Honda NX 250 allroad 1990

Status
Niet open voor verdere reacties.
Effe een anderre insteek...
Heb jij een slim adres voor DR350 spullen?
Ik zoek al een tijdje de carburateur, jeweetwel zo een Mikuni TM33 flatslide alss ze begin jaren 90 hadden.

Weet jij daar toevalig een adres voor?
 
Nee daar heb ik geen adres over, sorry :) Niemand een mooie NX kopen?
 
Hee Marc!
Helaas maar mijn intresse vervalt toch!
Ga over een paar maanden (zodra ik mn A'tje heb:p) naar Australië,
en het is dus gewoon niet handig om dan nu al een motor te kopen;)
 
Is begrijpelijk. Niemand met interesse voor deze bruut klinkend monstertje? Bieden mag natuurlijk, mits reëel
 
Nee ik heb al een DR 350 op het oog :) maarja als je iets interessants hebt wat 1-pitter is, kan je het altijd proberen :)

*prijs aangepast* wees er snel bij ;)
 
Laatst bewerkt:
wegopbrekingen zijn zeker relaxed ja *D je knalt er zo door heen. Hij veert ook nog eens heel lekker, terwijl elke NX rijder zeurt over verslappende vering?

Ik heb naast mn broer gereden die tom-tom had en ik haalde de 130 - 132 op zijn tom-tom navigatie (gps) :) aangezien tellerverschil meestal een ruwe 10% is zou dat betekenen dat ik 145 moet kunnen halen op mijn teller, en dat klopt dan ongeveer ook denk ik, ik ben nooit tot het uiterste gegaan.
Dan zou dat inderdaad overeenkomen, dan is de mijne wellicht wat lui. Ik heb toen overigens niet op de originele teller kunnen kijken, aangezien deze niet aangesloten zat.
(subtiel kickje meteen)
p.s. sorry dat ik nog steeds niet gebeld heb. overdag denk ik er aan, maar heb ik je nummer niet bij, 's avonds vergeet ik het steeds. :$
nummer nu meteen in m'n telefoon zetten.
 
prima :)

Wie voor deze bike?! bieden mag altijd mits reëel ;)

*prijs aangepast*
 
Laatst bewerkt:
thnx man, volgens mij is justin er blij mee...

de motor is dus: VERKOCHT

slotje :+
 
Laatst bewerkt:
Kat+steekt+zijn+middelvinger+op.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan