Zbignjew
MF veteraan
Na lang wikken en wegen heb ik besloten mijn beessies weg te doen. Het gaat in de eerste plaats om een '91 NTV650 Revere met Schurgers 980s kuip en Givi wingrack met koffers met een erg leuke Bos demper.
Ik heb de motor eind november vorig jaar zo gekocht:
En zo istie nu:
Sindsdien heb ik er zelf 50000km mee gedraaid (hij staat nu op 161XXXkm's) en een paar dingen aangepast. Er ligt een setje MPR2's onder. Achter is op de helft en voor zit op een kwart. Beiden zijn mooi rond gereden.
Er zit een nieuw (hoog+getint) Schurgers scherm op de kuip. Het vorige was flink bekrast en zat een kogelgat in
Ik heb het Givi Wingrack van mijn andere NTV gemonteerd, maar nu met het originele Givi Adapterkitje. Je krijgt er 2 E45 Monokey koffers bij. je krijgt enkel de adapterkit om een wingrack te monteren. het wingrack zelf en de koffers zitten nu op mijn gtr
Ik heb een Bos demper gemonteerd met een door een vriend gebakken collector. Klinkt fantastisch en er hij knettert en knalt lekker bij gas los
Verder zijn er nog wat kleine dingen gedaan zoals:
Sigarettenaansteker monteren in het dashboard.
Nieuwe steppies.
Nieuwe handvatten en stuurgewichten.
Nieuwe tankpad.
Olietemp. meter
H4 8000K Bi-Xenon
Handvatverwarming
Het onderhoud heb ik zelf gedaan. Grote dingen die gebeurd zijn:
Voorrem gereviseerd.
Voorvork gereviseerd.
Voorwiellagers vervangen.
Carbs gesynced.
Stahlflex remleiding en gesinterde blokjes voor. (voor een NTV remtie als een idioot).
Voorste downpipe vervangen.
Radiateur vervangen.
Wat kan ik verder nog vertellen over deze fiets. Kenners weten wat er mogelijk is met een NTV. Ik rijdt vaak mee met vrienden die aardig doorrijden maar echt moeite met bijhouden heb ik niet. Of het nou een gixxer of zixxer is of niet Ik heb er ook mee op CPZ gereden en ik kon aardig meekomen. In de stad istie heerlijk. Je zit erg laag dus je kunt er makkelijk mee gooien en smijten. Hij is erg wendbaar. En het koppel komt er lekker vroeg in. In de stad of als woon-werk dus ideaal.
Verder zit bij de prijs inbegrepen mijn eerste NTV650 uit 94. Deze heb ik gekocht als ratbike en ook als dusdanig gecultiveerd. op deze fiets heb ik ongeveer 16000km gedraaid en de teller staat op 110xxxkm. Hij is op dit moment niet in rijdende staat omdat ik hem gekanibaliseerd heb voor onderdelen. In principe krijg je alle onderdelen mee die je nodig hebt om hem weer in rijdbare staat te krijgen. deze is verkocht
Verder krijg je natuurlijk hetHaynes wphb, origenele onderhoudsboekje en originele gereedschapssetje erbij.
VRAAGPRIJS VOOR DEZE 2 MOTOREN: 1500 EURO
VRAAGPRIJS VOOR DEZE MOTOR: 1400 EURO
VRAAGPRIJS VERLAAGD: 1200 EURO
900 PLEURO!
Debeide motoren motor staan in Delft.
De reden dat ik van de NTV afstap is dat ik toe ben aan iets groters en zwaarders aangezien ik toch ook veel snelwegkm's in het buitenland rij. Ik heb mijn oog nu laten vallen op een kwaak GTR.
edit: GTR is ondertussen gekocht
Revere: te koop
Rat: verkocht
recente foto's:
Ik heb de motor eind november vorig jaar zo gekocht:
En zo istie nu:
Sindsdien heb ik er zelf 50000km mee gedraaid (hij staat nu op 161XXXkm's) en een paar dingen aangepast. Er ligt een setje MPR2's onder. Achter is op de helft en voor zit op een kwart. Beiden zijn mooi rond gereden.
Er zit een nieuw (hoog+getint) Schurgers scherm op de kuip. Het vorige was flink bekrast en zat een kogelgat in
Ik heb een Bos demper gemonteerd met een door een vriend gebakken collector. Klinkt fantastisch en er hij knettert en knalt lekker bij gas los
Verder zijn er nog wat kleine dingen gedaan zoals:
Sigarettenaansteker monteren in het dashboard.
Nieuwe steppies.
Nieuwe handvatten en stuurgewichten.
Nieuwe tankpad.
Olietemp. meter
Handvatverwarming
Het onderhoud heb ik zelf gedaan. Grote dingen die gebeurd zijn:
Voorrem gereviseerd.
Voorvork gereviseerd.
Voorwiellagers vervangen.
Carbs gesynced.
Stahlflex remleiding en gesinterde blokjes voor. (voor een NTV remtie als een idioot).
Voorste downpipe vervangen.
Radiateur vervangen.
Wat kan ik verder nog vertellen over deze fiets. Kenners weten wat er mogelijk is met een NTV. Ik rijdt vaak mee met vrienden die aardig doorrijden maar echt moeite met bijhouden heb ik niet. Of het nou een gixxer of zixxer is of niet Ik heb er ook mee op CPZ gereden en ik kon aardig meekomen. In de stad istie heerlijk. Je zit erg laag dus je kunt er makkelijk mee gooien en smijten. Hij is erg wendbaar. En het koppel komt er lekker vroeg in. In de stad of als woon-werk dus ideaal.
Verder krijg je natuurlijk het
900 PLEURO!
De
De reden dat ik van de NTV afstap is dat ik toe ben aan iets groters en zwaarders aangezien ik toch ook veel snelwegkm's in het buitenland rij. Ik heb mijn oog nu laten vallen op een kwaak GTR.
edit: GTR is ondertussen gekocht
Revere: te koop
Rat: verkocht
recente foto's:
Laatst bewerkt: