Honda NTV en GT 650 meetup 07-05-2022 Apeldoorn

Bamidrone

Die hard MF'er
8 okt 2017
351
162
Wezep
Beste Honda NTV 650 & NT 650 genieter!

Op zaterdag 7 mei zal er een meetup voor de geliefde Honda NTV 650 en Hawk plaatsvinden. Wij komen bijeen op het Zwitsalterrein in Apeldoorn.

Vanaf 10:00 is iedereen welkom en we zwaaien elkaar uit rond 15:00. Mocht het te gezellig zijn dan is er de mogelijkheid om langer door te gaan.

Op het terrein is het mogelijk om bij het restaurant Soap zelf wat eten en drinken te scoren.

Het doel van deze meetup is om als motorrijder en NT(V) eigenaar elkaar te leren kennen, te praten over motoren en naar onze mooie machines te kijken.
Heb je een Honda NTV of Hawk 650, in welke vorm dan ook. Volledig origineel of compleet verbouwd, geen probleem je bent welkom.

Heb je vragen stel ze gerust.

Je kan je aanmelden door in dit topic te reageren.

Hopelijk zien we je 7 mei, tot dan!

Deelnemers:

SavagePielk
Bamidrone
NTV91
KVM
 
Laatst bewerkt:
1649872723988.png


De locatie!
 
Helaas moet ik me afmelden, ik heb recent een nieuwe kentekenplaathouder gekocht maar de kwaliteit is ronduit ****. Vandaag 3x bijna mijn nummerplaat + knipperlichten kwijtgeraakt tijdens een zomerse rit en moet eerst een nieuwe kentekenplaathouder + bedrading voor mijn knipperlichten bestellen, ik kan niet veilig rijden met dit onding op mijn fiets...
Tip: Loop met een grote boog om de Zaddox NH2 Kentekenplaathouder heen, wat een troep....
 
Ik moet me helaas ook afmelden. Er is iets in de familie wat nèt ff meer aandacht moet hebben. K vind t jammer, want k vind t n leuk initiatief. Goeie meeting gewenst!
 
Terug
Bovenaan Onderaan