Honda NX 250 Supermotard/Enduro

Status
Niet open voor verdere reacties.

*Tim*

MF veteraan
5 apr 2008
2.447
0
Amsterdam
Hallo mede MF'ers,

Ik heb hier een hele mooie tot Supermotard / Enduro verbouwde Honda NX 250 te koop.
Ik heb deze motor gekocht als extra speeltje naast mijn andere motor, maar ik heb hier zoveel meer lol mee dat ik een nieuwere supermotard ga kopen.

Verder:
-Bouwjaar 1991
-31.000km
-Pro circuit demper (heerlijk geluid, oordoppen nodig }) )
-Supermotard spatbord
-Supermotard koplamp met dubbele halogeen lampen.
-Kleine knipperlichten
-Voorvork protectoren
-Mooie kleine spiegel links

Verder bijna nieuwe ketting en tandwielen. Staat op hele goede banden.
Heeft geen dashboard meer, maar ik heb alle originele onderdelen erbij.

LET OP!: Motor staat een tijdje stil, en loopt op het moment niet. De startmotor draait wel, maar motor slaat niet aan. Een handige Harry heeft hem zo aan de praat.

Geschikt voor klein rijbewijs.

Vaste prijs 500,-

Interesse? buffingtim@hotmail.com

full
 
Laatst bewerkt:
He Tim,

Me broertje en ik lazen deze advertentie en we zeiden beide tegelijk, die kerel weet ook niet wat ie wil :P Ook je motorscooter te koop..

Je VX800 rijdt nog steeds hartstikke mooi met donorblok, stepjes worden steeds smaller door het bochtjes rijden, alumimium schaaft er mooi af op asfalt :] 8-)

Maare, die sm, wil je die ook ruilen tegen een Peugeot Fox, snorbrommer? Durft je vriendin misschien wel achterop O-) _O-

Groetn uit Groningen!
 
He Tim,

Me broertje en ik lazen deze advertentie en we zeiden beide tegelijk, die kerel weet ook niet wat ie wil :P Ook je motorscooter te koop..

Je VX800 rijdt nog steeds hartstikke mooi met donorblok, stepjes worden steeds smaller door het bochtjes rijden, alumimium schaaft er mooi af op asfalt :] 8-)

Maare, die sm, wil je die ook ruilen tegen een Peugeot Fox, snorbrommer? Durft je vriendin misschien wel achterop O-) _O-

Groetn uit Groningen!

Hahaha, nee klopt, ik ben er ook klaar mee, miin vriendin houd gewoon niet van motorrijden, dus ga ik een motor voor alleen mijzelf kopen!!

Ben blij dat de vx nog rijdt!!

Groeten uit Amsterdam
 
meer foto's staan hier:



Link MP niet toegestaan. Verwijderd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hoi tim, leuke fiets is dat, heb jij misschien intresse in een suzuki gsxr 750 uit 87.
zit wel wat werk aan maar hij loopt prima en de meeste slijtage delen zijn nog goed.
misschien kunnen we een leuke ruil maken.
groetjes valentijn
 
stoer ding, rijdt lekker. Heb er op gelesd, vond ik leuker dan op een CB500.. dik rellen op zo'n NX250. Klinkt ook behoorlijk volwassen voor ''maar'' een 250'je.

Verbruikt ie trouwens olie?

ik heb evt interesse ALS ie gewoon loopt en rijdt zoals het hoort... Geen interesse in een niet-lopende..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan