Honda NTV650 ratbike/pekelfiets 430e

Zbignjew

MF veteraan
21 jun 2007
5.389
143
Vlaardingen
Leuke projectfiets of voor onderdelen.

Ik heb er zelf ongeveer 15000km mee gereden (vanaf juli) en dat ging altijd probleemloos. km-stand is nu ongeveer 109/110 duizend
Blok moet koppakking vervangen worden, en een nieuwe/andere einddemper aangezien de collector lekt. Hij klinkt nu trouwens wel leuk. Verder is de achterband door langdurig snelweg rijden vierkant geworden.
Vorige eigenaar heeft de fiets matzwart gespoten. Ikzelf heb er een SB-stuur opgezet met andere spiegels, stalen remleiding voor, voorvork is geheel gereviseerd, heeft op tijd zijn vloestofjes gehad (ook cardan), MBD bugspoiler, achterste klepdekselpakking vervangen, bijna nieuwe accu.
De kofferset die er nu opzit, gaat eraf. Er is echter nog maar 1 gewoon achter-knipperlicht aanwezig.
SF kapje heeft nu wel fatsoenlijke lampjes (2x35W + 2x50W).

Dit is een eerlijke fiets die met een nieuwe koppakking nog kilometers lang door gaat. Onderhoudsvrije cardan-as, dus niet iedere 500km ketting stellen. Bovendien een fiets waar je met een nieuwe a-band veel plastic-fantastic fietsen in de bochten alle hoeken kan laten zien. Deze jongen is erg makkelijk op een oor te leggen.

Ik bied de fiets bij deze aan omdat ik zelf op het moment geen tijd of ruimte heb om het blok uit elkaar te trekken. Hij staat niet in de weg dus hij gaat pas weg bij een fatsoenlijk bod.

Meeneemprijs: 430e

Mvg,
MK

full
 
Laatst bewerkt:
25kw op kenteken mogelijk? zo ja: interesse :)

edit: ik meen dat deze fietsen een 2e typegoedkeuring hebben dus als het kan heb ik zeer veel interesse!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb misschien wel interesse! Heb je interesse in ruil?
Ruil voor wat? Ik heb laatst een XJ600 gekocht als vervanging, maar als je iets leuks hebt valt daar zeker over te praten.

25kw op kenteken mogelijk? zo ja: interesse :)

edit: ik meen dat deze fietsen een 2e typegoedkeuring hebben dus als het kan heb ik zeer veel interesse!
Ik weet dat het mogelijk is om de NTV op 25kw te zetten. Er rijden er meerdere rond. zeker omdat de NTV een heerlijke stuurfiets is en niet te zwaar, dus perfect voor de beginnende rijder.
 
voor de volgende eigenaar : geluid is lekker :) (lijkt zwaarder)

maarreeh, hoe herken ik jou nu?

ps: wat zuiptie?
 
Ik weet dat het mogelijk is om de NTV op 25kw te zetten. Er rijden er meerdere rond. zeker omdat de NTV een heerlijke stuurfiets is en niet te zwaar, dus perfect voor de beginnende rijder.

Precies, alleen denk ik dat die koppakking een duur geintje wordt om te fixen. Iemand enig idee hoeveel zo iets kost?
 
Hmz... heb ook wel interesse, de koppakking, is dat een klusje wat zelf te doen is? Begin volgend jaar mag ik zwaar, de NTV staat aan de top of my list. Cardan enzo, is erg fijn als je veel rijdt. Trouwens, Nootdorp is ook niet ver ;).
 
voor de volgende eigenaar : geluid is lekker :) (lijkt zwaarder)

maarreeh, hoe herken ik jou nu?

ps: wat zuiptie?
Hey Rez! Jah, hoe herken je me nou goh, t limburgse vlaggetje misschien :P
Maar hij maakt idd n vrij bruut geluid voor een standaard uitlaat (komt omdat de binnenkant weggehaald/gerot is :W )

En hij zuipt op de autobaan met 130/140 op de teller 1 op 22. Als je niet teveel op de autobaan komt dan kun je op 1 tank wel 350/400 km halen.

@Yonni & Burning Rubber:

Cardan is idd heerlijk :} Ik heb in Juli mn AVD gehaald en sindsdien 15000km gereden. Cardan is fantastisch. En dan nog een motor hebben die je op een oor kun leggen :]

Hoeveel een koppakking kost? kdenk zo rond de 50e :? Ik heb geen flauw idee. Als je een WPH hebt is het geen probleem om het blok ff uit elkaar te trekken. Je hebt er wel een schuurtje voor nodig en dat is iets wat ik gewoon niet heb (arme student O-) ), genoeg gereedschap en n beetje tijd teveel })
Dan zou je het blok meteen kunnen laten poeder coaten, eventuele dyno-jet kit d'r op, ik heb hier voor de gegadigden nog een mooie carbon BOS Oval demper liggen die er mooi bijpast.
 
Ben net terug van rijles (zit gevestigd in een motorzaak) en die monteur zei dat t wel ff werk was ja, en om er nou zelf aan te beginnen.. dat zie ik niet zitten. Dus ik haak af, helaas. Al vind ik t wel een hele vette fiets om te zien :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan