Honda NTV 650 revere in top staat

peter-1981

MF veteraan
3 jan 2019
2.419
2.922
Heerlen
Mijn nog niet zo lang geleden aangekocht Revere staat te koop.
Heb nu 3 motors en aangezien er een auto is bijgekomen wordt de garage te klein.

Wou het ding eerst rustig aan op het gemak verkopen aangezien ik geen verlies wou hebben maar ok het begint nu toch wel erg lastig te worden.
Uiteindelijke hoofdreden is dat de motor wat te klein is voor mij , en het gaat wel allemaal maar als je daarna op een vrij hoge naked stapt is de NTV daarna toch wel aan de kleine kant.

Motor is op zich super in orde en heeft alleen maar klein deukje in de tank en laatste beurt is vorig jaar juli geweest

Gekocht van 2e Duitse eigenaar en was zo netjes dat ik de motor niet wou laten staan.
Foto van de Duitse brief aanwezig en nu op Nederlands kenteken.

Nu ca 81500km gelopen ( ca 1500km zelf mee gereden naar tevredenheid )
bouwjaar 1993
Lekker onderhoudsvrije cardan aandrijving
nieuwe achterband ( nu ca 1500km oud )
kleppen gesteld bij 77000km incl nieuwe bougies en olie ( 07/2018)
incl handvat verwarming en windscherm



Standplaats Heerlen ( Zuid-Limburg)

Zal spoedig nog wat foto`s maken.

750eur vaste prijs
ntv2.jpg
20190513_182642.jpg
20190513_182636.jpg
20190513_182626.jpg
ntv1.jpg
20190703_211517.jpg
20190703_211454.jpg
20190703_211458.jpg
20190703_211445.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja hoor gewoon op NL kenteken.
Had alleen geen foto bij de hand en ben al eventjes aan het zoeken in het TRG topic 🙈
 
ongelofelijk dat een motor in deze prijs en deze staat nog te koop staat dus nog maar eens een upje
 
Is een knappe motor voor een knappe prijs. Ik heb er zelf een stuk of 5 gehad en ook nog 4 broertjes (Hawk GT650). Heb een keer een NTV met 250.000km op de teller gehad en gaf nog geen klap verkeerd. Deze overleven ons wel bij goed onderhoud!
Succes met de verkoop.
Voor degene die er eventueel iets leuks van wil maken.....
1408095
 
Oh best gaaf , helaas geen plek ervoor anders wist ik het wel , maar 3 motoren is gewoon ene teveel of moet de auto weg doen dan heb ik plek voor 6 motoren alleen Lullig als het regent en ik moet gaan werken 🤣
 
Oh best gaaf , helaas geen plek ervoor anders wist ik het wel , maar 3 motoren is gewoon ene teveel of moet de auto weg doen dan heb ik plek voor 6 motoren alleen Lullig als het regent en ik moet gaan werken 🤣
Betere kleding kopen! Hoe denk je dat de motorrijder die het hele jaar door naar zijn werk gaat het anders doet. 😉
 
Heb prima kleding en de yamaha is een vies weer brommer.
Echter als ik op maandag naar mijn vrachtwagen moet om vervolgens de hele week op de wagen te moeten zitten heb ik geen zin om al zeikennat aan te komen bij mijn wagen.
Kou maakt me niet uit maar regen wel , en daar heb ik dus speciaal een auto voor gekocht ;)
 
Had hem gezien. Wel een geinig ding, maar te duur. Zeker met wat er nog aan moet gebeuren-O-

Daarnaast staat ie slechts 300 kilometer van Hoogezand _O-
 
Er moet een beurtje aan gebeuren omdat het 1 jaar niet gebeurd is.
Gezien de prijzen lijkt het me een prima prijs want er staan er ook voor 1500 te koop.

Verder geen achterstallig onderhouden rotbak ofzo maar gewoon een nette motor wat goed op de banden staat waarvan 1 splinternieuwe.
En dat die 300km verderop staat is een kleinigheid , Nederland is niet zo groot dat scheelt.
Kleppen gesteld , remvloeistof gedaan , vork gedaan dus niet bepaald een motor waar je grote kosten aan zal verwachten.
Maar ach zelf gekocht voor 1000eur en geen honger dus dat scheelt
 
Terug
Bovenaan Onderaan