Honda NTV 650 Revere met kuip voor 900 EURO!

Zbignjew

MF veteraan
21 jun 2007
5.389
143
Vlaardingen
Na lang wikken en wegen heb ik besloten mijn beessies weg te doen. Het gaat in de eerste plaats om een '91 NTV650 Revere met Schurgers 980s kuip en Givi wingrack met koffers met een erg leuke Bos demper.

Ik heb de motor eind november vorig jaar zo gekocht:


En zo istie nu:



Sindsdien heb ik er zelf 50000km mee gedraaid (hij staat nu op 161XXXkm's) en een paar dingen aangepast. Er ligt een setje MPR2's onder. Achter is op de helft en voor zit op een kwart. Beiden zijn mooi rond gereden.
Er zit een nieuw (hoog+getint) Schurgers scherm op de kuip. Het vorige was flink bekrast en zat een kogelgat in :?
Ik heb het Givi Wingrack van mijn andere NTV gemonteerd, maar nu met het originele Givi Adapterkitje. Je krijgt er 2 E45 Monokey koffers bij. je krijgt enkel de adapterkit om een wingrack te monteren. het wingrack zelf en de koffers zitten nu op mijn gtr
Ik heb een Bos demper gemonteerd met een door een vriend gebakken collector. Klinkt fantastisch en er hij knettert en knalt lekker bij gas los :P

Verder zijn er nog wat kleine dingen gedaan zoals:
Sigarettenaansteker monteren in het dashboard.
Nieuwe steppies.
Nieuwe handvatten en stuurgewichten.
Nieuwe tankpad.
Olietemp. meter
H4 8000K Bi-Xenon
Handvatverwarming


Het onderhoud heb ik zelf gedaan. Grote dingen die gebeurd zijn:
Voorrem gereviseerd.
Voorvork gereviseerd.
Voorwiellagers vervangen.
Carbs gesynced.
Stahlflex remleiding en gesinterde blokjes voor. (voor een NTV remtie als een idioot).
Voorste downpipe vervangen.
Radiateur vervangen.

Wat kan ik verder nog vertellen over deze fiets. Kenners weten wat er mogelijk is met een NTV. Ik rijdt vaak mee met vrienden die aardig doorrijden maar echt moeite met bijhouden heb ik niet. Of het nou een gixxer of zixxer is of niet :P Ik heb er ook mee op CPZ gereden en ik kon aardig meekomen. In de stad istie heerlijk. Je zit erg laag dus je kunt er makkelijk mee gooien en smijten. Hij is erg wendbaar. En het koppel komt er lekker vroeg in. In de stad of als woon-werk dus ideaal.










Verder zit bij de prijs inbegrepen mijn eerste NTV650 uit 94. Deze heb ik gekocht als ratbike en ook als dusdanig gecultiveerd. op deze fiets heb ik ongeveer 16000km gedraaid en de teller staat op 110xxxkm. Hij is op dit moment niet in rijdende staat omdat ik hem gekanibaliseerd heb voor onderdelen. In principe krijg je alle onderdelen mee die je nodig hebt om hem weer in rijdbare staat te krijgen. deze is verkocht




Verder krijg je natuurlijk het Haynes wphb, origenele onderhoudsboekje en originele gereedschapssetje erbij.






VRAAGPRIJS VOOR DEZE 2 MOTOREN: 1500 EURO
VRAAGPRIJS VOOR DEZE MOTOR: 1400 EURO
VRAAGPRIJS VERLAAGD: 1200 EURO
900 PLEURO!



De beide motoren motor staan in Delft.

De reden dat ik van de NTV afstap is dat ik toe ben aan iets groters en zwaarders aangezien ik toch ook veel snelwegkm's in het buitenland rij. Ik heb mijn oog nu laten vallen op een kwaak GTR.

edit: GTR is ondertussen gekocht


Revere: te koop
Rat: verkocht






recente foto's:











 
Laatst bewerkt:
Ik heb een pekel/opknap GTR te koop staan. Misschien kunnen we ruilen?
(met bijbetaling van mijn kant)
 
ik zag hem idd al staan, maar ik heb geen idee waar die nou in het land staat, en ik heb het opknappen een beetje gezien. Ik heb nog een ander RAT-project staan die ik voor de leuk en voor de sleutel heb. Die Revere had ik voor dagelijks gebruik en die moet het gewoon doen. Maar mail me eens een leuk bod, misschien wordt het wel wat.

Edit:

ik heb hem nog eens bekeken, ik wil best eens een keer langskomen om te komen kijken, mits niet te ver weg uit de buurt.
Wat is er trouwens met de beugels voor de koffers aan de hand, het lijkt wel of ze gebroken zijn?

En wat voor BSM's liggen eronder?
 
Laatst bewerkt:
ik zag hem idd al staan, maar ik heb geen idee waar die nou in het land staat, en ik heb het opknappen een beetje gezien. Ik heb nog een ander RAT-project staan die ik voor de leuk en voor de sleutel heb. Die Revere had ik voor dagelijks gebruik en die moet het gewoon doen. Maar mail me eens een leuk bod, misschien wordt het wel wat.

Edit:

ik heb hem nog eens bekeken, ik wil best eens een keer langskomen om te komen kijken, mits niet te ver weg uit de buurt.
Wat is er trouwens met de beugels voor de koffers aan de hand, het lijkt wel of ze gebroken zijn?

En wat voor BSM's liggen eronder?
De motor staat meestal in Breda, momenteel in Den Bosch bij een collega voor zijn vakantie, maar ik ben de weekends meestal in Zoetermeer dus dat is wel te doen vanuit Delft als ik 'm een keer meeneem.
Een van koffersteunen mist inderdaad een stuk, maar omdat de koffers vooralsnog iedere keer zijn blijven hangen heb ik daar niks aan gedaan. :+
De uitlaat is volgens mij een BSM Vampire, maar dat zou ik kunnen controleren als ik de motor weer terug heb.
 
Wanneer ben je weer in Zoetermeer met de GTR (toevallig vorige week met n vriend meegeweest die in Breda ook n GTR ophaalde :P)
 
midweeks kickje,

ben komende week incommunicado, maar reageer gerust, mailen mag natuurlijk ook, staat in mn profiel
 
tis alles in 1 koop, ik stap nu af van de ntv's, en dan heb ik niets meer aan een stapel onderdelen van dat type.

de prijs is wel over te praten, maar het blijft alles in 1 koop
 
Als iemand alleen intresse heeft in de normale maar geen zin in die ratbike heb ik wel intresse in de ratbike ^^

edit, beter lezen: 250 voor die rat?
 
Laatst bewerkt:
is ook geen probleem, rijdt nu niet, maar je krijgt bijna alle onderdelen erbij om hem rijdbaar te maken. Ik zou zeggen doe een goed bod of kom n keer kijken
 
Terug
Bovenaan Onderaan