Honda NTV 650 Custom Rebuild

Patrickilos

MF'er
6 dec 2009
51
0
Hallo NTV en Hawk vrienden, Mijn NTV rebuild begint al aardig vorm te krijgen, Met bits and Pieces ben ik er een strakke en vlugge Caferacer van aan het maken , heerlijk om ermee door de stad te knallen.
als er iemand is die zijn NTV of Hawk wil laten omtoveren tot een one off a kind, maak ik graag een offerte
Uiteraard zijn ook kleine verranderingen mogelijk.
Te zien op de onderstaande link.... Enjoy !!


Heb je al een Custom NTV of Hawk ben ik uiteraard erg benieuwd wat je er van hebt gemaakt :]

Grtjes Patrickilos
 
Hey,

heb de filmpjes gekeken op youtube en ik ben echt onder de indruk van hetgeen je ervan gemaakt heb.
Heb zelf meerdere KTM motoren gehad en ook verbouwd. nu sinds 2 weken een Honda NTV 650 uit 1994 met een techline kuip.
Wil hem eigenlijk ook wel zo'n beetje zoals jij ervan gemaakt heb, ik hoop dat we wat voor elkaar kunnen betekenen ???

Groetjes Jan
 
Mooi verbouwd.... Mag ik vragen wat info te delen over de tellerunit ?
Ziet er fraai uit en is zeker iets voor op mijn Hawk

Gr, mark
 
Hoi Limited r6
Tof dat je m mooi vind.

Om het blokzo te krijgen, heb ik het los van de motor, uit elkaar gehaald, alle boutjes moertjes en ringetjes gepolijst, de koelribben gepolijst, de rest van het blok geschuurd en gespoten, als je dit echt goed wil doen zeker niet gehaast te werk gaan :)
 
Mooie verbouwing. Veel oog voor detail.

Vraagje: Ik ben al een tijd aan het overpeinzen om ook een NTV of een Hawk te kopen. Hoe bevallen de rij eigenschappen? Laat hij zich ook graag gebruiken voor de langere ritten?
 
rijeigenschappen bevallen mij prima het is een makkelijk te sturen fiets wat betreft lange ritten ik heb afgelopen zomer 900 km probleemloos terug gereden uit frankrijk
 
Prima voor lange en korte ritten :)
Ben ermee naar Brussel heen en weer gebraaapt, geen probleem :à
 
Dat ligt een beetje aan wat er aangeboden wordt. Ik had een oogje laten vallen op die blauwe die nu op marktplaats staat. Heb je iets leuks staan dan?
 
Ik vind het een prachtige fiets, denk alleen dat hij niet geschikt is voor mij. Ik zoek een orginele.
Het punt is, ik ben op zoek naar een fiets waarmee ik ook af en toe met een paar maten mee op vakantie kan. Ik zou het dood zonde vinden hier achterop tassen vast te snoeren.
Ik heb nog een 2de motor als project, dit is een XV920 die ik ben aan het ombouwen naar een bobber. De Hawk moet dus zo practisch mogelijk zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan