Honda NTV 650, 1995, 46000 km

Status
Niet open voor verdere reacties.

bhuisje

Rookie
1 mei 2008
15
0
IJmuiden
Ik verkoop mijn Honda NTV uit 1995, niet omdat hij niet bevalt maar in tegenstelling tot de meeste motoren die worden aangeboden omdat ik steeds meer rij en wat bergruimte mis.

Het is en prima motor die ideaal is voor woon-werk verkeer maar ook voor leuke toertochten natuurlijk. Degelijk en betrouwbaar (heb hem nu bijna 2 jaar en nooit laten staan). Verbruik is ong 1:18 tot 20. Laat zich makkelijk sturen en bedienen.

Bij de motor heb ik nog een ruitje die als windscherm dient maar deze heb ik eraf gehaald omdat ik hem niet mooi vond staan op een naked bike.

Doe een leuk bod en geniet van de motor en het feit dat files geen probleem meer zijn ;-) Wel graag een leuk/serieus bod aangezien het een prima ding is
full
 
Laatst bewerkt:
Wat betreft bergruimte, waarom monteer je niet een Krauser K2 rek met koffers of zo? Als je je NTV eigenlijk niet kwijt wil is dat mogelijk een optie.
 
Behalve een band (achter) die zijn beste tijd heeft gehad -maar het nog prima doet- niet echt nee.
 
Hmm ok. Ik heb serieus interesse in deze motor. Ik moet het alleen vanavond nog even bespreken hier thuis ;)

Zou je mij even willen mailen zodat ik je email adres heb, waarna we even wat persoonlijker contact kunnen hebben?

mike_willemsz apenstaartje hotmail punt com
 
Laatst bewerkt:
De motor is ingeruild op een Honda Deauville 650 dus blijft een soort van NTV rijder :-). Topic kan dicht maar weet niet hoe ik dat kan doen.
 
ik weet dat wel:
slotjes aanvragen les 1:
NIET in het topic roepen om een slotje. Denk je dat de crew alle berichten leest? Alleen maar van sommige users, en in sommige topics.

slotjes aanvragen les 2:
Daar is dit knopje
topic-report.gif
rechts bovenaan de pagina voor!
Dan krijgt de crew een mailtje, én het topic krijgt een bepaalde markering die alleen mods kunnen zien. Elke mod kan dan actie ondernemen. Je kunt het gebruiken voor het melden van 2500 posts (dus als een topic “vol” is), maar ook om een advertentietopic te laten sluiten, om spam of een vervelende gebruiker te melden, een topictitel te laten wijzigen etc etc.
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan