Honda nx250 "SM" ombouw project


ah juist! :}


Mooi achterlicht :}


:+ :P :9

heb hem van de brommert gesloopt ik weet niet waar de jouwe nu is :P



ook ff een kleine boswandeling gemaakt met de NX!
wat is dat ding leuk op het zand :9~

bosnx.JPG
 
Herken m straks niet meer terug _O-
Ga je m nog wit spuiten of een andere kleur (Camo NX ;) )

zodra hij af is word ie' helemaal wit gespoten, zwart frame en achterbrug, velgen ook zwart. en wat wit details.

komt nog wel een shopje van :Y
 
Als strax de wielen over zijn, wil ik die wel overnemen! Mijn nx heeft miserable remmen aan de voor kant, en de achterkant is nu een slick, ik lees het wel, gr Wim
 
Als strax de wielen over zijn, wil ik die wel overnemen! Mijn nx heeft miserable remmen aan de voor kant, en de achterkant is nu een slick, ik lees het wel, gr Wim
ik heb al bij 1 bedrijf geïnformeerd hoeveel het omspaken van 17" velgen op de ori naven gaat kosten. Hij zij dat het vanaf 600 euro zou gaan kosten. Dat is me nog een beetje te duur.

Het kan nog wel even duren voor de andere banden eronder zitten, maar dan houd ik de orginele wel zelf voor offroad.
 
Voor die 600 euro heb je tweedehandse gietwielen kompleet met een verse poedercoating.
En dat ziet er veel sportiever uit (maar dat is persoonlijk).
 
Voor die 600 euro heb je tweedehandse gietwielen kompleet met een verse poedercoating.
En dat ziet er veel sportiever uit (maar dat is persoonlijk).
Onder sm hoort spaak, maar dat is ook persoonlijk:P

Zoek gewoon op marktplaats naar wielen. typ in supermotard en je hebt voor 500 euro een compleet setje met banden schijven en tandwiel. ff bussen laten draaien en je hebt ze in de meeste gevallen pas. Royal club heeft ook nog een setje te koop voor niet al te veel geld.
 
of je hebt voor 0 euro een fijner sturend bandje met betere rem :D :


afstands bus? Flex erin!
42784503.jpg


bracket:

42788741.jpg


spacer:
42788849.jpg


ophangen maar!
42788961.jpg


en eindresultaat:

42795276.jpg


hij stuurt lekker scherp nu en remt ook beter, bracket moet ik nog even aanpassen/verstevigen. hij zit er nu niet 100 % op.
 
Laatst bewerkt:
of je hebt voor 0 euro een fijner sturend bandje met betere rem :D :


afstands bus? Flex erin!
42784503.jpg


bracket:

42788741.jpg


spacer:
42788849.jpg


ophangen maar!
42788961.jpg


en eindresultaat:

42795276.jpg


hij stuurt lekker scherp nu en remt ook beter, bracket moet ik nog even aanpassen/verstevigen. hij zit er nu niet 100 % op.
ff kijken of het mij wel lukt...


ook niet... ik heb er ook niet superveel verstand van.. maar ik denk dat je de foto's alleen ziet als je ook bent ingelogd ofzo

zelf gebruik ik altijd ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs
 
Laatst bewerkt:
deze gaat wel werken:

afstands bus? Flex erin!
1.jpg

bracket:

2.jpg


spacer:
3.jpg

ophangen maar!
4.jpg

en eindresultaat:

5.jpg


hij stuurt lekker scherp nu en remt ook beter, bracket moet ik nog even aanpassen/verstevigen. hij zit er nu niet 100 % op.
 
Ondertussen zit ik niet stil hoor! ben volop aan het genieten van de NX, ook al is het koud :P

IMG_1191.JPG

IMG_1219.JPG
 
deze gaat wel werken:

afstands bus? Flex erin!
[afbeelding]
bracket:

[afbeelding]

spacer:
[afbeelding]
ophangen maar!
[afbeelding]
en eindresultaat:

[afbeelding]

hij stuurt lekker scherp nu en remt ook beter, bracket moet ik nog even aanpassen/verstevigen. hij zit er nu niet 100 % op.


Mooie bracket hoor. U word niet gehinderd door enige materiaal kennis of is levensmoe -O-

Met remmen moet je niet zo knoeien :X
 
brommer wiel is er weer af , kreeg de bracket niet goed voor elkaar, de schijf was te groot. zit nog rond te snuffelen naar een ander voorwiel.
 
Ik zou er wat grotere schijf opgooien en ergens een behoorlijke adapter laten maken. Met zo'n voorrem contructie zou ik niet durfen rijden.
 
Net ff koppelings kabel los gehaald, ding was damn rusty!
moeilijk beweging in te krijgen met de losse hand.

ook een verlengstukje gebeunt van 1,5 á 2 cm langer onder bij de koppeling, gaat nu al een stuk soepeler.

vanmiddag ff koppelingskabel besteld bij stijner, morgen erop zetten
 
Terug
Bovenaan Onderaan