor de rest blijf ik de "oude" Deauville mooier vinden.
Te veel kunststof, plastic en andere rotzooi...
Voor de rest, leuke motor... vooral in de nieuwe Rode kleur.
De oude heeft niet bepaald veel minder kunststof, plastic en andere rotzooi...
ben ook niet zo te spreken over het raampje... die kan helemaal omhoog en helemaal naar beneden... wauw wat een optie....
Ik wacht denk ik maar op de Deauville V3
sorry oma, hoe ver staat een NTV700V af van de oorspronkelijke NTV650?
Ik zou het liefst een nieuwe NTV aanschaffen.
Is het te doen om een nieuwe NTV700V aan te schaffen, om 'm vervolgens door de dealer te laten uitkleden?
Of haal je dan veel ellende op je nek. (dashboard etc)
Huh? Je gaat een gloednieuwe Deauville kopen om vervolgens juist datgene waar deze motor zo in uitblinkt eraf te halen?!?!?!
Ik denk dat je er dan beter aan doet om gewoon een oude NTV aan te schaffen en deze te restaureren ...wellicht een African Twin blokje ofzo eronder hangen zelfs? Je bent dan zeker goedkoper uit.
Ik zoek op langere termijn een motor die mijn huidige twee moet gaan vervangen.
Ipv twee uitersten, eentje die er tussenin zit.
Een Deauville blinkt voor mij uit door 't karakter van het blok, cardan en betrouwbaarheid.
De kuip vind ik persoonlijk niet mooi, het is gewoon "te gebouwd".
Je ziet dat de basis nog steeds de naked is.
Mijn vaste dealer is zo creatief als OCC en heeft waarschijnlijk geen zin heeft om hier aan mee te werken. Denk dat je gelijk hebt dat dit teveel geld gaat kosten.
Dan is het misschien handiger om je blikveld te verruimen, bijv.: FJR ??
Hoi mensen, reeds een hele tijd overweeg ik van over te stappen naar een Honda deauville 700. Het lijkt me een heerlijke motor te zijn, met heel wat comfort... laadruimte - windbescherming, cardan....
Momenteel rijd ik met een Kawasaki zr7s, best een aardige motor ( 75pk ) en redelijk wat windbescherming door het kuipje.
Wat me wel opvalt aan de Honda is het relatief mindere vermogen... voor toch wel een zwaardere ( in gewicht ) motor. Ook lees ik hier af en toe, dat de versnellingsbak een zwak punt zou zijn van de 700. Schakelt deze dan echt zo moeilijk... of is dit allemaal relatief?
Nog een klein vraagje..... past er een integraalhelm in de koffers???
Graag een reactie..... en wie weet rijd ik binnenkort ook een Deauville 700